Stránka 1 z 1
Octavia2 RS TDi 125kW PPD - Aktualizace SW řj motoru
Napsal: 27 čer 2016, 19:32
od Dalaking
Zdravím, mám Octavia 2 RS 2.0 TDi PPD 125kW a dozvěděl jsem se že mám starý sw řj motoru (2148) a už je verze 4366. Tak jsme se byl na to ptát v autorizovaném servise a oni mi řekli že to chce po nich login. Tak mě to nedalo, a zajel jsem za známým do servisu, který má VAS přístroj. Ten mi potvrdil, že to opravdu chce login aby se aktualizace mohlo provést. A tak se chci zeptat, zda-li je tu někdo kdo ten login zná, nebo popřípadě jak ho zjistit ? Často mi probíhá regenerace DPF asi každých 150-200km a to je na mj vkus opravdu málo. A to nejezdím malé trasy. Bylo mi řečeno že to může být právě tím sw že si s DPF moc nerozuměl a proto byla vydána nová verze sw.
Děkuji
Napsal: 27 čer 2016, 19:49
od Woko_O
Co je to za blbost že v autorizáku Škoda nevědí login do motorovky? Co je to za servis?
Zajed do servisu Škoda auto, pokud je software pro tvoje auto a jednotku aktuální a vydanej, musí vedět co s tim dělat..
Napsal: 27 čer 2016, 20:16
od Dalaking
Nevědí no, a nebo se mě chtěli odpálkovat. No každopádně ví to teda někdo nebo ne ? Auto mi teď stojí u toho známého v servise tak už na to kašlu, a radši zjistím ten login a ať to udělá on. ... Není to ale první problém co mám s autorizovaným servisem

Napsal: 28 čer 2016, 08:42
od Woko_O
A jak to udělá ten známý? Má správnej software pro správnej hardware? Má to čím naflashovat? Není to tak lehký jak to vypadá...
Napsal: 28 čer 2016, 11:44
od LACO211
Login to pyta na oficialny server kedze je to pravdepodobne online. Kazdy autorizovany servis to samozrejme ma vsak diagnostika im na tom funguje

Login na server mas ako oficialny pouzivatel diagnostiky s oficialnou licenciou, to nie je len ze zistis niekde. Niektore jednotky idu flashovat bez vsetkeho, ku niektorym moze byt treba oficialny pristup.
Napsal: 28 čer 2016, 13:50
od Vici
tak tak buď autorizák škoda auto, pro ty to nemůže být nejmenší problém
a nebo někdo kdo tomu rozumí a ví co dělá, třeba TDIFUN a jistě i další
jinak se ti taky může stát, že z jednotky budeš mít jen těžítko na papíry na stole.. a budeš pro změnu shánět jinou a někoho kdo ti ji přizpůsobí

Napsal: 28 čer 2016, 13:52
od TDI tech
Nechapem preco im treba login. Ved SW verziu musia riadne naflashovat. Ci borci v autorizaku menia celu jednotku
Napsal: 28 čer 2016, 16:32
od Woko_O
Samozřejmě že se dá flashovat offline. Je potřeba ale znát bezpečnostní login do jednotky, klidně i na případný kodování, přizpůsobení atd.. Ke všemu ale musí být vybavení a tak..
Napsal: 28 čer 2016, 19:48
od uiqjirka
Kdepak, dnes uz se v autorizovanem servise neflashuje automaticky na poslední verzi, ale přes kod zasahu/SVM a to jen pokud je specificky problém s necim.Specialni login to chce pokud to chces flashovat za kazdou cenu mimo svm a ten s geko uživatelem/licenci nemá nic spolecneho.Dnes neexistujete a nefunguje to tak, ze si prijedes do servisu a reknes, ze to chces flashnout na poslední verzi.
To, ze ti často regeneruje DPF je tim, ze je v haji/uz dost zanesene, tohle ti sw nevyresi.U toho motoru je na vyhozeni po cca 180tis.
Dostat novou verzi tam umim, ale v tvem pripade je ti k prdu, verze, kterou jsi vypsal, resi uplne jiny problém.
Napsal: 10 črc 2016, 19:46
od Fel0n
A jaký problém řeší, když ne DPF to by mě zajímalo ?