Stránka 1 z 2

Asz problem

Napsal: 26 říj 2016, 18:44
od djtomidj
Zdravim potrebujem poradit ohladom motora 1.9 tdi asz 96kw najazd 250 tkm. Mal som nefunkcne egr. Dal som to mechanikovi pozriet ze nech spravi hned aj vacsi servis. Cistilo sa sanie vymenil sa egr ventil gumicky na vstrekoch hydrostely loziska na vacke zistilo sa ze vacka ma zodraty jeden hrb tak isla aj nova kovana vacka ruville. A zacali problemy ked rano nastartujem motor chyti na brnk po chvilke asi 10 sekund po starte zacne motor pokasliavat kolisu otacky a z vyfuku biely dym ako zo starej avie. Ked sa zobreje otacky sa ustalia dym nie je ale aviacky smrad zostane. Tah je v poriadku Vag nic nehlasi korekcie na tryskach tam je trosku problem 4 valec korekcia 1.2 mg. Vymenili sme trysku bez zmeny. Tlak na tandeme ok. Rozvody -1 stupen na pripravky. Stupla aj spotreba. Na volnobeh 1.5l. Pod 8 litrov sa neda ist. Pred tym motor ziadny problem akurat egr. Volnobeh krasny za studena aj za tepla.spotreba 0.7l volnobeh priemer som mal okolo 6.8l. Uz fakt neviem ze co dalej. Moze byt ta nova vacka zla?

Napsal: 26 říj 2016, 19:12
od octaviask
vestenie z gule sefe.... vazne... zanes to niekde kde sa rozumeju.

smrad = nespalena nafta.

pozri ci mas rozvody OK

Napsal: 26 říj 2016, 20:51
od golfgti16v
jak jsou nastavene vstriky

Napsal: 26 říj 2016, 21:33
od UchoTD
Nastavenie vstrekov,rozvod na nulu,neskripli ste gumicku pri zakladani vstreku? Namazali ste ich?

Napsal: 26 říj 2016, 22:10
od djtomidj
Vstreky su nastavene na 225°. Gumicky na vstrekoch ok. Zamozrejme zacistene sedla vstekov. Gumicky sa namazali. Rozvody robene na pripravky. Ja uz si myslim ze je zla ta nova vacka ci nema posunute casovanie alebo nieco podobne. Alebo rozvod je zle nastaveny je to mozne ked je to robene cez pripravky?

Napsal: 26 říj 2016, 22:36
od octaviask
skupina 23 na vstrekoch vcds ako vyzera

Napsal: 27 říj 2016, 04:59
od martinsidlo
To je tak,když se někdo "se.." do něčeho,co FUNGUJE.

Napsal: 27 říj 2016, 05:18
od djtomidj
BIP hodnoty v rozmedzi -10 do 30. Martinsidlo ver ze druhy krat by som uz do toho nesiel (wallbash)

Napsal: 27 říj 2016, 10:26
od octaviask
ukaz screen so zohriatym autom na volnobehu

Napsal: 27 říj 2016, 12:26
od favo
martinsidlo píše:To je tak,když se někdo "se.." do něčeho,co FUNGUJE.
A kdyby to nefungovalo a po opravě by to dělalo to samé co píše nyní, to by jsi mu poradil co ?
Ono není normální když víš že je vačka v prdeli, tvářit se že je to OK a čekat jako idiot jestli se něco stane.
Když píchneš kolo, taky dofukuješ vzduch a jezdíš dál s tím že než se to vyfoukne tak to funguje ?

Napsal: 27 říj 2016, 12:49
od octaviask
favo píše:
martinsidlo píše:To je tak,když se někdo "se.." do něčeho,co FUNGUJE.
A kdyby to nefungovalo a po opravě by to dělalo to samé co píše nyní, to by jsi mu poradil co ?
Ono není normální když víš že je vačka v prdeli, tvářit se že je to OK a čekat jako idiot jestli se něco stane.
Když píchneš kolo, taky dofukuješ vzduch a jezdíš dál s tím že než se to vyfoukne tak to funguje ?
(LOL) +1

Napsal: 27 říj 2016, 16:31
od djtomidj
Obrázek

Napsal: 27 říj 2016, 16:36
od djtomidj
Obrázek

Tryska v 4 valci je vymenena za repasovanu odskusanu na testery
Kolise jej hodnota okolo 0.8 az 2 mg

Napsal: 27 říj 2016, 17:43
od UchoTD
nič moc,nastav rozvody na nulu v prvom rade,potom rieš dalej..tie 2° niesu nič moc.
ak bude dalej vysoka hodnota an tryske a bude šklbat tak ste škripli gumku.

Napsal: 27 říj 2016, 19:10
od octaviask
no tie posledne 2 valce su bieda :D bud je to gumicka alebo kompresia...prip hlava.