Stránka 1 z 1

Octavia2 RS TDi 125kW PPD - Aktualizace SW řj motoru

Napsal: 27 čer 2016, 19:32
od Dalaking
Zdravím, mám Octavia 2 RS 2.0 TDi PPD 125kW a dozvěděl jsem se že mám starý sw řj motoru (2148) a už je verze 4366. Tak jsme se byl na to ptát v autorizovaném servise a oni mi řekli že to chce po nich login. Tak mě to nedalo, a zajel jsem za známým do servisu, který má VAS přístroj. Ten mi potvrdil, že to opravdu chce login aby se aktualizace mohlo provést. A tak se chci zeptat, zda-li je tu někdo kdo ten login zná, nebo popřípadě jak ho zjistit ? Často mi probíhá regenerace DPF asi každých 150-200km a to je na mj vkus opravdu málo. A to nejezdím malé trasy. Bylo mi řečeno že to může být právě tím sw že si s DPF moc nerozuměl a proto byla vydána nová verze sw.

Děkuji

Napsal: 27 čer 2016, 19:49
od Woko_O
Co je to za blbost že v autorizáku Škoda nevědí login do motorovky? Co je to za servis?

Zajed do servisu Škoda auto, pokud je software pro tvoje auto a jednotku aktuální a vydanej, musí vedět co s tim dělat..

Napsal: 27 čer 2016, 20:16
od Dalaking
Nevědí no, a nebo se mě chtěli odpálkovat. No každopádně ví to teda někdo nebo ne ? Auto mi teď stojí u toho známého v servise tak už na to kašlu, a radši zjistím ten login a ať to udělá on. ... Není to ale první problém co mám s autorizovaným servisem :(

Napsal: 28 čer 2016, 08:42
od Woko_O
A jak to udělá ten známý? Má správnej software pro správnej hardware? Má to čím naflashovat? Není to tak lehký jak to vypadá...

Napsal: 28 čer 2016, 11:44
od LACO211
Login to pyta na oficialny server kedze je to pravdepodobne online. Kazdy autorizovany servis to samozrejme ma vsak diagnostika im na tom funguje :) Login na server mas ako oficialny pouzivatel diagnostiky s oficialnou licenciou, to nie je len ze zistis niekde. Niektore jednotky idu flashovat bez vsetkeho, ku niektorym moze byt treba oficialny pristup.

Napsal: 28 čer 2016, 13:50
od Vici
tak tak buď autorizák škoda auto, pro ty to nemůže být nejmenší problém

a nebo někdo kdo tomu rozumí a ví co dělá, třeba TDIFUN a jistě i další

jinak se ti taky může stát, že z jednotky budeš mít jen těžítko na papíry na stole.. a budeš pro změnu shánět jinou a někoho kdo ti ji přizpůsobí

(LOL)

Napsal: 28 čer 2016, 13:52
od TDI tech
Nechapem preco im treba login. Ved SW verziu musia riadne naflashovat. Ci borci v autorizaku menia celu jednotku

Napsal: 28 čer 2016, 16:32
od Woko_O
Samozřejmě že se dá flashovat offline. Je potřeba ale znát bezpečnostní login do jednotky, klidně i na případný kodování, přizpůsobení atd.. Ke všemu ale musí být vybavení a tak..

Napsal: 28 čer 2016, 19:48
od uiqjirka
Kdepak, dnes uz se v autorizovanem servise neflashuje automaticky na poslední verzi, ale přes kod zasahu/SVM a to jen pokud je specificky problém s necim.Specialni login to chce pokud to chces flashovat za kazdou cenu mimo svm a ten s geko uživatelem/licenci nemá nic spolecneho.Dnes neexistujete a nefunguje to tak, ze si prijedes do servisu a reknes, ze to chces flashnout na poslední verzi. :roll:
To, ze ti často regeneruje DPF je tim, ze je v haji/uz dost zanesene, tohle ti sw nevyresi.U toho motoru je na vyhozeni po cca 180tis.
Dostat novou verzi tam umim, ale v tvem pripade je ti k prdu, verze, kterou jsi vypsal, resi uplne jiny problém.

Napsal: 10 črc 2016, 19:46
od Fel0n
A jaký problém řeší, když ne DPF to by mě zajímalo ?