Stránka 1 z 3

VW Passat B6 - 2,0 TDI CR

Napsal: 27 lis 2016, 13:27
od 19olo88
Caute.
Mam tu jedného Passata 2.0 TDi CR DSG 2009 ktorý zajazdy stratí výkon poprípade zhasne - musí ho nechať chvilku odstavené potom ide ale zase po niekolkých km sa to opakuje..

RJ motora hlasi tieto chyby:

000802 - cidlo otacek motoru G28 - zadny signal.

000022 - rada valcu 1: snimac polohy vackoveho hridele G40 / otacek
motoru G28 - nespravny pomer.

001348 - cidlo teploty vyfukových plynu - chyba el.obvodu G235

000136 - palivo - systemovy tlak Rail . Prilis Vysoky..

Auto beha od servisu do servisu..
Prvotný problém bol podla predošlho mechanika to že pripieklo motorove káble o motor ( odizoloval to prekontroloval a znova zaizoloval )
Na další krát mu menili snímač otáčok motora - Auto išlo ale po chvilke zase tieto chyby.
Potom mechanik usudil asi že je vedenie od snímača zle tak mu tam od toho snímača natiahol nový kábel do RJ ( žily do zväzku cvakol a natiahol nový kábel 3x1 do RJ )

Nemáte indície kde mam hladať :?

Zatiaľ kuchám káblový zväzok motora a odbalujem to čo bolo pripieknuté ku motoru no okrem toho že je celý zväzok plný oleja poprípade aj vody som zatiaľ nič podozrivé nenašiel... :x

Napsal: 27 lis 2016, 13:51
od octaviask
za taketo opravy ala "natiahol novy kabel pomimo" by som sekal ruky!!!

Mimo to niektore cidla otacok maju tienene kabelaze!! niektore idu v specialnej ochrane..atd.

Ako poznam opravy niektorych "eletrikarov" ...."ved som to zapajkoval"...

=

celu kablovacku vyber na stol, odmasti, vycisti, poriadne prepajkuj spoje!!!! Poriadne tym myslim poriadne a ak to nevieš dobre s pajkou daj to niekomu spravit, spoje daj do zmrstovaciek + dodatocne obal kazdy vodic. Nakoniec premeraj dobrym merakom (nie z kinekusu za 10e), nesmie to mat ziadny odpor!!!!! Bavime sa o cidle otacok kde sa snimaju citlivejsie hodnoty ako 12V + a -.

podla mna to pak pojde ako vino :)

Napsal: 27 lis 2016, 15:29
od 19olo88
Obrázek

Napsal: 27 lis 2016, 15:34
od 19olo88
Toto som zatial našiel

Napsal: 27 lis 2016, 15:37
od dreizig5
solidní práce (LOL)

Napsal: 27 lis 2016, 16:26
od Ladas
tak to je 1A (noteeth)

Napsal: 27 lis 2016, 16:45
od 19olo88
Prosim vás.
Viete mi sem poslat el.schema motorového zväzku ?
Od stekru ku cidlam?
Mam cely zvazok vonku a chcel by som to ceknut ci je to dobre.
Alebo aspon čidla
G28, g40 a g235 na ktore piny a ta posledna chyba:
000136 - palivo - systemovy tlak Rail . Prilis Vysoky.. Ktore čidlo na Rail to ukazuje.. ( či to 057130764H - 2pin -- tlak.spinač ? ) alebo to druhe na druhej strane Rail lište ( 3 piny - čislo som nenašiel )

Ď

Napsal: 27 lis 2016, 17:39
od UchoTD
Octaviask,na mnoho mercedesoch sprinter a aj par T5 som vyrabal novy kablovy zvazok napriklad od plyn. Pedalu po ecu atd,abs senzorov...
Pretoze niekedy oprava tach kablov je nemozna..a jednoduchsie a rachlejsie je vyrobit novy zvazok v chraničke,pancierke,samozrejme pokial nekde o kablovy zvazok senzora s tienenym kablom,vid snimac ot. KH
A samozrejme to musi nejako vyzerat,nie ako na foto..vypinovat to uz bolo asi za tazko😂

Napsal: 27 lis 2016, 17:49
od octaviask
UchoTD píše:Octaviask,na mnoho mercedesoch sprinter a aj par T5 som vyrabal novy kablovy zvazok napriklad od plyn. Pedalu po ecu atd,abs senzorov...
Pretoze niekedy oprava tach kablov je nemozna..a jednoduchsie a rachlejsie je vyrobit novy zvazok v chraničke,pancierke,samozrejme pokial nekde o kablovy zvazok senzora s tienenym kablom,vid snimac ot. KH
A samozrejme to musi nejako vyzerat,nie ako na foto..vypinovat to uz bolo asi za tazko😂
ucho ale ako poznam radima a zrejme aj teba podla prispevkov sa bavime o uplne inej lige tvorby kablovych zvazkov a konektorov..hentoto čo je na obrazku je klasicka slovenska praca niektorych autoservisov ktory si myslia ze mozu dnes opravovat kable jak na starom favorite. Niektorí mechanici proste stale nevedia pochopit ze sme v roku 2016....

autor témy ked da kod motora samozrejme schemu najdeme.

Napsal: 27 lis 2016, 17:55
od 19olo88
octaviask píše:
UchoTD píše:Octaviask,na mnoho mercedesoch sprinter a aj par T5 som vyrabal novy kablovy zvazok napriklad od plyn. Pedalu po ecu atd,abs senzorov...
Pretoze niekedy oprava tach kablov je nemozna..a jednoduchsie a rachlejsie je vyrobit novy zvazok v chraničke,pancierke,samozrejme pokial nekde o kablovy zvazok senzora s tienenym kablom,vid snimac ot. KH
A samozrejme to musi nejako vyzerat,nie ako na foto..vypinovat to uz bolo asi za tazko😂
ucho ale ako poznam radima a zrejme aj teba podla prispevkov sa bavime o uplne inej lige tvorby kablovych zvazkov a konektorov..hentoto čo je na obrazku je klasicka slovenska praca niektorych autoservisov ktory si myslia ze mozu dnes opravovat kable jak na starom favorite. Niektorí mechanici proste stale nevedia pochopit ze sme v roku 2016....

autor témy ked da kod motora samozrejme schemu najdeme.

Jezisi som zabudol : Kod motora CBAB

Inak som cely zvazok rozbalil a vodiče k snímaču čo mechoš odcvakol lebo žebraj su zlé tak im nič nie je.. Ani nikde po ceste su neni zlomene napuchnute prasknute v skratke nič.. Ohmicky všetko okolo 1 ohm (šteker - vodič ) multimetrik Fluke :)

Napsal: 27 lis 2016, 18:09
od octaviask
tak pracuj :)

Kód: Vybrat vše

https://ulozto.cz/!9Yv8Kh3O7dt3/cbab-pdf

Napsal: 27 lis 2016, 18:20
od 19olo88
octaviask píše:tak pracuj :)

Kód: Vybrat vše

https://ulozto.cz/!9Yv8Kh3O7dt3/cbab-pdf
No vsak nedela co budem ☺
Vrela vdaka 😉

Napsal: 27 lis 2016, 19:06
od Rayx
Ladas píše:tak to je 1A (noteeth)

To utáhne víc jak 1A ... (rofl)

Napsal: 27 lis 2016, 19:25
od dreizig5
Rayx píše:
Ladas píše:tak to je 1A (noteeth)

To utáhne víc jak 1A ... (rofl)
tak to každopádně :D

Napsal: 27 lis 2016, 19:35
od mecano
Osciloskop a měřit. Multimetr ti řekne velké kulové,stejně tak,jak sériová diagnostika