Stránka 1 z 1

A4 3.0TDi 2005 150kW - elektricka regulacia turba...

Napsal: 19 črc 2016, 17:58
od misokgb
Ahojte,

chcem si kupit A4 3.0TDi, ktora pise nasledovne chyby:

013128
000565

coz je elektricka regulacia turba a to druhe tlak turba, cize suvisiace veci. Trosku som pohladal po fore co tu je, ze to moze byt samotne turbo - zatuhnuta regulacia, ale vo vacsine pripadov je odidena samotna el. regulacia a treba ju opravit/repasovat, alebo vymenit - za druhu, novu?? Repasuje to niekto? Kam to mam poslat?

A dalsia vec, auto je 400km odomna, mozem na tom ist, ked aj v nudzaku, aby sa nic neposkodilo, ci na nudzovy rezim je to dost kilometrov? Predavajuci vravi, ze ked sa chyba vymaze, chvilu to ide, takze teoreticky keby si vezmem diag na palubu a vzdy ked nahodi chybu tak ju vymazem, mozno to pojde pri urcite ustalenej rychlosti na dialnici...


Vdaka za odp.

Napsal: 19 črc 2016, 18:45
od mecano
nastavovač se dá sehnat nový za cca 7000.-Kč. V nouzáku jet můžeš, výkon turbodmychadla bude na minimu, některé auta ale v nouzáku jedou s obtížema 50 kou :-) do kopce třeba jen 20. Osobně bych takovou dálku nejel. Může nastat problém se zaneseným DPF

Napsal: 19 črc 2016, 20:57
od misokgb
mecano píše:nastavovaè se dá sehnat nový za cca 7000.-Kè. V nouzáku jet mùžeš, výkon turbodmychadla bude na minimu, nìkteré auta ale v nouzáku jedou s obtížema 50 kou :-) do kopce tøeba jen 20. Osobnì bych takovou dálku nejel. Mùže nastat problém se zaneseným DPF
DPF nevadi, ptze pokud tam vubec je (300 tisic km, rok pouze 2005), tak pojde stejne ven kvuli vykonu... Len, ci to nejak neskodi motoru ked ide v nudzaku - na zivotnost vstreky/turbo a pod... On povedal, ze ked sa vymaze chyba a nezastane, tak vykon ma, az ked sa zastane na semafore, vtedy hodi nudzak... Novy nastavovac staci nahodit na turbo, pustit cez VAG kalibraciu a hotovo? Alebo to treba vybrat turbo a nastavit to na stolici, aby konkretne turbo fungovalo na konkretny el. actuator?

Napsal: 19 črc 2016, 23:08
od frantisek28
Mne praskla zmiesavaca klapkla, ci ako sa to vola. Je to daka klapka, co je na sani motora, teda za IC. Motor v nudzaku, do kopcekov ledva 70-80 a to som sa vzdy pred stupanim snazil podla moznosti rozbehnut. Presiel som takto cca 1000 km a DPF prezil bez problemov. Pred dvomi mesiacmi prva STK a dymivost snad nejakych 0.2.

Napsal: 20 črc 2016, 17:14
od misokgb
Ok, takze motor ani jeho sucasti by sa jazdou v nudzovom rezime nemalo poskodit? Ukradli mi vozik na tahanie aut, a odtahovka tam spat bude 300eur a aj tak tam pojdem so sprievodnym autom... Tak ok, ta regulacia na turbe vie niekto odporucit kde kupit najlepsie?

Napsal: 20 črc 2016, 17:34
od Source
Najazdil som na octavii v núdzaku asi 20 000km pretože nikto nevedel prísť na to čo tomu je, teda dokonca nebol som ta ale ešte moj otec proste to auto potreboval. Nakoniec úplne odišlo turbo a po výmene auto už nikdy do núdzaku nespadlo takže to bolo to turbo. Auto má teraz najazdené 420 000 a bezproblémov.

Napsal: 20 črc 2016, 17:58
od mecano
Že se vám pořád chce kuchat ven ty DPF, budete se za chvíli všichni hodně divit :-)