Stránka 1 z 5
Vydřená vačka PD
Napsal: 05 pro 2016, 18:33
od Davous
Zdravím, opravoval mi známý mojí Octavii. Je to 1.9 PD Axr. Dělala se komplet hlava - uložení vstřiků, brus ventily. Dávala se nová vačka, uložení vačky, zdvihátka a všechny šrouby okolo, Kontrolovali se vstřikovače a dávali se nové gumičky, kontrolovali se ucpávky vahadel, nový olej, nové těsnění atd. Po ujetí 10 tis. km začal prolínat olej kolem el. svazku vstřikovačů tak že to přetěsníme. Po demontáži ventilového víka na nás čekalo nečekané. Vačka je po zmíněném náběhu. vydřená jako u auta po 200 tis. km. Vačku je dávaná ocelová od EngineTeam.. Má někdo podobnou zkušenost, že by po takovém malém náběhu byla vačka už poškozená?....Děkuji za vaše zkušenosti a případně rady na co mrknout.
Napsal: 05 pro 2016, 19:19
od Tomas6
změřit tlak oleje v hlavě, zkontrolovat zaslepky a zjistit jaké hydra byly namontované.
A nemáš nějaký brutální čip?
Napsal: 05 pro 2016, 19:41
od Davous
Hydra byly namontované Kolbenschmidt, chip tuning tam mám ale jen lehký, kolem 90 kw to má a co týče měření toho tlaku oleje v hlavě. Kde přesně to mám změřit na té hlavě?
Napsal: 05 pro 2016, 19:54
od uiqjirka
A spravny typ hyder?
vydřená jako u auta po 200 tis. km
Ja nemam vacku vydrenou ani po 275tis.
Napsal: 05 pro 2016, 20:05
od Davous
Co se týče těch hyder tak by měli být správné. Kupoval jsem to s vačkou a byla to celá sada pro 1.9 PD.
Napsal: 05 pro 2016, 21:31
od blonn
Byli ty hydra cerny?
Napsal: 06 pro 2016, 00:19
od UchoTD
Tomas6 píše:
A nemáš nějaký brutální čip?
Co si tymto chcel zistit? Ze chipom dlhsie otvara ventil?😂
Napsal: 06 pro 2016, 01:34
od stanomx
Pri väčšiom výkone treba vyšší tlak na otvorenie ventilu, ale hlavne sa rýchlejšie zoderia vrstva na hydrošteloch a rýchlejšie dôjde k zničeniu vačky, no po 10tkm je to blbosť aj keby tam mal 250ps
asi tlak čerpadla
Inak teraz som daval tiez komplet set ET ocel s kobelschmit zdvihatkami, dufam ze tam nenajdem to iste (zatial 4tkm)
Napsal: 06 pro 2016, 07:21
od Davous
Nechce se mi věřit, že by ta vačka byla z nějakého blata a že by se to za takovou malou dobu zedřelo. To mě spíš napadlo taky mazání ale zvláštní že ani ta původní vačka nebyla v takovým stavu jako tato....
Napsal: 06 pro 2016, 08:54
od marena tdi
Naposledy jsem tady delal T5 2,5 TDI kde tato vacka byla namontovana i s hydrem. Jejich hydro je blato . Melo to od vymeny najeto 650 km a hydro se uz zacalo prodirat a byla chycena vacka .
Napsal: 06 pro 2016, 09:10
od tantor-bn
blonn píše:Byli ty hydra cerny?
Tie su dobre či zle?
Napsal: 06 pro 2016, 09:44
od marena tdi
tantor-bn píše:blonn píše:Byli ty hydra cerny?
Tie su dobre či zle?
Ty cerne tam hlavne patri
Napsal: 06 pro 2016, 11:43
od stanomx
Tie hydra su od kobelschmit... su strieborne nie cierne. Aj origo sú strieborne. To ako vážne? Škoda, že to nik nenapísel do témy s PD vačkami.
Napsal: 06 pro 2016, 12:08
od Davous
Marena TDI: no tak to je možný že to dělají ty zdvihátka, ty jsou chycený taky takže je to dost pravděpodobný že to je blato...
Jinak jaký máte zkušenosti s vačka a hydrama na to PD, máte osvědčené nějaké výrobce?
Mám možnost mít vačku Kolbenschmidt a ktomu hydra od Euro Cams - černé....
Napsal: 06 pro 2016, 12:18
od roman1648
co za to ??
vačku SWAG za a hydro SWAG který je na to doporučený jsem párkrát dával a jezdí to...
pokud nejsou vypadaný záslepky a mazací tlak je OK, není důvod proč by tam ten olej nešel...aspoň mě nenapadá
jestli to najelo 10K a kleklo,musí to být nějakej Ausschuss..