Stránka 1 z 3

1.9 tdi 77 kw při zátěži začne vařit

Napsal: 11 kvě 2015, 19:06
od janpelikanbk23
ahoj tak mám další problém po složení motoru mě auto hrozně rychle začne vařit nechapu proč termostat je venku pumpa kontrolovana a je dobrá provedené otlakování sistemu a pri 1,5 se otevre ventil a pak drzi tlak kolem 1,3 z přepadové hadičky mě jde při volnoběhu vzduch s bublinkami udělal jsem test take že jsem přepadovou hadičku ucpal a na banku dal hadičku kterou jsem ponoril do vody a voda bubla vše naznačuje na hlavu jen proste nechapu jak je to možný když jsem dával nové těsnění a hlavu nechaval srovnat vše dotahl podle servisní přiručky před rozděláním motoru nebyl problém a stejně to vypada že hlava fučí :( auto přitom jede krásně necuka nekouří vubec bíle nechapu napada někoho něco ? oddělával jsem chladič egr nevadí to ?

Napsal: 11 kvě 2015, 19:13
od martas.belka
A hlavu jsi nechal natlakovat?

Napsal: 11 kvě 2015, 19:25
od misoVW
Alebo krivý blok motora.

Napsal: 11 kvě 2015, 20:25
od janpelikanbk23
ne tu jsem nenechaval natlakovat proc taky kdyz pred rozdělaním s vodou nebyl zadnej problem jen sem ji nechal srovnat a az ted hned po slození to děla nechapu

Napsal: 11 kvě 2015, 20:34
od martas.belka
A co jsi měl za problém proč sto rozdělával

Napsal: 11 kvě 2015, 20:49
od janpelikanbk23
přetěsnení celeho motoru a celkove go hydrostel pistni krouzky loziska atd připravuji ten motor na trochu vikonu ale z te hlavy ted tapu nechapu to co se mohlo odehrat ze to ted fuci :( netusite na kolik atmosfer se ta hlava tlakuje ?

Napsal: 11 kvě 2015, 21:19
od romanespana
kdyz si hlavu povoloval, byl motor teplej nebo studenej?

Napsal: 11 kvě 2015, 21:49
od janpelikanbk23
studenej urcite nejdriv sem ho celej vytahl ven a pak do sroubku rozlozil a zase slozil takze to vidite ze to nekde podfukuje ? doufám ze je to jen tesneni naky spiii....:( a to sem si ho tak pekne skladal :(

Obrázek

Napsal: 11 kvě 2015, 22:32
od romanespana
opravdu ta pumpa je dobra? neprotaci se vrtula na ose? a do vody tlakuje? a kolik vody ti vlezlo celkem do okruhu, ptam se proto, protoze na moji cordobe kdyz vypustim komplet vodu, tak naplnit je to prekerka, system debilni nejde odvzdusnit, musim horni hadici chladice poposundat.

Napsal: 11 kvě 2015, 22:40
od janpelikanbk23
pumpu jsem dnes vytahl a zkousel v ruce sem stim nepootocil tak sem vzal sikovky a zabral a pak sem stim pootcil ale uz fakt celkem na silu takze sem to mozna udelal ja ale uz je obednana nova :P no ja sem zatim nikdy nemel problem nalil jsem vodu nacuclosijito pak neco dolil a vzdy to bylo bez problemu pravda je ze ted sem oddelal chladic egr plynu tak mozna se to trosku zemnilo premyslim ze zkusim natlakovat nejak hlavu a blok motoru jak to ted je jen nevim kolik tam skusi fouknout treba 8 atmosfer ? nebo 5 :P

Napsal: 11 kvě 2015, 22:45
od romanespana
a jak si vyjeb ten egr chladic, tak si privod i odvod propojil, nebo jen ucpal

Napsal: 12 kvě 2015, 09:32
od janpelikanbk23
Propojil prave :P

Napsal: 12 kvě 2015, 09:36
od Woko_O
Podle mě v tom bude vzduch.. topí to?

Napsal: 12 kvě 2015, 11:55
od romanespana
mrkni do autodat, kolik ma mit vody, minus maly pivo za ten egroid, a nalej to znova. ti rikam, moje auto se taky tvarilo, ze ok, ale vlezlo tam proste malo, a za chvilk zacinalo klokotat jak brambory, a ta svine voda nesedne, protoze vzduch nemuze ven. a okruh se nehejbe :D :D

Napsal: 12 kvě 2015, 12:59
od Tomas.cz
Ideálně nalít expanzku, sejmout odvzdušňovací hadici, tu strčit do petky, zavíčkovat expanzku, vzduchem z kompresoru fouknout do expanzky přes nátrubek na odvzduš. hadici, hladina začne klesat, dolít a znova.
Tohle opakovat dokavaď nepoteče z hadičky do petky proud nemrzky, pak je systém pod vodou.