Stránka 1 z 2

octavia 2

Napsal: 29 úno 2016, 21:26
od Pasat TDI PD 96 kw
Ahoj octavia 2 přední motorek stěračů nefunkční co v te jednotce odchází řešil už někdo?

Napsal: 29 úno 2016, 21:45
od slovacek.milos
pojistka, fialový drátek v konektoru, nefunkční spínač kapoty, a kde co hlavně když ho zkoušíš zavři si kapotu jinak nestříká a nestítá

Napsal: 01 bře 2016, 20:06
od Pasat TDI PD 96 kw
slovacek.milos píše:pojistka, fialový drátek v konektoru, nefunkční spínač kapoty, a kde co hlavně když ho zkoušíš zavři si kapotu jinak nestříká a nestítá
to je vše OK mne jde o to co odchází vevnitř v te jednotce

Napsal: 01 bře 2016, 20:55
od Martin.R
Jednou jsem na LIN jednotce stěračů řešil prostřelenej zdroj a 12V vlítlo všude - rozhraní, procesor....

Jinak nikdy nic, většinou jen to co píše miloš. S největší pravděpodobností právě LIN - fialovej drát. Fyzicky ho máš propísklej od jednotky k jednotce, že tvrdíš že je ok?

Napsal: 01 bře 2016, 21:16
od amater
raz som mal skrat LIN na kostru a v BSG bol odpaleny prevodnik na LIN - 8nozickovy SMD... vymenil som ho z druhej dosky co som nasiel niekde v sklade a slapalo to....

Napsal: 01 bře 2016, 22:00
od UchoTD
Bolo vidiet ,ze je odpaleny?

Napsal: 01 bře 2016, 22:09
od amater
jasne.... dostal "po hube" :D
tak som si povedal - bud-alebo, vymenil som a slapalo....

Napsal: 01 bře 2016, 22:19
od UchoTD
Takze dostal ozaj pecku,dik za info :)

Napsal: 01 bře 2016, 22:43
od Martin.R
UchoTD píše:Bolo vidiet ,ze je odpaleny?
Není to tak vždycky. Já na to přišel až měřením. Multimetr, ošklivoskop....


A hlavně když už se nějakej brouk otevře nebo zahoří tak k tomu musí mít sakra důvod.

Napsal: 01 bře 2016, 22:45
od UchoTD
Prave preto sa pytam,ci islo o cielene meranie alebo hned bolo jasne,viditelne,KO.

Napsal: 01 bře 2016, 22:50
od Martin.R
Cílený měření. Vše bylo v pořádku, podmínky pro spuštění splněny, napájení ok, data tekly tak jednotka ven na stůl. Rozborka na stole, připojení napájení, ale bez auta a dat co zjištovat??? Tak minimálně jestli nějakým způsobem žije procesor a po prvním hrábnutí na první jeho nohu bylo jasno že je na něm 12V a bylo vymalováno.

Napsal: 01 bře 2016, 23:00
od UchoTD
Super,dik za cenné informacie :)

Napsal: 01 bře 2016, 23:11
od Martin.R
Tady jsem to řešil kdysi na svém autě a pak ještě jedno jsem dělal na OIII:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Jsou tam i fotky rozebraný jednotky.

Napsal: 02 bře 2016, 17:59
od passion
Priseriem sa s dotazom - ak nefunguje prepínač na ovládanie doby cyklovača, hlási to aj chybu 00888, čo býva najčastejšie zlé? Cyklovač ide, ale furt stejná doba, nech je prepínač v akejkoľvek polohe. Páčka, kabeláž? Ešte som sa k tomu nedostal, je to manželkine fáro OII BKC, viac je preč ako doma, tak len zbieram info, ak je to nejaká bežná vec. Ďakujem.

Napsal: 02 bře 2016, 20:57
od Pasat TDI PD 96 kw
Martin.R píše:Tady jsem to řešil kdysi na svém autě a pak ještě jedno jsem dělal na OIII:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Jsou tam i fotky rozebraný jednotky.
dík tohle jsem přesně potřeboval!