Stránka 1 z 1
Schéma peugeot 106 1998 1,1i
Napsal: 04 bře 2015, 21:43
od Mira250f
Ahoj neměl by někdo prosím schéma zapojení motorový jednotky?
Auto nejede,a nespíná mi relé na paliv čerpadlo a příslušenství motoru...
Předem díky
Napsal: 04 bře 2015, 21:47
od slovacek.milos
co pojistka?
Napsal: 04 bře 2015, 21:51
od HonzaXM
Nejdřív zkus rozpojit, zkontrolovat, napružit kontakty, pořádně je očistit a nastříkat a zase připojit silný kabelový svazek, který je zhruba pod LP světlem. Většinou je tam nějaký shnilý kontakt nebo stačí jen napružit. Jeden kabel je i na spínání čerpadla. Na 80% bude problém tady, alespoň já s tím mám zkušeností spoustu.

Napsal: 04 bře 2015, 23:46
od Mira250f
pojistky OK to jsem zapoměl napsat.
Jasně mrknu na to;) je fakt že jednou už jsem to taky zažil že to tam bylo zoxidovaný...
Ale právě se snažím si většinou prvně změřit napájení ŘJ,relé a podobně a až pak hledám ve svazkách, protože mi to přijde rychlejší, jenže bohužel schéma nemám na tohle auto nemám, v ESI není a na google sem taky nic nenašel

Napsal: 05 bře 2015, 07:47
od slovacek.milos
v první řadě nahlaš
háže to jiskru?

Napsal: 05 bře 2015, 14:27
od Mira250f
Tak schéma už mám.

Pak dam vědět jak sem dopadl...
Napsal: 17 bře 2015, 18:22
od Mira250f
Úplně jsem zapoměl napsat jak to dopadlo. Už před dvěma týdny jsem to vyřešil, byl uhnilý napájecí drát ŘJ motoru.
Napsal: 17 bře 2015, 19:59
od slovacek.milos
od toho je diagnostika řídící jednotka motoru neodpovídá
Ventilové vůle Peugeot 106 1.1 motor TU1M+
Napsal: 03 led 2017, 10:05
od pepe276
Nechci otevírat nové téma a tak se zeptám tady.
Jaké ventilové vůle má mít ve 106 motor TU1M+ (1.1i) 60k? Nemám manuál na 106, jen na starou dobrou 205 a tam se u motoru TU 1.1 píše, že vůle za studena je na sání 0,15-0,25 a výfuk 0,35-0,45. Sání beru, ale není ten výfuk nějak moc?
Napsal: 03 led 2017, 10:22
od roman1648
ne to je fakt předpis, ale dávám to ca. na 30 volných a je to..