Stránka 1 z 1

cukani motoru octavia 2.0 tdi rs

Napsal: 05 říj 2015, 21:34
od igor27
dobry den. hladal som podobny problem ako mam ja ale nenasiel som tak sa spytam. mam octaviu 2.0 tdi rs, rv 2007 BMN pri prudkej akceleracii( plynovy pedal na podlahe) mi zhruba pri otackach 2700ot/min do 3200 otaciek trha-cuka potom auto ide zase normalne.... najskor to zacalo takym jemnym cuknutim asi pred rokom aj pol, teraz je to v stadiu ze to trha az sem tam vynecha pri kazdom rozjazde. pred dvoma rokmi som bol na vymene vstrekov-zvolavacka. turbo som menil po 60 000, teraz mam najazdenych 130 000. bol som aj na diagnostike v skodovke, vraj turbo nema tlaky, ale nechapem jednu vec ze ked nema tlaky tak preco nad tych 3200 otaciek ide ako nove? dalsi mi povedal ze to budu tie vstreky - moj nazor, ked je raz vstrekovac spatny tak je spatny od volnobehu az po 4000 otaciek .... alebo sa mylim? nechcem vymenit pol motora lebo ani to nieje lacna zalezitost a zistit ze niekde je (obrazne povedane) spatny kontakt..... nemali ste niekto podobny problem? dakujem za odpoved.

Napsal: 06 říj 2015, 06:29
od roman1648
nebo kombinace obojího, měl jsem před pár lety toto RS firemní, turbo se tam dělalo třikrát a vstřiky myslím taky...hroznej střep (noteeth)

Napsal: 06 říj 2015, 08:25
od kubima

Re: cukani motoru octavia 2.0 tdi rs

Napsal: 06 říj 2015, 10:03
od igor27
igor27 píše:dobry den. hladal som podobny problem ako mam ja ale nenasiel som tak sa spytam. mam octaviu 2.0 tdi rs, rv 2007 BMN pri prudkej akceleracii( plynovy pedal na podlahe) mi zhruba pri otackach 2700ot/min do 3200 otaciek trha-cuka potom auto ide zase normalne.... najskor to zacalo takym jemnym cuknutim asi pred rokom aj pol, teraz je to v stadiu ze to trha az sem tam vynecha pri kazdom rozjazde. pred dvoma rokmi som bol na vymene vstrekov-zvolavacka. turbo som menil po 60 000, teraz mam najazdenych 130 000. bol som aj na diagnostike v skodovke, vraj turbo nema tlaky, ale nechapem jednu vec ze ked nema tlaky tak preco nad tych 3200 otaciek ide ako nove? dalsi mi povedal ze to budu tie vstreky - moj nazor, ked je raz vstrekovac spatny tak je spatny od volnobehu az po 4000 otaciek .... alebo sa mylim? nechcem vymenit pol motora lebo ani to nieje lacna zalezitost a zistit ze niekde je (obrazne povedane) spatny kontakt..... nemali ste niekto podobny problem? dakujem za odpoved.
este 2 veci - do nudzoveho mi to nepada, druha vec - ked som bol v skodovke na diagnostiku tak mi aj vycistili dpf a auto jazdilo 1 den ako nove, bez skubnuti......potom na dalsi den rano to bolo ako pred tim- sklbanie,trhanie......

Napsal: 08 říj 2015, 17:20
od igor27
a diky za reakce....

Napsal: 08 říj 2015, 22:14
od sharik4x4
Máš plnej filtr DPF,takže pokud chceš jezdit jako Schumacher,tak musíš dát novej nebo pryč.Jinak ti to nepojede nikdy.BMN je šajze motor.

Napsal: 09 říj 2015, 16:22
od igor27
a myslis zr to bude robit ten problem s cukanim????? podla teba,ako je mozme ze je zase plny? ved to cistenie mi robili zhruba pred 3 mesiacmi. nefunguje regeneracia? dakujem

Napsal: 09 říj 2015, 18:55
od sharik4x4
Cuká to, protože to má málo vzduchu,přes ten ucpanej filtr.

Napsal: 09 říj 2015, 22:18
od igor27
aha, ok tak s tym skusim nieco spravit, diky za info. potom dam vedet ci to pomohlo..... inak nejazdim jak schumacher, neprehanam to ale zas to nemozem nechat aby ostalo lenive..... ;)