Stránka 1 z 2
Alternátor Felicie 1,9D - altík OK, problém čerpadlo
Napsal: 09 bře 2015, 16:03
od amg124
Mám problém s dobíjením na Felicii. Zjistil jsem, že mi z přepadových hadiček tekla nafta (RO) ze vstřikovacího čerpadla přímo do alternátoru a od té doby do špatně dobíjí, začne dobíjet až po několika ujetých kolimeterch. Problém s hadičkama jsem odstranil, ale nevím co s altíkem. Propláchnul jsem ho jak kontaktolem, tak i savem a horkou vodou, ale zlepšení je vždy jen dočasné. Potřeboval bych ho vyndat, ale tady jsem narazil. Nevím totiž jak. Na Toledu nebo na B4 Passatu na Golfü nemám problém, ale tady se nedostanu. Je tady nějaký postup? Můžete mi někdo dát návod jak se z felicie vyndává a co všechno musím povolit a co všechno musí ven? Potřebuju ho vvyndat, rozebrat a vyčistit nebo vyměnit, ale když nevím jak s ním ven tak jsem v prd.li. Díky za rady.
Napsal: 09 bře 2015, 16:13
od Jarda-k
Vyndat jde ale blbě. Asi nejsnazší řešení je vyndat saharu a pak chladič. Nezdá se to, ale sahara i chladič jdou ven celkem pěkně.
Jednou jsem ho taky vyndaval tak, že jsem odšrouboval koleno co je pod ním termostat a altík vyndal spodem. Mám ale pocit, že se musel odšroubovat pravý uložení motoru a s motorem uhnout trochu stranou.
Chladící kapalina musí ven tak jako tak, takže je asi snazší vyndat ten chladič.
Napsal: 09 bře 2015, 16:44
od amg124
Jarda-k píše:Vyndat jde ale blbě. Asi nejsnazší řešení je vyndat saharu a pak chladič. Nezdá se to, ale sahara i chladič jdou ven celkem pěkně.
Jednou jsem ho taky vyndaval tak, že jsem odšrouboval koleno co je pod ním termostat a altík vyndal spodem. Mám ale pocit, že se musel odšroubovat pravý uložení motoru a s motorem uhnout trochu stranou.
Chladící kapalina musí ven tak jako tak, takže je asi snazší vyndat ten chladič.
hmm, tebe nemám rád

protože když jsem na to koukal tak mě to s tím uložením nebo chladičem napadlo taky a to se mi nechceeeeee

jenže asi nic jinýho nezbyde

Napsal: 09 bře 2015, 20:07
od Ladas
ale dá se to nejednou mě tohle štěstí potkalo

Napsal: 09 bře 2015, 21:22
od amg124
teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
Napsal: 09 bře 2015, 21:26
od kubima
amg124 píše:teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
to myslím že nestačilo. Celej ven a vyčistit. Zas tolik práce to není a lepší dělat něco 2 hodiny se 100% výsledkem než to mít za 10 minut hotový a pak to stejně muset předělat
Napsal: 09 bře 2015, 21:29
od amg124
kubima píše:amg124 píše:teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
to myslím že nestačilo. Celej ven a vyčistit. Zas tolik práce to není a lepší dělat něco 2 hodiny se 100% výsledkem než to mít za 10 minut hotový a pak to stejně muset předělat

Napsal: 09 bře 2015, 21:45
od kubima
1 hodina 6 minut podle autodat, jeden večer vynecháš ordinačku a máš to hotový

Napsal: 09 bře 2015, 22:01
od Jarda-k
amg124 píše:teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
Na benzinový 1,6tce jsem to jednou tak dělal. Ale na tý 1,9D si to nedovedu představit.... Lepší ho vyndat, vyměnit co je třeba a hlavně ho zkusit roztočit na stolici ať si demontáž nestřihneš 2x....

Napsal: 09 bře 2015, 22:14
od kocinski
jestli nemáš v háji volnoběžku

Napsal: 10 bře 2015, 18:05
od pipo444
u 1.9 je málo miesta. sundať chladič a ku altíku bude fajn prístup. robil som to minulý rok a v pohode. treba najprv odšrobovať nadobku oleja pre servo, vypustiť vodu tiež. chladič je na dvoch šroboch. najhoršie čo som pri tom mal bolo povoliť dva šroby na altiku lebo je tam naprd prístup, kladka zavadzia a dosť si možno ponadávaš

ale dá sa to
Napsal: 12 bře 2015, 08:03
od amg124
Tak jsem za jeden den najezdil 300 km a vše v pohodě. včera byli jen couračky po městě a žádný problém, ale dnes zase. Zcela jistě je alternátor v pořádku, jen ho vyčistit, problém mám ale jinde. Vstřikovací čerpadlo. Když jsem totiž dneska ráno přišel k autu, tak jsem si všiml loužičky pod autem v místě čerpadla a alternátoru. Už jsem povyměňoval hadičky, umyl ho a teď se problém vrátil, jenže já to nevidiím kde to je. Nenapdá někoho kdo už se s tím setkal na co se zaměřit?
Napsal: 12 bře 2015, 16:23
od Jarda-k
Před časem jsem tohle řešil na služebáku:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#557502
Byl z toho nakonec celkový repas...
Napsal: 12 bře 2015, 17:04
od jericho-3
Je to tak, kvůli Lucasovi se auta vyhazují, začne se pochcávat a pokud to není nahoře okolo hřídelky je konečná..U starého auta nikdo nechce investovat..
Napsal: 13 bře 2015, 00:15
od amg124
no jo, ale při ježdění je to v pohodě, ale když přes noc stojí tak je to pochcaný. O víkendu má být hezký tak se na to vrhnu.