Stránka 1 z 2
Kovana ramena Audi S3, TT , Seat Leon 1M Cupra
Napsal: 07 bře 2015, 21:48
od AdisTDI
Schanim kovana ramena S3,TT,Cupra kdyztak SZ diky

Napsal: 07 bře 2015, 22:42
od jirius1
A těhlice z daných modelů co jsi napsal máš? Jestli ne, tak na klasické těhlice je nedáš.
Napsal: 07 bře 2015, 22:45
od AdisTDI
Tehlice budu davat na 288/312 , z jakeho duvodu tam jinak nepujdou ?
Napsal: 07 bře 2015, 23:59
od DDRagoo
Jediny tozdil je v ulozeni kosti stabiku. Plechova ramene maji uchyceny stab. na sebe. Kdezto litinova ramena uchyceni na stabik nemaji. U litinovych ramen je stabik prichycen k telu tlumice.
Napsal: 08 bře 2015, 01:03
od luigi5
To neni pravda, jde diky jinejm cepum (ktery vyzadujou jak juris rika jiny tehlice) a diram v ramenech i odklon, celkove je to cely o trochu nizsi sestava, vuci normal tehlici a ramenu.
Napsal: 08 bře 2015, 02:12
od johan tdi
ramena tehlice skladem 5t komplet z tt
Napsal: 08 bře 2015, 09:28
od AdisTDI
Jo to vim ze to nema diry na stabik , jen u tech cepu jsem si nebyl jistej jestli jsou stejny...diky za info
Napsal: 08 bře 2015, 11:30
od Ladas
důvod použití?
Napsal: 08 bře 2015, 15:24
od jirius1
To uchycení stabíku na rameno jde vyřešit, jak u původních. Měl by být na kovaném ramenu nálitek, tak do něj vyvrtat díru, vyřezat závit a je to.
Na těhlice TT,S3, Cupra jsou opačně čepy řízení( z vrchu), ale pasují původní. Svislý čepy by měly být jiné, ale nevím už jistě.
Napsal: 09 bře 2015, 11:01
od DDRagoo
část příspěvku beru zpět

Napsal: 10 bře 2015, 00:24
od vynecht
jirius1 píše:
Na těhlice TT,S3, Cupra jsou opačně čepy řízení( z vrchu), ale pasují původní. Svislý čepy by měly být jiné, ale nevím už jistě.
Ty řídící čepy jsou obráceně ale taky levý dát na pravou stranu a pravý na levou jinak při plném rejdu dřou o ráfek. Spodní kulák je jinej.
Napsal: 10 bře 2015, 08:08
od AdisTDI
diky za info

Napsal: 10 bře 2015, 11:28
od jirius1
vynecht- S těma kulákama jsi mě dal brouka do hlavy a zaskočil. Mám takový pocit, že jsem je při přehazování těhlic jen otočila pak geo
Bylo by možné, že to nikde nedře. Mohla se skrátit délka rejdu otočení? Přece jen jsou ty kuláky jinak a vyosí se tyčka řízení.
Napsal: 10 bře 2015, 11:34
od nogis
jen jsem je otočil vzhůru nohama a odjezdil na nich několik sezón léto 17", zima 16" a nebyl problém ani s geometrií, ani se škrtáním.
Napsal: 10 bře 2015, 11:38
od AdisTDI
A takova blba otázka , tehlice z S3 , Leon cupra jsou jiné nez O1 ASZ 288 ?