Stránka 1 z 4

afn - 1756vk

Napsal: 09 lis 2015, 22:48
od filip8884
vydrží spodok afn 200 ps ? a 420nm ?

Re: afn - 1756vk

Napsal: 10 lis 2015, 10:07
od mecKo
filip8884 píše:vydrží spodok afn 200 ps ? a 420nm ?
Bez problémov ;-) (nezabudni na jednohmotu a HDS)

Napsal: 10 lis 2015, 10:08
od TDI tech
Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.

Napsal: 10 lis 2015, 17:36
od Forest
TDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminil ;)

PS: neboj, nebudes ani prvni ani posledni - osvedcena metoda zajistujici klidny spanek a moznost uzit si potencial turba i dalsich prvku

Napsal: 10 lis 2015, 20:08
od TDI tech
Na AFN PD spodok neda

Napsal: 11 lis 2015, 02:06
od mecKo
Forest píše:
TDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminil ;)

PS: neboj, nebudes ani prvni ani posledni - osvedcena metoda zajistujici klidny spanek a moznost uzit si potencial turba i dalsich prvku
Ako už kolega spomenul AFN hlava na PD spodok nepasuje, jedine z novších rotaciek ako napríklad ASV, lenže ako už vieme všetko sú to finančne náročnejšie operácie ktorým sa chce zrejme chalanisko vyhnúť a ide mu asi len o využitie potenciálu AFN. Len pre zaujímavosť, AFN vydrží 200 PS DLHODOBO, 230 dlhodobejšie (tu uz nastupuje PD spodok) no pri každom plnom plyne trpnes kedy čo ustreli a viem že Poliaci mali na AFN naladenych 247 PS no s menším krutakom na 2260.

Napsal: 11 lis 2015, 09:50
od meeiro
AFN vydrzi hodne... taky jsem ho dlouhodobe zatezoval.... pak jsem postavil PD spodek vrsek octavia...ale to je jina pisen :)

Napsal: 11 lis 2015, 11:28
od favo
Co je to vršek Octavia ?
Kokta měla něco extra proti zbytku koncernu ?

Napsal: 11 lis 2015, 11:43
od mecKo
favo píše:Co je to vršek Octavia ?
Kokta měla něco extra proti zbytku koncernu ?
Skôr zdoraznoval to, že v okte je novšia generácia rotacky ako AFN :)

Napsal: 11 lis 2015, 12:01
od meeiro
mohl jsem tam dat i s golfa pokud to nekoho urazi:-D ale to asi jedno .. proste novejsi typ hlavy. AFN, 1Z atd ma jinou

Napsal: 11 lis 2015, 12:03
od Jarda S.
favo píše:Co je to vršek Octavia ?
Kokta měla něco extra proti zbytku koncernu ?
ne, jenom starší motory s plechovým víkem ventilů AFN 1Z apod. se liší od novějších s hliníkovým víkem ;)
takže pokud máš auto se starým motorem a chceš PD spodek tak starej motor můžeš jako celek vyhodit (LOL)

Napsal: 11 lis 2015, 12:06
od meeiro
ani drzaky motoru nesedi... a bude muset rezat do vika hlavy pokud jde o podelny..atd... AFN je dobrej motor nech to tak :)

Napsal: 11 lis 2015, 15:48
od peter l
A ked sme pritom a spodok AHU (168XXX)zvladne 200ps a 420nm???

Napsal: 11 lis 2015, 16:04
od toefuk
peter l píše:A ked sme pritom a spodok AHU (168XXX)zvladne 200ps a 420nm???
ked to da 1z tak aj ahu ;) , treba urobit plynuly nabeh krutaku (ziadne zlomene vazy) aby to aj vydrzalo nejaky ten piatok

Napsal: 11 lis 2015, 16:28
od peter l
To je mi jasne,ze ziadny kopanec co v najnizsich otackach,