Stránka 1 z 2
TDi, hydraulika - co 1000km zakarbonované vstřiky..
Napsal: 06 čer 2016, 22:53
od eXi
zdravím, jezdím půl na půl s čistou průzračnou hydraulikou + aditiva .. na Tdi 66kW B5, a co 1000km sou zajebaný vstřiky, kouří a netáhne tak moc.. opatrně dráťákem a jede se dál bez kouře a táhne jako kráva.. pomohl by třeba benzín v nějakém poměru 1:20 apod ? díky
Napsal: 07 čer 2016, 06:05
od Ladas
tem dráťák už pomohl dokonale...
Napsal: 07 čer 2016, 06:21
od eXi
Odpověď nahovno.. zatím jsem to udělal jednou a nechce se mi opravdu vyndavat je co tisíc..
Napsal: 08 čer 2016, 20:01
od k.amerika
Přidávej aceton, mohl by pomoci. Jezdil jsem na čistou hydrauliku v octavii 81kw i použitý motorový olej peugeot 1,9td, vždy s acetonem a na vstřikách troška bílého prášku, nic víc...
Napsal: 08 čer 2016, 21:42
od Ladas
až budeš mít díru v pístu vzpomeň si na odpověď nahovno

Napsal: 08 čer 2016, 23:01
od eXi
k.amerika píše:Přidávej aceton, mohl by pomoci. Jezdil jsem na čistou hydrauliku v octavii 81kw i použitý motorový olej peugeot 1,9td, vždy s acetonem a na vstřikách troška bílého prášku, nic víc...
přemýšlel jsem o trochu benzinu.. kolik acetonu bys doporučil ? já nyní mám čistou krásnou průzračnou, ale jak to tak vypadá tak neni přejetá a proto asi karbonuje svině.. snad bude další sud lepší (horší)

Napsal: 09 čer 2016, 12:16
od eXi

po 1000km

Napsal: 10 čer 2016, 17:34
od k.amerika
Dával jsem velkého panáka na 20l. Díru v pístu bych v takovém poměru rád viděl.. Přesně jak říkáš, čim méně použitý olej, tim je horší..
Napsal: 10 čer 2016, 18:23
od Pelep
Hydra jsem vyjel hafo a nikdy žádnej problém, ani v zimě. Dbal jsem ale na viskozitu, zkrátka aby to nebyo moc hustý a když už jezdim na sračky, tak aspoň aby tekly. Vřele doporučuju když mícháš 1:1, přidat litr benzínu na 20 litrů směsi a k tomu aspoň 1 ml VIFu na litr celkově - mililitr VIFu stojí 40 halířů a ten litr benzínu ke dvaceti litrům tě vyjde na 60 halířů, takže celkový zdražení o 1 korunu na litr

Musim ještě dodat, že jsem tomu dával kotel. Prostě když tomu dupeš, tak to líp spaluje, vyšší teplota, tlak ve válci páč ti turbo víc tlačí atd... Taky jsem lil bezaromatik 1ml na litr, ale to spíš kvůli magickým účelům, jestli to funguje nevim. Ale podle mě to s nim jede líp, i když si říkám že to musí být placebo efekt, jinak by ho přece přidávali do nafty

Takže podle mě: benzín, vif a občas jeď pilu

Napsal: 10 čer 2016, 21:19
od Ladas
se směsma co jezdíte problém nejni ale jak vezmeš kartáč na trysku tak díry z toho maj vánoce a nejni problém zabít víření a kapka už dokáže svoje ale to je asi vyšší level oprav....
Napsal: 18 čer 2016, 22:24
od eXi
po 600km půl na půl s hydraulikou

už na to nemám nervy, přecházím na rostliňák

Napsal: 06 črc 2016, 22:38
od radluk
Takto zamrdane to snad neni ani na porad vybojenou Bionaftu po 30tisicich

. Vim jen jedno, ze cokoliv je lepsi jak hydro, hydro jedine do kamen v nejake dilne nebo na ekolikvidaci, je to shit nejvetsiho kalibru v jakemkoliv pomeru s naftou

Zlaty kerosin

Napsal: 07 črc 2016, 00:21
od Pelep
radluk píše:Takto zamrdane to snad neni ani na porad vybojenou Bionaftu po 30tisicich

. Vim jen jedno, ze cokoliv je lepsi jak hydro, hydro jedine do kamen v nejake dilne nebo na ekolikvidaci, je to shit nejvetsiho kalibru v jakemkoliv pomeru s naftou

Zlaty kerosin

Já na hydro žádnej problém ani změna oproti naftě, je to o motoru a typu hydrauliky

Napsal: 11 črc 2016, 23:05
od UchoTD
Spicky nove daj,viac aditivuj,olej je malo pouzity a malo aditivovany,obsahuje vela prisad proti horeniu ktore vytvaraju karbon priamo na spickach,viac riedit,benzin-aditiva,inak to bude stale to iste.
Napsal: 12 črc 2016, 12:01
od eXi
Jojo už jsem přešel na slunečnici a ani po 3kkm nezakouří... hrozně to karbonovalo, hydro pouze pro komůrkáče
