BMW adaptace MAF???
Napsal: 21 zář 2016, 21:17
Může mi někdo fundovaně vysvětlit, z jakýho důvodu (výrobní tolerance/ústupek výrobci MAF, "umělý" prodloužení životnosti nebo...?) má např. 320d přizpůsobení váhy vzduchu a jak přesně to funguje (když už podle postupu - byť bez nějakých podrobnějších instrukcí - ne v celym rozsahu...)??? Ideálně "názorně" jak pro blbce
, tj. jestli to "posouvá" tu křivku V/průtok v celym rozsahu (jak velkym aby to nebylo "nad materiálový možnosti" vyhřívanýho filmu...?) a s jakou přesností/jak přesně závisle na teplotě a/nebo ještě s ohledem na jiný veličiny?
Díky...
edit: Když nad tim tak přemejšlim, řikam si, jestli to během tý relativně krátký doby adaptace "prohřeje"/měři nějak proudově, každopádně při stojícím autě bez nastartovanýho motoru mohlo za vhodnejch podmínek mít docela vypovídající hodnotu spíš chladnutí...

Díky...

edit: Když nad tim tak přemejšlim, řikam si, jestli to během tý relativně krátký doby adaptace "prohřeje"/měři nějak proudově, každopádně při stojícím autě bez nastartovanýho motoru mohlo za vhodnejch podmínek mít docela vypovídající hodnotu spíš chladnutí...