Posilovač riadenia
Napsal: 18 úno 2015, 19:50
Ahoj.
Na svojej C4, 1,6 16V NFU r.v. 2008 som spozoroval mierny únik hydraulického oleja z posilovača riadenia. Olej uniká spojom medzi samotným čerpadlom a nádržkou oleja. Spojovacie skrutky sú dotiahnuté, takže tento spoj treba pretesniť. Značkový servis to nedokáže, iba vymeniť celý posilovač za nový-cca 750.-EUR+práca. Nestretol sa už niekto z Vás s takouto opravou? Potrebujem vedieť z akého profilu sa tam dá vyrobiť tesnenie, podobne ako nejaký "O" krúžok. Posilovač "GAP" OE 4007 XW alebo XV.Poz.16 - nádržka oleja.Inak, jazdiť sa s tým dá bez problémov. Akurát raz za mesiac doplniť max do 10 ml oleja. Ale je to riadenie a na tom priamo závisí bezpečnosť jazdy.
Alebo kontakt na dobré autovrakovisko alebo predaj použitých dielov PSA?
Ďakujem. Peter


Na svojej C4, 1,6 16V NFU r.v. 2008 som spozoroval mierny únik hydraulického oleja z posilovača riadenia. Olej uniká spojom medzi samotným čerpadlom a nádržkou oleja. Spojovacie skrutky sú dotiahnuté, takže tento spoj treba pretesniť. Značkový servis to nedokáže, iba vymeniť celý posilovač za nový-cca 750.-EUR+práca. Nestretol sa už niekto z Vás s takouto opravou? Potrebujem vedieť z akého profilu sa tam dá vyrobiť tesnenie, podobne ako nejaký "O" krúžok. Posilovač "GAP" OE 4007 XW alebo XV.Poz.16 - nádržka oleja.Inak, jazdiť sa s tým dá bez problémov. Akurát raz za mesiac doplniť max do 10 ml oleja. Ale je to riadenie a na tom priamo závisí bezpečnosť jazdy.
Alebo kontakt na dobré autovrakovisko alebo predaj použitých dielov PSA?
Ďakujem. Peter

