Stránka 1 z 2

fofo2 1,6 TDCi turbo

Napsal: 17 dub 2016, 06:23
od OťasTDi
já fordy moc neznám, ale chtěl bych jen identifikovat závadu. auto jede jakoby v nouzáku, chyby z delphiny viz obr. po smazání a jízdě kdy to absolutně netáhlo zůstala pouze ta chyba dpf a ta nejde smazat. dpf údajně před dvěma rokama bylo čistěno někde v praze. u turba po startu se hne tyčka pouze o cca 4mm. šroubovákem s ní jde hýbat strašně těžce a pouze ty 4mm. je to stejný systém jako u koncernu? má zajet o 1,2cm? má to stejný systém naklápění lopatek, který je zakarbonovaný? je to taky ovládané podtlakem, nebo nějak elektricky? je to ten peugeoťácký motor 1,6 TDCi duratorq. kód G8DBObrázek

Napsal: 17 dub 2016, 07:58
od Rychly Jakub
jasne musí zajet nevim jaky je to kus ale urcite vic jak 4mm co to je 66 nebo 80kw nebo 85 jednou me tahle bestie vypekla ma zezadu na motoru podtlakovou banku a byla napraskla moc se tomu nechtělo regulovat ale pokud ti jde regulace ztuha tak budou sekly lopatky tyhle motory jsou strasny

Napsal: 17 dub 2016, 08:08
od OťasTDi
80kw. jo je to paskvil,ale co se dá dělat. na turbo je krásný přístup zepředu, na aktuátor taky. ta baňka, to je něco jako zásobník podtlaku? jak to tedy reguluje? jako u koncernu podtlakem a nějakým elektricky ovládaným ventilem? co to dpf, proč to nejde smazat? neběží náhodou regenerace, která není ukončená?

Napsal: 17 dub 2016, 08:21
od slovacek.milos
taky bych řekl že 4mm je málo, třeba ho někdo prodloužil kvůli vysokému tlaku který způsobuje ucpaný N75

Napsal: 17 dub 2016, 09:22
od OťasTDi
ne majitel se v autě sám nevrtá, to vím na 100%. jezdilo to, pak se zhoršovala dynamika (vypisovalo to turbo) a teď už je jen bez tahu. a výpis dle obr. zajímavé je, že všechny chyby šli smazat kromě dpf, pak jsem to projel cca 10km a to bylo jakoby v nouzi a pak diagnostika zase pouze to dpf. čekal jsem to turbo...pak díky tomu, že je na to super přístup jsem vyzkoušel to co na koncernu. po startu zatažení a pak šroubovákem tlačit.napadlo mě tu tyčku odpojit a sledovat po startu o kolik zajede. kdyby to bylo razantně víc, tak vím, že systém podtlaku je v pohodě a turbo by šlo na čistění. jak je to s tou regenerací? když regeneruje, tak jak se to projevuje (očekávám podobný systém jako u koncernu)

Napsal: 17 dub 2016, 09:44
od honzas1
nezkoušel jsi tu delphinu za jízdy? najedeš na kanál s tlakem turba a za jízdy uvidíš, co to dělá..

Napsal: 17 dub 2016, 10:02
od romanespana
ZE ZADU MOTORU JE TEN ELEKTROVENTIL CO OVLADA TURBO, (JESTLI SE PLETU, NEKAMENUJ MNE), V LONI JSEM HO MENIL NA PICASU, VSE SE ZDALO OK, ALE PAK PO VYMENE TOHODLE VENTILU AUTO OK.

Napsal: 17 dub 2016, 10:03
od romanespana
a jeste dodam, ze diag taky hlasil kdejakou kravinu, ale tenhle ventilek se proste asi zadiral

Napsal: 17 dub 2016, 10:34
od OťasTDi
dá seto spolehlivě identifikovat, že je to ten ventil? jaký je tam přístup pro ruce? a kolik cca stojí?

Napsal: 17 dub 2016, 10:46
od romanespana
ze spoda to vyhaknes za 5 minut (oznac si jak jsou hadicky) a kupoval jsem to asi za 30 eur.

Napsal: 17 dub 2016, 10:47
od romanespana
hadicky jsou k nemu 3, privod podtlaku, druha jde na banku a treti na zasobnik podtlaku ( ten bejva nekdy prasklej a pak to dava malo.

Napsal: 17 dub 2016, 11:14
od OťasTDi
omrknu to

Napsal: 17 dub 2016, 11:19
od geo
Zmeř si podtlak u turba na volnoběh pokud bude -0,8 tak je problém s turbem.Hejbat stím jde stejně jako u koncernu takže pokud jde těžko tak zjistit proč.Ostatní závady řeš až opravíš tu regulaci ale asi tě čeká všechno od turba egr a filtru kterej je zacpanej.Ty motory zas takový sráče nejsou pokud maj péči tak jezděj.

Napsal: 17 dub 2016, 11:48
od amater
Uz na dvoch tychto srandach sa mi stalo ze N75 ma upchaty vystup ATM, turbo potom akoby prefukuje. Zistis tak ze po nastartovani ti tiahlo zajde a po zhasnuti musi naraz uvolnit. Ak po zhasnuti pojde len pomaly naspat je to ono... Potrebujes asistenta na obsluhovanie klucika v spinacke.... Ta prva zavada mozu byt caste alebo neukoncene regeneracie, treba pozriet dif tlak dpf.

Napsal: 17 dub 2016, 20:47
od slovacek.milos
OťasTDi píše:omrknu to
jsem ti psal pokud se ventil zadírá ta to poznáš na táhle turba je furt na max po vypnutí motoru

jak páše roman je vzadu dole z motorem to cyp vymyslel ještě je tak blbě u vita a fakt se zadírá a motor se přeplnuje navíc motor nepadá do nouzáku jen řj omezuje výkon