Stránka 1 z 1
vstřikovací čerpadlo 1.5D
Napsal: 08 úno 2017, 13:14
od dobis
Čau, na P106 1.5D mi prolíná nafta na čerpadle Lucas v místech té páčky uprostřed viz obrazek. Víte někdo k čemu to je ? Popř. můžu to povolit a přetěsnit (tuším ze tam budou jen "O" kroužky)

Napsal: 10 úno 2017, 15:29
od dobis
nikdo neví k čemu je to dobrý ?
Napsal: 10 úno 2017, 19:14
od pepe276
Pokud jsi aspoň trochu manuálně zručný a chce se ti do toho, tak to zkus rozebrat a dávej si při tom pozor, aby ti nějaké perko nevystřelilo, nebo něco nevypadlo, apod. Taky předpokládám, že tam bude O kroužek, ale Lucase neznám, nikdy jsem ho nerozebíral a když byl nějaký problém, nahradil jsem ho vždy Boschem a Lucas šel rovnou do šrotu.
Napsal: 10 úno 2017, 20:07
od dobis
Všude co čtu i na zahraničních fórech tak každej doporučuje změnu za Bosch, zkusím project bazar a asi pudu do jetýho Bosche

Napsal: 10 úno 2017, 20:18
od pepe276
Chlap, co mi dělá čerpadla říká, že pokud je Lucas seštelovaný tak, jak má být, tak je motor "ostřejší", má o trochu větší výkon a o pár decek menší spotřebu, než Bosch. Ale je hodně choulostivý a pokud chceš ještě třeba jezdit na friťák, tak radši Bosche, který není zdaleka tak háklivý a je skoro blbuvzdorný.
Na 1.5D dával Peugeot Lucase i Bosche. Jaký máš konkrétní typ motoru?Bosche bych sháněl, až začne Lucas opravdu zlobit, nebo se ti vysype. Nebo kdyby šel někde okolo za dobrou cenu. Zatím jezdi, jen bych vyměnil ten O kroužek, je to určitě levnější, než celý Bosch i se vstřikama
Edit: Ten O kroužek dej určitě z Vitonu (označení materiálu FKM, nebo FPM)-nebude stát o moc víc a vzhledem k biosračkám v naftě, ti i vydrží o hodně déle, než obyčejné NBR, které ztvrdne.
Napsal: 10 úno 2017, 20:56
od dobis
v berušce je 1.5ka 42kw VJZ
Napsal: 10 úno 2017, 21:39
od pepe276
Tak dle Peugeot Service Boxu se motory VJZ dávaly do 106 starších i novějších a v obou verzích s Boschem i s Lucasem. Takže pokud budeš chtít časem překopat na Bosche, tak by neměl být problém.
Jestli chceš, můžu se ti podívat podle VINka, jaké vstřikování bylo origo v tvém autě. Pošli mi případně SZ.
Napsal: 11 úno 2017, 19:12
od dobis
Pepe mas SZ. Jetého Bosche s trubkama mám možnost koupit za 3000,- peugeota sem koupil za hubičku a chtěl bych aby čerpadlo a vstřiky byli v dobré kondici

v pondělí se u nás poptam kolik by chtěli za repas čerpadla a kontrolu vstřiků
Napsal: 12 úno 2017, 14:35
od jericho-3
pepe 276 to napsal přesně, tohle se o Lucasu říká, a já taky jsem do něho nechtěl jít, když tekla nafta pod hřídelkou páky plynu. Ale pak jsem zjistil, že to jde snáz než u Bosche, takže se neboj..Lucas má takovou "vlastnost", že pochopení jeho funkce je obtížné.. A nemá dané momenty, kdy mechán pozná kdy má "momenty" vstřiku.Při točení s ním je to kafemlejnek a při určování jeho montáže do vozu /pokud není jasně daná poloha např. kolíkem / je to loterie..Proto ho také osobně nemám rád, ale samozřejmě vlastní neznalostí nelze posuzovat vlastní funkci..A také má nevýhodu, že se sám neodvzdušní jako Bosch, je s ním větší "sranda".Sám jsem se považoval za vola, když jsem jej nechal opravit a při otázce, "co mu vlastně bylo" jsem podle obličejů Lucas mechánů a toho, že každý řekl něco jiného pochopil, že mu nebylo nic, ale že vina byla na mechánovi a jeho neodbornosti-což jsem byl já...
