Stránka 1 z 1

Posilovač riadenia

Napsal: 18 úno 2015, 19:50
od dubravap
Ahoj.

Na svojej C4, 1,6 16V NFU r.v. 2008 som spozoroval mierny únik hydraulického oleja z posilovača riadenia. Olej uniká spojom medzi samotným čerpadlom a nádržkou oleja. Spojovacie skrutky sú dotiahnuté, takže tento spoj treba pretesniť. Značkový servis to nedokáže, iba vymeniť celý posilovač za nový-cca 750.-EUR+práca. Nestretol sa už niekto z Vás s takouto opravou? Potrebujem vedieť z akého profilu sa tam dá vyrobiť tesnenie, podobne ako nejaký "O" krúžok. Posilovač "GAP" OE 4007 XW alebo XV.Poz.16 - nádržka oleja.Inak, jazdiť sa s tým dá bez problémov. Akurát raz za mesiac doplniť max do 10 ml oleja. Ale je to riadenie a na tom priamo závisí bezpečnosť jazdy.
Alebo kontakt na dobré autovrakovisko alebo predaj použitých dielov PSA?
Ďakujem. Peter

Obrázek


Obrázek

Napsal: 18 úno 2015, 20:16
od ROMEK
raz som robil P106 a ta plastova časť /nadoba oleja/ na tu kovovu/čerpadlo/ tesnila velkým O-kružkom možno to u teba bude podobne

Napsal: 18 úno 2015, 22:41
od slovacek.milos
http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0519,d.bGQ

odsaj a nalij tam tento sajrajt bude to OK ;)

Napsal: 18 úno 2015, 23:43
od dubravap
Ďakujem. Vyskúšam.

Napsal: 19 úno 2015, 19:15
od dubravap
Predpokladám, že toto je vinník problému. Preto potrebujem poznať, pred demontážou, jeho rozmer - hrúbku.

Napsal: 19 úno 2015, 19:19
od dubravap
Obrázek