Stránka 1 z 4
v chladném počasí kouří bíle a třepe se auto
Napsal: 25 říj 2014, 09:25
od Lu82
Ahoj
Moje octa trpí teď v chladném počasí po startu silným bílým smradlavým kouřem a celá se třese. Děje se to cca 30 vteřin a pak už klid (děla to jen po delším stání).
Vyměnili jsme čerpadlo a dali jsme komplet jiné (seřízené) vstřiky a je to pořád stejné. VAG chybu nehlásí žádnou a auto funguje jinak úplně normálně. Předvstřik na teplém motoru je ve prostřed takže ok.
Jedná se o 1.9TDI ALH
Napsal: 25 říj 2014, 11:11
od tribit
Běží ti na tři a dým nespálená nafta? Mi to v těchto teplotách dělá 1,4 PD, běží třeba na dva a dým. Trochu mi pomohlo bych řek, prodloužit dobu žhavení. Jak je nula a méně, tak zas ok.
Napsal: 25 říj 2014, 11:14
od Lu82
běží na čtyři, no nespálena nafta to asi bude. Jak prodloužit žhavení ?
Napsal: 25 říj 2014, 11:25
od toefuk
Napsal: 25 říj 2014, 11:26
od geo
Nezapadá ti nafta?Komprese je ok.Pokud nejsi ze sibiře tak v tomhle našem počasí to chytne bez žhavení.Vetšina majitelů to začne pocitovat až při vetších mrazech.
Napsal: 25 říj 2014, 11:33
od Lu82
komprese OK, v březnu byl dělaný komplet motor - komplet GO hlavy, vyměna pistních kroužku atd.
Jinak po startu jde k čerpadlu v pruhledné hadičce minimum bublinek.
Napsal: 25 říj 2014, 11:58
od sniper--
To ze to bylo dělány neznamená ze je komprese dostatek.Pro jistotu to zmer at mas jasno ze je motor OK.
Napsal: 25 říj 2014, 13:33
od tribit
geo píše:Nezapadá ti nafta?Komprese je ok.Pokud nejsi ze sibiře tak v tomhle našem počasí to chytne bez žhavení.Vetšina majitelů to začne pocitovat až při vetších mrazech.
Jestli má kolega to stejné, tak není problém v minusových teplotách (v -18°C v poho), ale okolo 8°C. Myslíš, že kdyby byla horší komprese, že by se to projevilo jen při téhle teplotě? Rád bych jí změřil, ale to znamená být dva dni bez auta, aby to bylo za studena a to se mi nechce

, dělá mi to od koupě 188tkm, teď 272tkm
Napsal: 25 říj 2014, 14:13
od Marek77
A co žhavicí svíčky?

Napsal: 25 říj 2014, 17:36
od Lu82
žhavky taky nové, kdyby to dělala komprese tak by to bylo podle mně vždy a ne když auto stojí déle než 8hodin a teplota je pod 15 stupňů
Napsal: 27 pro 2014, 21:17
od miraspetrowski
Lu82 píše:komprese OK, v březnu byl dělaný komplet motor - komplet GO hlavy, vyměna pistních kroužku atd.
Jinak po startu jde k čerpadlu v pruhledné hadičce minimum bublinek.
bubbliny tam nemaj co dělat,může to padat zpět do nádrže, apak je ten star po pár hodinách tak ubohej,stará omletá rada,dej to na krátko-myslím pouze na flašku hned u moturu,bez filtruavšeho co je z tím, apak postupně připojuj na okruh

Napsal: 27 pro 2014, 21:36
od TDIfun
tribit píše:geo píše:Nezapadá ti nafta?Komprese je ok.Pokud nejsi ze sibiře tak v tomhle našem počasí to chytne bez žhavení.Vetšina majitelů to začne pocitovat až při vetších mrazech.
Jestli má kolega to stejné, tak není problém v minusových teplotách (v -18°C v poho), ale okolo 8°C. Myslíš, že kdyby byla horší komprese, že by se to projevilo jen při téhle teplotě? Rád bych jí změřil, ale to znamená být dva dni bez auta, aby to bylo za studena a to se mi nechce

, dělá mi to od koupě 188tkm, teď 272tkm
Je to zlomova teplota, auta vetsinou nezhavi namapovanim, pak blbe staruji. Primrzne a startuje ok. Ja to vyresil zmodifikovanim podminek zhaveni v sw.
Napsal: 27 pro 2014, 22:03
od martinsidlo
Upravit VAGem žhavení v kanále 12 a bude pohoda.ASV v -+10°C mi teď chytá na brnk.
Napsal: 28 pro 2014, 11:49
od michal600
na jakou sis to dal hodnotu? 32650 ??
Napsal: 28 pro 2014, 13:30
od Lu82
to ja nemam problem ze by nechytlo, chytne na brnk. Ted v chladnu akorat auto huli a cele se klepe, ale jak sem resil v jinem tematu tak tohle dela na 99% ohla ojnice a proto to zastudena v zime dela tenhle bordel a smrdi po nespalene nafte.