Stránka 1 z 1

jak se zjisti parkovaci senzor spatny?

Napsal: 12 srp 2016, 18:53
od adi
Ahoj mam u sebe skodu octavii 2010 a pri zpatecce porad pipa ze je prekazka za autem a pritom tam zadna neni.Jak poznam ktery sensor je ko?mam vcds.[/list]

Napsal: 12 srp 2016, 19:26
od leonardino
mereny hodnoty a hned to vidíš.

Napsal: 12 srp 2016, 20:08
od Bill
A nebo k němu přilož ucho a víš hned.... ;)

Napsal: 30 srp 2016, 07:04
od adi
Bill píše:A nebo k němu přilož ucho a víš hned.... ;)
Zapnu klicek,dam tam zpatecku a davam ucho k jednotlivym snimacum a vubec nic neslysim.
Pise to tuhle zavadu 02070 snimace pomoci pri parkovani vzadu
V merenych hodnotach je u vsech 4 snimacu hodnota 255cm,a 0.00ms,jinak jsem tam nic neobjevil

Napsal: 30 srp 2016, 07:07
od hansdob
Cim to ctes?? Normalne v merenych hodnotach vidis cidlo ktere bude mit nejmin cm nebo 0

Napsal: 30 srp 2016, 07:19
od adi
hansdob píše:Cim to ctes?? Normalne v merenych hodnotach vidis cidlo ktere bude mit nejmin cm nebo 0
Ctu to vcds origo.Nebo je jeste vic kanalu?Cte se to pri nastartovanym motoru nebo staci zapnuty klicek?

Napsal: 30 srp 2016, 15:47
od dream7000
ked na cidlo polozis jemne prst citis take slabucke tukanie, ten co netuka je vadny, ale najcastejsie chyba v kabelazi...

Napsal: 30 srp 2016, 19:29
od slovacek.milos
sedni si do kufru a rukou

mi to taky pipká neřeším když dojíždím tík to dá celý ton

Napsal: 31 srp 2016, 10:04
od JeníkRS
Ucho a ten co necvaká je KO

Napsal: 31 srp 2016, 10:36
od adi
Asi jsem hluchy ale necvaka zadny.Kdyz dam zpatecku tak dlouze pipne reprak a pak uz cidla nejdou

Napsal: 31 srp 2016, 11:16
od marian.marcin
Tak si zober fonendoskop od lekárskeho tlakomera a budeš to počuť (noteeth)

Napsal: 31 srp 2016, 11:24
od adi
Tam se jedna o to,ze kdyz dam zpatecku,tak to cca 6 s dlouze pipne.Ja se podivam do merenych hodnot,tak vsechny 4maji hodnotu 255cm,zkusil jsem jedno zalepit elektrikarskou paskou a v merenych hodnotach je stale 255cm.Ted se mi jedna o to jestli je to cidlama,nebo co jeste odchazi?

Napsal: 31 srp 2016, 11:26
od Bmwrepair
Jak tak ctu tvoje dotazy, asi bych uvazoval o zmene kariery:) Zkus teda pouzit selsky rozum, kdyz necvaka zadny tak co treba se podivat na napajeni cidel kdyz jednotka komunikuje? Zmerit kostru, napajeni, zkouknot draty a je jasno. Udivuje me ze nekdo koho nenapadnou zakladni veci se v tom chce vrtat. Neber si to nejak osobne, ale co nejprve pouzit hlavu nez zalozis tema ohledne takove prkotiny?

Napsal: 31 srp 2016, 20:02
od adi
Bmwrepair píše:Jak tak ctu tvoje dotazy, asi bych uvazoval o zmene kariery:) Zkus teda pouzit selsky rozum, kdyz necvaka zadny tak co treba se podivat na napajeni cidel kdyz jednotka komunikuje? Zmerit kostru, napajeni, zkouknot draty a je jasno. Udivuje me ze nekdo koho nenapadnou zakladni veci se v tom chce vrtat. Neber si to nejak osobne, ale co nejprve pouzit hlavu nez zalozis tema ohledne takove prkotiny?
menit karieru nemusim,spis musim vice premyslet nez sem napisu.Nakonec jsem shodil naraznik a zjistil jsem ze do cidel nejde ani plus ani minus.Nakonec jsem rozmotal svazek co jde z kufru z gumovy pruchodky a tam byly ve spoji shnily kabely.
Dekuji vam chlapi.Priste budu vice myslet :)