Stránka 1 z 1

O2 2.0 TFSI BWA - karbon

Napsal: 20 zář 2016, 20:41
od Prospeedy
Ahoj klucí, dotaz pro motoráře :D Na svý octě 2.0 tfsi bwa řeším posledních 1500km neustále karbonem zasraný sací sejtko od olej. čerpadla.. Abych uvedl jak to začalo.. dovezený auto z němec po 1.majiteli, ovšem majiteli dobytkovi.. Motor 155tis.km totálně zanedbanej, tak se začlo.. vana dolu, vyčistilo se sítko, vana, ventil. víko, novej pcv ventil, všechny filtry, rozvody atd.. Nalil jsem olej 5w30 ale po 1000km šel ven kvůli špatnýmu mazání ve vysoký zátěži (přestal mazat).. nalil jsem 10w60 a byl klid. Ovšem po 1500km se mi zase zaneslo sítko olej. čerpadla.. včera jsem vyčistil vanu, sítko, nový filtr.. dnes najeto 60km!! a opět zanesený sítko :roll: sundal jsem vanu a zase hromada uvolněnýho karbonu a nasátý v sítku.. už celkem nasr..nej jsem sundal sací parohy a domek olej. filtru.. domek byl plnej karbonu a zřejmě to souvisí s uvolňováním.. Máte s tímhle někdo zkušenost? Kam se ještě podívat a co a kde ještě vyčistit? Zřejmě zafungovala změna za kvalitní olej a začlo uvolnovaní sraček v motoru, jenže mě nebaví po 60km čistit sítko :roll: .. jinak auto přestalo mazat vždy při kudle.. najeto mám 157tis, soft na 200kw..

Napsal: 20 zář 2016, 22:18
od Ladas
nalej tam naftu s benzínem půl na půl a nech to týden stát pak vapku škrábat a čistit řešil jsem jedno BWA co se tak zasralo až se zadřelo na vačkách z důvodu ucpaného košíku od vyčištění a opravy (výměna hlavy) je klid

Napsal: 21 zář 2016, 09:39
od PetrSs
Zvláštní mám AXX 300 xxx tis najeto a bez problémů od 260 servisuju sám a předtím VW a jejich LL intervali,možná bych to měl taky shlédnout a schodit vanu

bwa

Napsal: 21 zář 2016, 15:56
od Prospeedy
Diky za tip ;) a tu smes myslis nalit i do motoru? Spodek a vrsek je uz cistej, ale kanalky budou asi dost zaneseny :( motor jsem si rozhodil na aute, tak moc nemuzu laborovat s presunem na vapku. Vycistil jsem co je pristupny, ale dovnitr se nedostanu a total rozborku zatim nechci delat (noteeth)

Napsal: 21 zář 2016, 17:15
od KONNI
https://www.youtube.com/watch?v=zFOqW0x7oiI
Mozno ti to pomoze. V priebehu videa aj cisti uplne zakarbonovany motor.

bwa

Napsal: 22 zář 2016, 07:59
od Prospeedy
Jj pomůže ;) díky. dnes se na to vrhnu

bwa

Napsal: 22 zář 2016, 19:33
od Prospeedy
Tak dílo dokonáno :D kartáček a nafta s benzínem pomohlo.. ohnisko bylo v domečku olej. filtru a kanálku v bloku od domku - total zacpaný všechno od trubky od odvětrání až po kanálek.. Vydrhnul jsem všechno od hlavy až po vanu, tak snad už bude klid.. Pro sichr ještě udělám výměnu oleje po 4tis. i s kontrolou vany at mám klid.. Sraček vyteklo požehnaně

Napsal: 23 zář 2016, 18:13
od Ladas
;)

bwa

Napsal: 14 říj 2016, 22:18
od Prospeedy
Nechci zakládat nový téma, tak to nacpu sem (noteeth) Chystám se přes zimu upgradovat chlazení vzduchu, ale nevím přesně do čeho jít. Všude čtu že mám nasadit celohliník z S3, kterej je o 8mm širší do hloubky než můj dosavadní, nebo přemejšlím o FMIC do nárazníku made in samodomo (prachy za forge apod předražený nechci dávat) s rozměrama 630x300x76.. Nemám moc důvěru, že by mi o 8mm tlustčí IC tolik pomohlo v létě a ještě nacpanej mezi klimou a vodou. Dnes jsem měřil teplotu v zátěži a mám krásných 19-22st při venkovních 10.. v létě jsem měl 35st při venkovní 26st.. Do čeho mám jít :? :D

Napsal: 15 říj 2016, 10:14
od PetrSs
S3 popřípadně wagner všechno je náhrada za origo stím,že se zbavíš těch nepovedených nacvakávacích bajonetů.S3 ti to bez problémů uchladí..nechává se na auta s podstatně vyšším výkonem

ic

Napsal: 19 říj 2016, 19:47
od Prospeedy
Asi skončím u toho origo s3, ideální by byl od APR ale... mají přemrštěný ceny :shock: