Stránka 1 z 2

už nevím si rady?

Napsal: 14 úno 2016, 22:53
od erwin
Ahoj dieselpoweráci.Mám octávku 1.9tdi 81kw a čipnutou.Nevím si rady staré turbo teklo a jednou my vypnulo.Tak jsem zajel za mechanikem.Vyměnil ho za garetta a vyčistil jsem hadice od oleje.A turbo po 30 000km teče z něho olej jako ze stárého a trochu začlo i kouřit při plném sešlápnutí?Co mám a jak to mám řešit?Přijde my že má vůli na ložiskách.To by musel přijít do sání bordel.A osekat lopatky.Měnim pravidelně olej a vzduchovej filtr.Díky moc. :D

Napsal: 15 úno 2016, 07:02
od este
a toho gareta si tam dal novýho repas nebo jetinu ?

Napsal: 15 úno 2016, 07:07
od hansdob
Nedycha motor odspodu?? Mas pruchozi mazaci trubku na privod?? Na odvod?? Ma dostatecny mazaci tlak??

Napsal: 15 úno 2016, 07:34
od slovacek.milos
asi všechno dohromady tlak malý, staré turbo a vysoské nároky na výkon

Napsal: 15 úno 2016, 16:58
od erwin
Gatett byl úplně noví.A houká i nad tři a půl tisíc otáček.Zádná díra táhne od spoda.

Napsal: 16 úno 2016, 18:50
od erwin
Nenapadá vás ještě něco?Cokoli díky moc :)

Napsal: 16 úno 2016, 19:04
od arlie
Jak dlouho je to chipnuté a na kolik? Dělá to od té doby?
Pokud ano, tak bych šel jednoznačně po tom. Popř. změřit vagem, kolik turbo tlačí, resp. jaký má požadavek.

Napsal: 16 úno 2016, 19:45
od DOLPH
může to být i špatný čip,není problém za 30tis.km popravit turbo.
vstřiky jsou origo?chtělo by je zkontrolovat,pokud špatně práší,jde nahoru teplota výfuku.....

Napsal: 17 úno 2016, 18:57
od erwin
Fakt díky za rady.Jsou tam špičky od frateli bosio od dieselpoweru a zaslepenej egr ventil.Teklo my už to staré turbo a čipnul jsem to na to staré turbo.Najel jsem nato staré ještě 40 000km.A je to od firmy tuning-kiel.de na 103kw?.To mě vypnulo.Z důvodu že teče tak jsem ho vyměnil.Auto krásně táhne novej garett až do konce.Ale po 30 000km?Prostě fakt teče.Můžese to rosit z důvodu že by mohly pístní kroužky špatné a propouštět?Je my divný že to nové od namontovátí už teklo.Bylo my řečeno at se toho nevšímám.Ale tet fakt musím.A ještě děkuji jednou za vaše názory a skušenosti. Jo a ještě my to utrhlo lamelu spojku zůstala jen na nýtech.Nevím jestli je to moc čiplé? (rofl)

Napsal: 17 úno 2016, 19:26
od arlie
Bylo by nejlepší, aby to někdo napíchnul na vag a udělal log kolik to turbo tlačí. Od turba vždy trochu oleje poteče stranou sání, jde to také od výdechu z motoru. Je klidně možné, že ti to upravili na potenciál trysek, ale turbo to nestíhá.

Napsal: 17 úno 2016, 20:31
od erwin
Díkys.A kolik by mělo tlačit?Mě bylo řečeno že tlačí 1bar až 1.1bar.To je prej max bezpečnej.Ale ten vag skusím pořešit.Dík moc

Napsal: 22 úno 2016, 17:00
od erwin
Tak dneska jsem napojil na vag a zjistil jsem překročena regulace tlaku?Co to znamená.Díky za odpověd.

Napsal: 22 úno 2016, 17:43
od JHBullit
ze ti nereguluje turbo

Napsal: 22 úno 2016, 19:32
od erwin
Prej mechanik říkal váha vzduchu.Mám mu věřit?Díky

Napsal: 22 úno 2016, 20:27
od Pája 19
erwin píše:Prej mechanik říkal váha vzduchu.Mám mu věřit?Díky
Ne.
A odkud to turbo blije?