Stránka 1 z 1

Novy motor OIII K.0

Napsal: 19 úno 2015, 22:30
od e36power
Posílám jen tak pro zajímavost: motor 1.2 tsi v Octavií 3 najeto 9000km
Rozletěl se prestavocač časování...
ObrázekObrázek

Napsal: 19 úno 2015, 22:54
od dreizig5
tak to moc nenajel.aje to asi potkaný co?a jak se vyjádřila škodovka?

Napsal: 19 úno 2015, 23:22
od UchoTD
velmi pekne,kvalita za rozumnú cenu.

Napsal: 20 úno 2015, 07:40
od roman1648
Tak to by snad mělo jit na záruku ne...toto jestli neuznají tak ať jdou fakt do prdele

Napsal: 20 úno 2015, 18:42
od mjanulik
čím novější tím to asi bude horší, s každým novým olejem se bude měnit i motor (LOL)

Napsal: 20 úno 2015, 18:48
od Jarda-k
A přitom to vypadalo, že s návratem rozvodovýho řemenu bude TSI konečně spolehlivé.....

Napsal: 20 úno 2015, 19:32
od Ladas
no to si může myslet jen člověk co auta nedělá všechny motorizace co maj nastavovací kolo vačky pomocí této chytré řemenice se serou snad na všem a nejvíc co tak pozoruju vede kosočtverec ve znaku...

Napsal: 20 úno 2015, 19:34
od Vici
no paráda...
onehda jsem viděl rozdělaný 1,6Tdi CR.. vačky z trubky, pohon olej čerpadla řemínkem ...

Napsal: 20 úno 2015, 19:46
od Ladas
hlavně vše z plastu posledním hitem je držák olejového filtru kerý umí prasknout a voda do oleje nebo obráceně fakt humus ty dnešní auta...

Napsal: 20 úno 2015, 20:01
od Jarda-k
Ladas píše:no to si může myslet jen člověk co auta nedělá všechny motorizace co maj nastavovací kolo vačky pomocí této chytré řemenice se serou snad na všem a nejvíc co tak pozoruju vede kosočtverec ve znaku...
Jj odchází to na všem, ale při podstatně větším náběhu a hlavně se to nějakej čas zvukově projevuje, třeba chrastěním po startu...že se to úplně bez varování rozletí přece úplně běžný není.

Nechápu proč původní 8ventilový TSI prostě nepředělali na řemen... jedna vodící a jedna napínací kladka, výměna po 150 tkm, jednoduchý jak facka.

Napsal: 20 úno 2015, 20:16
od Ladas
protože nejni chuť udělat něco kvalitně ale řeší se rychlost a emise

Napsal: 20 úno 2015, 20:25
od mjanulik
Ladas píše:protože nejni chuť udělat něco kvalitně ale řeší se rychlost a emise
A úspora

Napsal: 25 led 2016, 07:26
od waleeed
V druhé řadě je nutné si uvědomit, že každý vůz je víceméně originál a někdy na daném voze nelze dosáhnout slibovaných hodnot. V tomto případě sériovému vozu chybělo necelých 12 PS k výrobcem udávanému výkonu, hodnota kroutícího momentu byla dle výrobce 350 Nm.