Stránka 1 z 2
EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
Napsal: 01 srp 2007, 13:07
od majjco
Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
Napsal: 01 srp 2007, 13:43
od cupra
majjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
myslim,že aj nafta to može ovplyvnovat...tí pred tebou asi platili aj za meranie aj do vačku...

keby si aj ty tak platil tak určite prejdeš...

vždy existuje sposob ako tu masinu oje..t

Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
Napsal: 01 srp 2007, 14:04
od Csala
majjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
Mozno to ma viac ako tych 90 tkm
Mozno by bolo dobre pred emisnou to auto poriadne prehnat, aby tie sadze z vyfuku vyleteli

Napsal: 01 srp 2007, 17:08
od 47kWpowerbaby!
dneska mi na TK roztočili motor 1.9D na 4300 otáček, což jsou otáčky který snad za celej svůj život neviděl
Kouřivost při jednotlivých měřeních klesala a klesala (pohonil ho asi 8krát), ale nakonec mi tam napsal 1.22 vyhověl, hranici napsal 1.25
Napsal: 01 srp 2007, 17:21
od bokaco
Ja mel jeste taky nedavno 1Y motor a na emisich v zari 2005 bych se vesel do hranice 5x.
Tod vse.
Napsal: 01 srp 2007, 18:03
od majjco
Este mi tam aj stihli odyebat klimatizaciu ... aky vykur*eny den ...
Inak auto viditelne nedymilo ani pri takmer 4500 ot., to by ste mali vidiet tie dve vectry co boli pre do mnou ...
Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
Napsal: 01 srp 2007, 18:06
od SCULLY
majjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
BEJT TEBOU JEDU JINAM NA EMISE URČITĚ MÁTE V OKOLÍ VÍCE MĚŘÍCÍCH MÍST

Napsal: 01 srp 2007, 19:41
od Kec
Taky jsem jednou neprošel a dost to poskakovalo a pak jsem zjistil že byl zasraný sání. Do filtru sání se nasál kus molitanu z blatníku(golf2). Zkus bez filtru a uvidíš zda se to zlepší.
Trochu mimo
Napsal: 01 srp 2007, 21:58
od Ladis001
Sice je to trochu mimo,ale za zeptání nic nedám. Jak je to na emisich když se jim tam třeba ten motor potká (rupne, přeskočí řemen,...). Platí to oni nebo ne. P.S. moc by mě zajímalo, kdo vymyslel takhle kurvit motor ( Jaký to má smysl, když přede mnou pak někde jede XX let stará tatra a za ní se táhne černý hustý oblak přes který to auto ani není vidět).
Napsal: 01 srp 2007, 22:05
od Huml
a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou.

Napsal: 01 srp 2007, 22:08
od Ladis001
Huml píše:a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou.

Napsal: 01 srp 2007, 22:10
od Ladis001
Huml píše:a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou.

No na tom taky něco bude. Ale byl jsem teď na emisích s firemní oktávkou a představa, že tam takovouhle dobu 8x posobě trápí moje auto (nejradší bych useknul tomu chytrákovi ruce i nohy). Jinak aby to člověk mohl trošku víc točit, to bych musel jezdit max na 4. Páč na 5. stupeň v 90 to moc zrovna netočí (asi cca 1900?, možná ani ne)
re
Napsal: 01 srp 2007, 22:26
od Ladis001
Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.
Re: re
Napsal: 02 srp 2007, 07:40
od warhead_cz
Ladis001 píše:Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.
Neni tak tezky to jednou protathnout do plnejch , na trojku to bohate staci snad

Na vic pokud vim firemni dostavaj nejvetsi zahul vetsinou

Re: re
Napsal: 02 srp 2007, 08:44
od Ladis001
warhead_cz píše:Ladis001 píše:Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.
Neni tak tezky to jednou protathnout do plnejch , na trojku to bohate staci snad

Na vic pokud vim firemni dostavaj nejvetsi zahul vetsinou

Tj. Jinak firemni prošlo samozřejmě dobře.