Stránka 1 z 2
ukroucene poloosy
Napsal: 05 zář 2016, 09:39
od matesfox
nikde jsem to tu nenašel,trpí TDI co mají 400nm+ problémy že se ustřihnou/ukroutí poloosy ? přece jen je to stavěné na 200-300nm a né na takový výkon,proto mě zajímá jestli se ta stává hodně nebo spíš vůbec.. díky
Napsal: 05 zář 2016, 09:50
od Felipe
U T5 do cela běžné - ale ne vyloženě ukroucené.
Napsal: 05 zář 2016, 15:30
od bombastiq
ještě sem neviděl ukroucenu poloosu výkonem ....
Napsal: 05 zář 2016, 16:10
od L_u_c_k_y_n
mam 520nm a poloosa drží
Napsal: 05 zář 2016, 16:17
od Rolan
Jestli má motor 200Nm, nebo 500Nm je celkem jedno, protože po zpřevodování na první rychlostní stupeň, poloosa přenáší klidně tisíce Nm. Maximální moment, který poloosa přenáší je potom omezený přilnavostí pneumatik a protočením kol. Samozřejmě klouby budou trpět provozem víc, protože trvalé zatížení je mnohem vyšší.
Neberu extrémy, kdy někdo na zadní náhon obuje nízkoprofilový, lepivý pneumatiky, který se při ostrým startu nežvejknou. Potom si dovedu představit, že něco povolí.
Napsal: 05 zář 2016, 18:39
od Ladas
poloosa praskne protože se pod lak nebo závaží ostane voda nahnije zeslabí se a jde do kytek...
naposled jsem řešil nissana auto vyjelo z dílny normální rozjezd na 1 a lup už to stálo zákazník byl chápavý a věděl že se to stává takže pohoda...
Napsal: 05 zář 2016, 21:15
od WOB
a nemyslel spíš prokluzování spojky nad 400nm?
Napsal: 06 zář 2016, 01:21
od Forest
bombastiq píše:ještě sem neviděl ukroucenu poloosu výkonem ....
Dobre Ty!

Napsal: 06 zář 2016, 10:38
od roman1648
jednou jsem viděl prasklej kineťák uvnitř takovej ten prstenec s drážkováním, normálně to jakože jelo ale když na to dupnul začalo to skákat jak koza a hrčet od kola, nevím už co to mělo za výkon ale jelo to fest...
Napsal: 06 zář 2016, 11:42
od jini
Klec praskne taky když je manžeta KO a neřeší se to - zkušenost z rodiny

Napsal: 06 zář 2016, 12:41
od Uh-Tech
Napsal: 06 zář 2016, 13:01
od WOB
oni ti teď budou rozporovat výkon a kroutící moment.

Napsal: 06 zář 2016, 20:26
od Ladas
takhle utrženej kloub přes drážkování jsem viděl i na HTP že by to bylo výkonem???
Napsal: 06 zář 2016, 20:53
od Forest
Ne Ladasi, krouticim momentem, ktery je u HTP "dechberouci"
Mimochodem, Uh-Techu, mozna bys nam mohl rict na jakych pneu to bylo.
Ja si jsem vedom pouze jednoho pripadu - Pajin, zadokolkovy Brouk.
Napsal: 06 zář 2016, 23:50
od alni
Ladas píše:takhle utrženej kloub přes drážkování jsem viděl i na HTP že by to bylo výkonem???
však High Torque Performance...
asi tam použili špeciálny materiál ktorý poslúži ako "poistka" aby vodič nestratil vedomie pri moc prudkom zrýchlení (preruší náhon pri zaťažení pilota nad 7G)