Stránka 1 z 1

staré 1Z chip nestačí

Napsal: 27 zář 2014, 12:56
od nedeto
Zdravím,
mám G3 66kw 1z rv 94 čip. Hledal jsem tu ze 2 hodiny a stejně se chci zeptat na pár věcí.

1z - je tam rozdílné složení pístů u pozdějších modelů? Někde jsem četl, že u starších 1z se při použití vstřiků 764 propalovaly písty + jak to popř. zjistím?

Je lepší použít sprinty 764, nebo vstřiky z 81 kw a nechat to načipovat? Popř. 764 a nechat to lehce čipnout... chtěl bych z toho vytáhnout alespoň těch 100kw, ale tak, aby to ještě nějakou dobu šlapalo a já nedělal GO po 2 mesících ježdění. Nebo jinou kombinaci s jiným turbem? :) Jiný motor tam moc "bastlit" nechci, jelikož je to všechno v slušném originálním stavu (jak interiér, kastle, tak i motorově).

Dík moc za případé rady ;-)

Napsal: 27 zář 2014, 13:10
od toefuk
Na tom turbe a tryskach co mas tak 90kw max +- nekay kilowat.
Na tom turbe co mas a 81kw tryskach tak 96-100kw max +- kilowat.
Ak chces zachovat zivotnost tak maximalne trysky 81kw+chip, alebo len chip.
Ten motor uz ma nieco za sebou takze s rozumom...

Napsal: 27 zář 2014, 13:39
od nedeto
Načipované to mám teď okolo těch 85kw a ještě bych mu trošku přidal. Origo turbo, trysky 81kw+chip nevíš kolik to dá? Jinak dik

Napsal: 27 zář 2014, 16:56
od peeeetr
Vzdyt ti pise neco pres 90kw. Jako nikdo ti nerekne presne kolik tam mit budes, dokud se to neudela a neodbrzdi aby byl graf. Ja osobnr bych teda nesel po nejvyssich cislech ale po optimalni krivce vykonu. Nekdy mene znamena vice :) pokud nechces resit dobrej ic a prestavbu turba atd, tak bych nechal jen ty trysky 81 a soft :)

Napsal: 27 zář 2014, 17:22
od toefuk
ja v prvom rade chcem po aute spolahlivost, vykon je na druhom mieste.
Ak chces tak daj sprint 764 a soft na hrane zivotnosti turba co je nieco okolo 100kw, ale to uz by som sa obaval ze ma to niekde necha. Je to stary vyzity motor! porozmyslaj.

Napsal: 27 zář 2014, 17:35
od nedeto
Popřemyšlím a uvidím. Každopádně díky za názory.