Jaký protitlak nastavit na 1749V - Golf IV ASV 81kw - LOGY
Napsal: 01 dub 2016, 18:33
Čau kluci,
prosím o radu zkušené jaký nastavit protitlak na turbu na volnoběh - potřebuji se odpíchnout od nějaké hodnoty na volnoběh. Našel jsem tu že někdo dává 0,1 bar., někde jinde jsem se dočetl že by měl být 0,18 bar. Po připojení budíku jsem naměřil 0,24 bar.
Turbo klasika 1749V seriovka - bylo to od puvodního majitele dojebaný(asi ruční štelung
), nechal jsem ho vyčistit + podloženo 0,1 mm podložky + nová baňka + nové hadičky + nová N75.
Nastavením táhla které mi už tady kluci radili jsem se nezbavil přefuku a následného propadu pod požadavek, trvalo pak hodně dlouho než se dostalo na požadavek. Celkově prostě buď to jelo, ale přefuk jako prase, nebo to byla jak jízda se zataženou ručkou...
Budík jsem si vyrobil na záslepku EGR, rozsah 0-0,6 bar, poctivý budík z dob ČSSR
prosím o radu zkušené jaký nastavit protitlak na turbu na volnoběh - potřebuji se odpíchnout od nějaké hodnoty na volnoběh. Našel jsem tu že někdo dává 0,1 bar., někde jinde jsem se dočetl že by měl být 0,18 bar. Po připojení budíku jsem naměřil 0,24 bar.
Turbo klasika 1749V seriovka - bylo to od puvodního majitele dojebaný(asi ruční štelung

Nastavením táhla které mi už tady kluci radili jsem se nezbavil přefuku a následného propadu pod požadavek, trvalo pak hodně dlouho než se dostalo na požadavek. Celkově prostě buď to jelo, ale přefuk jako prase, nebo to byla jak jízda se zataženou ručkou...
Budík jsem si vyrobil na záslepku EGR, rozsah 0-0,6 bar, poctivý budík z dob ČSSR
