afn - 1756vk
Napsal: 09 lis 2015, 22:48
vydrží spodok afn 200 ps ? a 420nm ?
Bez problémovfilip8884 píše:vydrží spodok afn 200 ps ? a 420nm ?
Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminilTDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
Ako už kolega spomenul AFN hlava na PD spodok nepasuje, jedine z novších rotaciek ako napríklad ASV, lenže ako už vieme všetko sú to finančne náročnejšie operácie ktorým sa chce zrejme chalanisko vyhnúť a ide mu asi len o využitie potenciálu AFN. Len pre zaujímavosť, AFN vydrží 200 PS DLHODOBO, 230 dlhodobejšie (tu uz nastupuje PD spodok) no pri každom plnom plyne trpnes kedy čo ustreli a viem že Poliaci mali na AFN naladenych 247 PS no s menším krutakom na 2260.Forest píše:Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminilTDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
PS: neboj, nebudes ani prvni ani posledni - osvedcena metoda zajistujici klidny spanek a moznost uzit si potencial turba i dalsich prvku
Skôr zdoraznoval to, že v okte je novšia generácia rotacky ako AFNfavo píše:Co je to vršek Octavia ?
Kokta měla něco extra proti zbytku koncernu ?
ne, jenom starší motory s plechovým víkem ventilů AFN 1Z apod. se liší od novějších s hliníkovým víkemfavo píše:Co je to vršek Octavia ?
Kokta měla něco extra proti zbytku koncernu ?
ked to da 1z tak aj ahupeter l píše:A ked sme pritom a spodok AHU (168XXX)zvladne 200ps a 420nm???