Stránka 1 z 2
zvýšení výkonu u motoru asz
Napsal: 10 říj 2015, 12:48
od jirka k
Zdar
Chci se tu zeptat jak nejlépe zvednout výkon u motoru asz 96 kw. Chtěl bych kdyby jste mi řekli různé varianty. Chtěl bych to zvednout tak o 20 kw.
Dík za rady.
Napsal: 10 říj 2015, 13:53
od Qxkiller
Na 20kw stací jen chip jestli se nepletu
Napsal: 10 říj 2015, 14:27
od Hrubec
jj to staci jen uprava SW

Napsal: 10 říj 2015, 17:14
od standa123
jj kvalitním softem bys toho mel dosáhnout. Jinak potom by toho bylo hodne...turbo, ic, mozna trysky.....
Napsal: 10 říj 2015, 20:11
od cin
S upravou SW se na tech 116 kw dostanes , samozrejmne za predpokladu ze mas HW (turbo , vstriky) v OK stavu . Klidne i na vic, zalezi na upravci , kam to naladi . Musis ale pocitat , ze nasavany vzduch uz bude docela horky , a ten seriovy SMIC to moc nezachrani . Urcite bych taky nechal v SW odstavit EGR .
Ja jsem jen upravou SW plus EGR Off mel 177 koni (130 kw) , ovsem HW v dobrym stavu plus dobre zajety motor , serie pri mereni mela 150 koni . Vse upravy TDI Fun
Graf zde
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Napsal: 11 říj 2015, 15:45
od jirka k
Takže myslíte to jen nechat chipnout a zaslepit erg ventil?? Vstřiky a turbo jsou úplně v pohodě mám na autě poctivých 90k najeto tak je motor v super stavu. Jak docílit toho aby ten nasávaný vzduch byl chladnější??
Napsal: 11 říj 2015, 15:55
od favo
Větším chladičem umístěným v přední stěně a né schovaným v podběhu.
Napsal: 11 říj 2015, 16:35
od jirius1
Nebo alespoň udělat průduchy do podběhu za SMIC.
Teploty nasávaného vzduchu by měla o něco klesnout, ale změřené s a bez nemám, takže ti neřeknu o kolik.
Možná to někdo tady měřil a prozradí.
Zrovna předevčírem jsem to dělal u chiplé O1 96kw na 172koní, chip TDi Fun
nějaké foto pro inspiraci

Napsal: 11 říj 2015, 19:33
od cin
jirka k píše:Takže myslíte to jen nechat chipnout a zaslepit erg ventil?? Vstřiky a turbo jsou úplně v pohodě mám na autě poctivých 90k najeto tak je motor v super stavu. Jak docílit toho aby ten nasávaný vzduch byl chladnější??
Presne jak pises, nech udelat upravu SW a EGR Off u dobryho tunera, za sebe doporucuju TDI Fun

, zdaleka se vyhni nalejvacum , ti umi akorat hovno, mozna tak dokurvit auto

A pro svuj dobry pocit, udelej upravu podbehu jak ti radi jirius , urcite to pomuze

, kazdej stupen dolu je dobrej
Napsal: 11 říj 2015, 19:47
od sparco gti
cin píše:jirka k píše:Takže myslíte to jen nechat chipnout a zaslepit erg ventil?? Vstřiky a turbo jsou úplně v pohodě mám na autě poctivých 90k najeto tak je motor v super stavu. Jak docílit toho aby ten nasávaný vzduch byl chladnější??
Presne jak pises, nech udelat upravu SW a EGR Off u dobryho tunera, za sebe doporucuju TDI Fun

, zdaleka se vyhni nalejvacum , ti umi akorat hovno, mozna tak dokurvit auto

A pro svuj dobry pocit, udelej upravu podbehu jak ti radi jirius , urcite to pomuze

, kazdej stupen dolu je dobrej
jj presne tak
Napsal: 11 říj 2015, 19:49
od sparco gti
jirius1 píše:Nebo alespoň udělat průduchy do podběhu za SMIC.
Teploty nasávaného vzduchu by měla o něco klesnout, ale změřené s a bez nemám, takže ti neřeknu o kolik.
Možná to někdo tady měřil a prozradí.
Zrovna předevčírem jsem to dělal u chiplé O1 96kw na 172koní, chip TDi Fun
nějaké foto pro inspiraci

narezal flexu a teplovzdusku nahrial a vyohybal ze?
Napsal: 11 říj 2015, 20:10
od cin
sparco gti píše:
narezal flexu a teplovzdusku nahrial a vyohybal ze?
Nejsem sice autor , ale takhle presne jsem to svyho casu delal

, ono moc jinych zpusobu asi nebude
Napsal: 11 říj 2015, 20:53
od jirius1
JJ přesně tak, nakreslit si to, nařezat flexou, dorovnat kraje do doviny plátkem na železo a pak horkovzduška, placatý kleště a jedeš

Napsal: 11 říj 2015, 23:08
od tantor-bn
Alebo aspon ak nebudes riesit fmic tak to nenahanaj ked budete 5ti v aute pri 35stupnoch vonku.
Napsal: 12 říj 2015, 06:31
od jirka k
Jsem někde četl že motor ARL že má větší chladič než ASZ tak jsem si říkal že bych tam mohl dát ten jestli by to stačilo a nařezat ty podběhy aby to víc větralo.