Stránka 1 z 2

Tlak ve vent. Víku + kouř PD

Napsal: 29 čer 2015, 17:41
od Koubis Tdi
Je normální tlak ve ventilovém víku spojené s kouřem u PD?

Děkuji za odpověd popřípadě řešení. :-)

Napsal: 29 čer 2015, 18:27
od Pasat TDI PD 96 kw
u pd je tlak pod víkem vetší ale ted je otázka čemu říkáš vetší ty!! kouř jaká barva???

Napsal: 29 čer 2015, 19:19
od Koubis Tdi
Jasný, je malinko namodralý až do bíla...

Napsal: 29 čer 2015, 21:29
od Pasat TDI PD 96 kw
gumičky u pd nebo korekce je jaká kdy to kouří na volnoběh

Tlak ve vent. Víku + kouř PD

Napsal: 29 čer 2015, 21:32
od vynecht
Je to tak když jsem nedávno upravoval systém odvětrání (už před úpravou nebyl do sání ale ven) tak úprava byla zhoršení projevující se silným kouřením obtěžujícím okolí a to nejvíc při pomalé jízdě a popojíždění. Třeba v koloně se v určitých intervalech vyvalil z výfuku silně smradlavý oblak. Nejdřív jsem myslel že je po motoru,protože jsem té úpravě nepřikládal význam, byla z určitého pohledu minimální, ale měla zásadní dopad. Tak jsem provedl ještě další úpravy a bylo po problému.
Co Ti to dělá a kdy to začalo , po nějaký úpravě, nebo samo?

Re: Tlak ve vent. Víku + kouř PD

Napsal: 10 lis 2016, 21:43
od johnyM128
vynecht píše:Je to tak když jsem nedávno upravoval systém odvětrání (už před úpravou nebyl do sání ale ven) tak úprava byla zhoršení projevující se silným kouřením obtěžujícím okolí a to nejvíc při pomalé jízdě a popojíždění. Třeba v koloně se v určitých intervalech vyvalil z výfuku silně smradlavý oblak. Nejdřív jsem myslel že je po motoru,protože jsem té úpravě nepřikládal význam, byla z určitého pohledu minimální, ale měla zásadní dopad. Tak jsem provedl ještě další úpravy a bylo po problému.
Co Ti to dělá a kdy to začalo , po nějaký úpravě, nebo samo?
A co konkretne si urobil?

Napsal: 11 lis 2016, 05:43
od martinsidlo
To nejhorší,co mohl udělat pro motor a sebe.

Napsal: 11 lis 2016, 08:46
od johnyM128
martinsidlo píše:To nejhorší,co mohl udělat pro motor a sebe.
čo tak presnejšiu "polopatistickú" odpoveď? :D

Napsal: 12 lis 2016, 21:12
od martinsidlo
johnyM128 píše:
martinsidlo píše:To nejhorší,co mohl udělat pro motor a sebe.
čo tak presnejšiu "polopatistickú" odpoveď? :D[/quote
Za tímto "ekologickým mamlasem" si neumeješ přední okno,protože je za ním olejová mlha.

Napsal: 13 lis 2016, 10:30
od johnyM128
martinsidlo píše:
johnyM128 píše:
martinsidlo píše:To nejhorší,co mohl udělat pro motor a sebe.
čo tak presnejšiu "polopatistickú" odpoveď? :D[/quote
Za tímto "ekologickým mamlasem" si neumeješ přední okno,protože je za ním olejová mlha.
Tak s celnym to mas veru pravdu...

A pre motor?

Napsal: 13 lis 2016, 16:25
od martinsidlo
Chytrý ví,blbý nepochopí.

Napsal: 13 lis 2016, 20:27
od favo
Tak Ti to napíši já, jde oto že motor odvětráním klikové skříně nejen tlačí mastný vzduch z motoru ven, ale též zpětně nasává a pokud dáš obyč hadici mimo sání, kde se nachází filtr vzduchu, riskuješ tím nasátí prachu a různého jiného svinstva přímo do motoru.
No a když uvážíš kolikrát za minutu se tento ciklus opakuje, tak se ti po pár kilometrech může do motoru dostat pěknýho svinstva.
A co to udělá s olejem si jistě umíš představit a pokud ne, stačí smíchat olej s prachem a uvidíš to na vlastní oči.
Ale chápu, že je snažší jiný urážet, než smysluplně odpovědět.

Napsal: 13 lis 2016, 20:37
od misocko
favo píše:ale též zpětně nasává
- podpichnem: tento jav nastava aj u 2, 4, 6, 8 ..(parnom pocte).. valcov? :D

Napsal: 14 lis 2016, 09:02
od johnyM128
Fórum by malo byť o odovzdávaní rád, a nie o šéfovaní kto čo vie a kto nie... takže tak :D

Napsal: 14 lis 2016, 12:26
od octaviask
prečo by motor nasaval cez odvetranie???