Stránka 1 z 2
tyska DSLA150P502 zřejmě omyl
Napsal: 20 pro 2014, 22:39
od delis
Dobrý večer,
stala se mi taková věc, u oct. 1,9Tdi ALH 66kw jsem řešil špatné studené starty, prošel jsem vše (aku, starter, žhaviče...) až mi zbyly trysky, po odzkoušení otevíraly brzlo a jedna kapala. Sháněl jsem nové a nabídli mi opravnou sadu od Boshe podle původních starých trysek DSLA150P706. Sady dorazily a maník co dělá trysky a čerpadla mi je namotoval, u montáže poslení trysky jsem zjistil, že na trysce je DSLA150P502 a na krabičce kod sady 2437010082, už bylo vše rozbaleno, tak jsem si říkal, že asi nějaká alternativa, nejsou přece v prodejně blbí... Po projetí bylo jasné, že je asi něco špatně, hrabe to na na dvojku na asfaltu. Na netu jsem se po delší době doklikal, že to jsou asi na 2,5 litr, takže mi je zaměnili... Otázka je, jaké jsou rozdíly v průměru a co s tím....lze nějak srovnat vstřikovanou dávku např. přes ř.j. abych to nemusel přehazovat a i reklamace by byla složitá, dohadujte se, kdo co říkal...., je jasné, že tam bude moc paliva a málo vzduchu, hodně kouře.... výkon jsem zvyšovat něchtěl.... lze to nějak napravit??? Děkuji
Napsal: 20 pro 2014, 22:42
od Jarda S.
na 2.5 jsou dsla 150p764

Napsal: 20 pro 2014, 22:50
od wolverine
Taky bych chtěl takový omyl

Napsal: 20 pro 2014, 22:57
od Huml
502ky jsou z 2,5ky , používají se právě pro zvyšování výkonu, dá se s tím normálně jezdit i bez nějakých dalších úprav, kdyby to náhodou při plným plynu kouřilo dá se to trochu omezit zvednutím volnoběžné dávky VAGem
Napsal: 20 pro 2014, 23:02
od acryll
Jarda S. píše:na 2.5 jsou dsla 150p764

2.5 TDI nemalo len jeden typ trysiek, naozaj su povodom z neho
je to velmi blizke ako su trysky na AHF, takze cesta najnizsieho odporu by bolo nahrat do stavajucej ECU soft z ASV, a bolo by z toho 81kW
alebo potom spravit chiptuning z 81kW na 66kW

Napsal: 20 pro 2014, 23:06
od Jarda S.
acryll takže to jsou nějaký menší než 764

Napsal: 20 pro 2014, 23:22
od acryll
presne tak

Napsal: 21 pro 2014, 07:33
od Tomas.cz
502jky jsou z 2.5TDi 103kw ne? Kdyžtak mě opravte

Napsal: 21 pro 2014, 09:34
od delis
Děkuji za reakce,
byl jsem poněkud z toho poněkud rozladěný, páč si to po přidání solidně zakouří a nevěděl jsem co na to motor a jeho životnost či spotřeba.
Když jsme u té volnoběžné dávky, tak jak jsem se tu dočetl, mění množství vstřkované nafty v celém rozsahu. A teď jestli jsem to správně pochopil, když zvednu to pětimístné číslo v kanálu 01 na motoru, tak se číslo dávky snižuje, ale ve skutečnoti dávka vstřikovaná roste?? a naopak?
jsem se na to díval a ukazuje mi to za tepla 2,8-3 mg/R či jak tam je ta jednotka. Spotřeba na volnoběh 0.4-0.5 l/h, když jsem číslo pětimístné čislo snížil hodnota vzrostla na cca 4.5 mg/R a zároveň vzrostla i spotřeba volnoběhu na cca 0.5-0.6 l/h. To by zase svědčilo o opaku, tak jsem to alespoň pochpil zde z příspěvků.
A není i to číselné množství vstřikovaného paliva zkreslené, páč (nebo to ř.j. nějak měří) páč ona počítá s jinýma dírama v tryskách a tudíž jinou dávkou za určitých podmínek?
Zkrátka určitě bych množství vstřikované nafty omezi, kam tedy posunout kterou hodnotu. Děkuji
Napsal: 21 pro 2014, 09:46
od toefuk
502 su povodne z 85kw R5 AAT a maju mat 0,205 ale katalog sevendiesel uvadza 0,210mm.
764 su povodne z 103kw R5 AEL, rozmer vseobecne znamy 0,216mm.
ALH 66kW ma myslim v serii 0,185mm.
Napsal: 21 pro 2014, 09:47
od Havlos
Taky mam na 66kw ALH tyhle trysky kvulit zvyseni výkonu uz asi 6let bez upravy softu.
Spotřeba šla dolu kvuli vetšímu toč. momentu v nizkých otáčkach jezdi se stim pekně, ničehož se neboj tu dávku dej tak na 4mg/r.
Auto nebude kourit pujde tam mín nafty.
Napsal: 21 pro 2014, 10:08
od acryll
alebo potom este prichadza do uvahy pohnut hlavou cerpadla, urcite je tu niekde na to navod
s tym menenim davky - cim je vyssia davka ( v mg/str ) odcitana diagnostikou tym menej paliva tam realne ide
Napsal: 21 pro 2014, 16:51
od Jarda S.
toefuk píše:502 su povodne z 85kw R5 AAT a maju mat 0,205 ale katalog sevendiesel uvadza 0,210mm.
764 su povodne z 103kw R5 AEL, rozmer vseobecne znamy 0,216mm.
ALH 66kW ma myslim v serii 0,185mm.
764 jsou ze 111kw

Napsal: 21 pro 2014, 19:55
od toefuk
Jarda S. píše:toefuk píše:502 su povodne z 85kw R5 AAT a maju mat 0,205 ale katalog sevendiesel uvadza 0,210mm.
764 su povodne z 103kw R5 AEL, rozmer vseobecne znamy 0,216mm.
ALH 66kW ma myslim v serii 0,185mm.
764 jsou ze 111kw

myslim ze mas recht, moja chyba
AAT P520 85kw
AEL P502 103kW
Napsal: 21 pro 2014, 20:40
od cin
TO delis - zajed za nakym zkusenym upravcem a on ti to naladi, sam toho asi moc nezmuzes, spis si uskodis a motoru taky. Dobry tuner ti vse doladi a budes jezdit s temer stejnou spotrebou a BEZ koure, akorat budes mit po kapotou o naky ty kone navic. Bracha mel s temito tryskama 150 koni a 330Nm , turbo jen serie VNT 15, soft odladil TDI Fun (
http://www.tdifun.cz/ ) a bez koure
