Stránka 1 z 3

Brzdný účinek DS performance

Napsal: 06 říj 2015, 08:48
od RudisTDic
Jen drobný dotaz,,mám na autě 312 brzdy,kotouče ferodo a desky trw,,když bych dal desky DS,zlepší se účinek při studených brzdách?? nebo je to znát jen když se ohřejou??

Napsal: 06 říj 2015, 09:53
od favo
Přídám se k tomuto dotazu, také by mne to zajímalo, protože už nevím co na svoje brzdy 312 mm dát za desky či kotouče aby to normálně brzdilo i při rychlosti nad 120 km/h

Napsal: 06 říj 2015, 11:01
od roman1648
zrovna TRW není žádná hitparáda...
vyzkoušej destičky NK ( je to SBS ) z APM, dáváme už v podstatě jenom tyto a super...
kotouče taky od nich nebo pak ATE,Brembo,Bendix

Napsal: 06 říj 2015, 11:04
od RudisTDic
tak já koupil velký brzdy a ty desky tam byli úplně nový...ale jako když jezdim běžnou jízdu,tak mi přijde,že to nebrzdí..až když to ohřeju třeba ze 180,tak pak to brzdí dobře,,proto se ptám jak fungujou ty DS,aby to studený nebylo ještě horší..

Napsal: 06 říj 2015, 11:10
od Ladas
studený nic moc po zahřátí DS brzdí

Napsal: 06 říj 2015, 11:15
od RudisTDic
A co třeba ATE ceramic?? to by mohlo fungovat ne??

Napsal: 06 říj 2015, 11:46
od turbo kamna power
Dával jsem nedávno na svoje 288mm komplet Ate, desky i kotouče obyč základní řadu a v normálním provozu to brzdí výborně, i studený z vyšší rychlosti, nemůžu si stěžovat :)

Jakýkoliv DS brzdí za studena hůř než série, ale po zahřátí to stojí za to. DS2500 jsou bomba, horší je ta cena :)

Napsal: 06 říj 2015, 15:24
od jordee_23
mal som CTF ..aj OMP..to naozaj brzdilo. a to boli len zakladne vzdy .mozne aj kombinovat. a fakt palec hore. akurat jemne piskali..ale brzdili!

Napsal: 06 říj 2015, 15:51
od alni
DS performane mám len vzadu -jednoznačne brdia lepšie aj za studena ako klasické(predtým tam bol textar)

favo píše:Přídám se k tomuto dotazu, také by mne to zajímalo, protože už nevím co na svoje brzdy 312 mm dát za desky či kotouče aby to normálně brzdilo i při rychlosti nad 120 km/h
280mm: DS2500 a 232mm: DS performance -a v 120km/h brzdový účinok limitujú gumy

Napsal: 06 říj 2015, 16:17
od duchxt
mam ds2500 a i studeny to brzdi lip nez bosch nebo ferodo...

Napsal: 06 říj 2015, 17:54
od Golfisko
U tehle desticek neni potreba zadne dlouhe zahrivani, staci 2-3x pribrzdit z kila a uz to maka jak ma. Na normal jezdeni idealni, clovek nemusi mit strach, ze si rozbije hubu hned u baraku :)

Napsal: 06 říj 2015, 20:37
od cin
Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno :( :x Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip :o . Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny :? Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim :worthy:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 06 říj 2015, 21:05
od alni
cin píše:Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno :( :x Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip :o . Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny :? Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim :worthy:
naozaj poriadne si ich zabehol??
mne tiež zozačiatku takmer vôbec nebrzdili(DS2500), že z nich dymí to ešte nestačí, nech kotúče svietia v tme ;)
a radšej nie na 0, len spomalovať a plynule ich zohriať

Napsal: 06 říj 2015, 21:58
od favo
alni píše:DS performane mám len vzadu -jednoznačne brdia lepšie aj za studena ako klasické(predtým tam bol textar)

favo píše:Přídám se k tomuto dotazu, také by mne to zajímalo, protože už nevím co na svoje brzdy 312 mm dát za desky či kotouče aby to normálně brzdilo i při rychlosti nad 120 km/h
280mm: DS2500 a 232mm: DS performance -a v 120km/h brzdový účinok limitujú gumy
No já mám hlavně problém s tím, že se mi při brždění ve vyšších rychlostech roztřepe celý auto. Po pár prudších zabržděni se to zlepší a je pár týdnů klid a pak chci na dálnici zpomalit a auto se zase začne třepat. Kotouče mám brembo a desky textar. Na zadku už jsem vyměnil desky za ate a značně se brzdný účinek zlepšil, ale na předek bych chtěl něco lepšího, přeci jen ta ropa pod kapotou něco váží.

Napsal: 07 říj 2015, 06:01
od Golfisko
2 CIN: ty desky Pagid se vyrabi ve vice smesich (ruzne barvy). Mozna si mel zrovna mekkou smes co lepe se zakousla do kotouce. U Feroda musis trochu vice slapat na brzdovy pedal a pocitove se to tak nezakousne.