[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Mercedes E350,cdi 3,0 - diag. chyba
Stránka 1 z 1

Mercedes E350,cdi 3,0 - diag. chyba

Napsal: 19 říj 2015, 19:20
od Kulich
Ahoj, u mercedes benz E350, 3,0cdi, 170kw, 11/2009. Píše giagnostika autocom chybu:
13BA-Kalibrace nuloveho množství pro vstřikovač 1: maximální doba aktivace vstřikovače byla překročena
-přerušovaný
Je potřeba vyndat vstřik nebo se to dá vyřešit diagnostikou.
Někde jsem četl že to řešili giag..
diky

Napsal: 23 říj 2015, 22:42
od Laco210
Treba k tomu originalnu diagnostiku a kaslat na cely autocom /sorry/ :) Korekcne davky u tychto aut sa vyhodnucuju v ms. To moze znamenat, ze korekcne davky vstrekovaca su cez normovanu hodnotu, ktora je 68 ms max vo vseobecnosti. Treba na to pozriet cez original su tam moznosti, o ktorych sa inym diagnostikam ani nesniva :) System napr. CRD teda delphi sa da riesit adaptaciou vstrekovacov napr. po vycisteni sania a hodnoty sa upravuju "radikalne". To vsak neznamena, ze sa tym da opravit vadny vstrekovac to znamena, ze vstrekovac je ok a vratia sa mu hodnoty po oprave, na ktore sa adaptoval.

Napsal: 25 říj 2015, 08:39
od geo
To je pravda i kts mě kecala.U mercedesu už jsem ostražitej jak se mě to nezdá tak jedu na stárku buď je to uplně jiná závada nebo já mám bez závad a origo je načte.

Napsal: 26 říj 2015, 08:16
od Kulich
Nakonec jsem zajel na orig. diagnostiku provedl kalibraci vstřiků, načetl mi kódy vstřiků zapsaný v jednotce a po rozdělání jsem zjistil že jen na 1 a 6 válci sedí kód zapsaný v jed. se vstřikem v motoru. Zbytek je zpřeházený :?

Napsal: 28 říj 2015, 11:13
od Čert
Byly nějaký příznaky v chodu motoru, nebo proč se to napichovalo?

Napsal: 29 říj 2015, 12:24
od Laco210
Je dolezite mat zapisane spravne kody vstrekovacov v motorovej jednotke je to nieco ako pin pre telefon :) Kalibracia vstrekovacov sa robi na zaklade niecoho oni sa adaptuju na stale meniace sa podmienky, s ktorymi motor musi pracovat. Napr. po kompletnom vycisteni sania aby sa motor zrovnal do normalu je to nutne u niektorych systemov priklad om646 s delphi vstrekovacmi. Kalibracia /adaptacia/ je naucenie ich zmenenym a novym podmienkam v ktorych budu pracovat. Po takomto ukone motor stichne, upravi sa mu spotreba a samozrejme reakcie na plynovy pedal a zabity vykon. Motor bude mat v urcitych fazach zly chod priam niekedy az akoby vynechavanie jedneho valca a trhanie motorom v urcitych podmienkach a je to viacmenej jasne co tomu je :)

Napsal: 10 pro 2015, 15:28
od milmarek
co znamená " kompletní vyčistění sání ?
mám problém u MB 320CDI 165 KW, že mi občas spadne do nouzového režimu - motor nejde za plynem- na diag. hlášená vada na motorku nklápění klapek v sání, po smazání chby v poho, po čase se znovu problém objeví. Nezdá se mi potřeba měnit motorek, dle mého názoru buď funguje, nebo ne. Může být problém v zanešeném sání, že se klapky přidírají ? Pomůže vyčištění ? Dík milmarek

Napsal: 12 pro 2015, 00:29
od Čert
Často se lámou ty vířivé klapky, bohužel... :-(

Napsal: 12 pro 2015, 10:29
od mirec
milmarek píše:co znamená " kompletní vyčistění sání ?
mám problém u MB 320CDI 165 KW, že mi občas spadne do nouzového režimu - motor nejde za plynem- na diag. hlášená vada na motorku nklápění klapek v sání, po smazání chby v poho, po čase se znovu problém objeví. Nezdá se mi potřeba měnit motorek, dle mého názoru buď funguje, nebo ne. Může být problém v zanešeném sání, že se klapky přidírají ? Pomůže vyčištění ? Dík milmarek

V tvojm prípade prípade to bude asi ten motorek a nie klapky.
V starke existuje na to skúška:
"skúška so zmontovaným soutyčím"
a potom
"skúška s vyveseným soutyčím"