Stránka 1 z 2
seat altea 1,9 77 PD
Napsal: 16 srp 2016, 12:11
od slovacek.milos
po zahřátí se ozývá z motoru takový bu bu bu bu bu bu bu
v motoru je ticho nejvíc je to slyšet v hadicích a na filtru, když motor dusím tak je to cítit i ve spojce
korekce vstříků v normě, že by dvouhmota? uměla tak klepat

Napsal: 16 srp 2016, 12:26
od tukydydes
nejsou vypadlé záslepky a projetý hydra?
Napsal: 16 srp 2016, 13:14
od geo
Mrkni na vačku.
Napsal: 16 srp 2016, 13:31
od slovacek.milos
je to BLS, a to bubububububububu de ze sacího potrubí z hlavy
už lezeme na vačku

Napsal: 16 srp 2016, 13:33
od Pitlik
slovacek.milos píše:je to BLS, a to bubububububububu de ze sacího potrubí z hlavy
straší tam

pozor ked to otvorite!!!
Napsal: 16 srp 2016, 14:31
od slovacek.milos
geo píše:Mrkni na vačku.
vačka dobrá všechny hydra KO jdou zatláčet
Napsal: 16 srp 2016, 20:50
od geo
Záslepky tam jsou?Není už nějaký zdvihátko prodřený?Jinak jsi to asi chytnul včas než by to vačka nedala.Dáš hydra a změřil bych pro sichr mazání.
Napsal: 22 srp 2016, 13:14
od slovacek.milos
geo píše:Záslepky tam jsou?Není už nějaký zdvihátko prodřený?Jinak jsi to asi chytnul včas než by to vačka nedala.Dáš hydra a změřil bych pro sichr mazání.
jak píšeš
vačka je celá ale ty vrcholy lehce podřené, šálky mají už vydřené místy kompozice, takže asi zavčas
čtyři hydra protlačené a v jednom dírka, všechny hydra KO, pruží,
korekce vstřiků byla kolem nuly vcelku ok před demontáží,
tak šálky a hydra dám nové olej to cáká ven hned po startu co myslíš

Napsal: 22 srp 2016, 13:54
od UchoTD
možeš dat rovno aj novú vačku inak to nemá význam a o 20t km to prebije znova.
Napsal: 22 srp 2016, 16:47
od slovacek.milos
UchoTD píše:možeš dat rovno aj novú vačku inak to nemá význam a o 20t km to prebije znova.
taky to tak vidím jak je to trochu odřené tak to ten hadroštel zas skur... , navíc motor je poladěný jede to za plynem jak kráva
Napsal: 22 srp 2016, 17:21
od slovacek.milos
UchoTD píše:možeš dat rovno aj novú vačku inak to nemá význam a o 20t km to prebije znova.
co jsem zapoměl oni ty hadroštely jsou prohlé prostě to dno není rovné je to jak když otočíš hrnek na kafe, a vešechny jsou výfukové sací naprosto v pořádku
podle mě brutálně potuněný výkon se silným turbem to je prej z BMW že to ani ta vačka nezachrání

Napsal: 24 srp 2016, 08:14
od sniper--
Milkosi jestli je v hydru uz dirka, tak vacka ma hobl ubrousenej o nejaky 3 mm a ne jen odreninu
Napsal: 24 srp 2016, 10:19
od UchoTD
hydroštely su vždy pretlačené do hrnčeku ked je vačka zodratá lebo vačka už bije po nich,s ladením to nema nič spoločne,tento motor ma vlastnost zodrat vačku a vy.... hydroštely,pomôže len oprava zaslepok,vymena vačky a hydro
Napsal: 24 srp 2016, 11:03
od Huml
no s laděním to má společnýho víc než si kdo může myslet, proč jsou asi sedřený jen výfukový zdvihátka? protože se ventil otevírá proti daleko většímu zbytkovýmu tlaku ve válci, tudíš je potřebná větší síla na jeho otevření a myslím, že dál už to není potřeba popisovat co se děje mezi vačkou a zdvihátkem

Napsal: 24 srp 2016, 19:45
od slovacek.milos
Huml píše:no s laděním to má společnýho víc než si kdo může myslet, proč jsou asi sedřený jen výfukový zdvihátka? protože se ventil otevírá proti daleko většímu zbytkovýmu tlaku ve válci, tudíš je potřebná větší síla na jeho otevření a myslím, že dál už to není potřeba popisovat co se děje mezi vačkou a zdvihátkem

asi tak nějak milane ten motor tahá jak prase, to není normální ,
sací hydra rovné ale ko pruží, výfukové protřískané do hrnku jeden prasklý, pruží,
vačky mají stejné vrcholy a korecke vstřiků kolem nuly,
hadroštely nejsou vůbec odřené, lésklé jen probité výfukové, zajímavé že ty hyddra necvakali ani stetoskopem nebylo nic slyšet,
přikláním se že to způsobil brutální výkon motoru
