Stránka 1 z 4
Škoda Favorit na sprinty - 129PS, 144Nm MAHA
Napsal: 14 úno 2017, 11:05
od playboy
Kámošův Favorit zde, já stavím Felicii 1,6. Na jaře snad bude hotovo, pak zveřejním detaily
Škoda Favorit 1,3
karburátory čtyřklapka 40mm
zapalování Ignitech
vačka Argentina zdvih 12mm
odlehčená klika, setrvák
hlava snížená o 2-3mm (přesně už si nepamatuji)
zvětšené a vyleštěné kanály
upraven spalovací prostor
velké ventily
zakázkové sání
zakázkové svody
zakázkový výfuk
výkonné benzinové čerpadlo
kompresní poměr 12,5:1
129PS, 144Nm
Graf porovnání rok 2015 - 2016. Tuto zimu se také něco udělalo - právě ta vačka, tak uvidíme kolik vyleze a kolik bude točit, zdali pomohla
https://www.facebook.com/garagepowercz/ ... 703657072/

Napsal: 14 úno 2017, 14:19
od Pája 19
Jak můžeš z takový ohv mrtky dostat dvakrát tolik koní, než je série, to nechápu. Asi se budu muset zase zavřít do garáže-benzínového oddělení a zjistit, kde jsem udělal já soudruh chybu. :-/
Jinak samozřejmě gratulace ke krásným hodnotám a přeji ať to dlouho vydrží.
Napsal: 14 úno 2017, 14:26
od Ladas
co bys chtěl webry zapalko a vačky ve spojení s ostatním HW a zábava je zaručená:-)
Napsal: 14 úno 2017, 16:28
od dreizig5
palec hore

Napsal: 15 úno 2017, 08:41
od playboy
Stálo to v podstatě x let zkoušení a nespočet financí (všechny ty pokusy atd)
Jinak karburátory nejsou Weber, ty moc nefungovali a taky to s nima extrémně žralo...
Motor v téhle úpravě vydrží max 500km, kolikrát ani to ne

Takže defakto vždycky sezóna sprintů a je po něm... Mimo sprinty vůbec nejezdí, jen na jaře se krátce zajede, otestuje a jde do boje
https://www.youtube.com/watch?v=SHFc-DuTCDc
Zde ještě bez zapalování:

Napsal: 15 úno 2017, 12:15
od Pája 19
Ladas píše:co bys chtěl webry zapalko a vačky ve spojení s ostatním HW a zábava je zaručená:-)
Tak jednoduchý to nebude. Mám tam všechny tyhle srandy taky nacpaný a výkon se zvýšil jen o třicet koní...
Napsal: 15 úno 2017, 12:47
od marena tdi
500 km ? To snad ne . Chlapi delaji na skodach 130 rs litinovy osmikanal 120-130 ps a jezdi s tim republiku a evropu . Motory drzi nekolik sezon . Jen se dela kontrola . Karburatory weber fungujou dobre velice dobre .
Napsal: 15 úno 2017, 16:51
od playboy
Ten motor není dělaný na to že v 98% jízdy full v otáčkách mezi 6500 - 8500... Takže honování za těch necelých 500km úplně zmizí, vodítka ventilů jsou na odpis protože nejen že hodně točí ale ventily mají daleko větší dráhu (zdvih) než se sériovou vačkou...
Olej se tam leje tuším 10W60, je to prostě ten co se leje do Ferrari
Jezdí s tím sprinty nějakých 8 let si myslím kdy začínal od nuly. A je to prostě tak, každou zimu jde motor ven a tyhle věci se musí vyměnit. Někdy i praskne píst mezi kroužkama, je toho hodně co se na tom stalo, co to nevydrželo

A když vydrží, je prostě vylítanej...
Nezapomínejte taky na to že tady je motor, písty, všechny tyhle věci série favorit ve kterým jezdil váš táta nebo dědeček...

Časomíry zajíždí nějakých 14,5 - 15sec

Napsal: 15 úno 2017, 20:50
od Velký metař
To video je super , to leti a toci jak blby

Prevodovku mas serii nebo preskladanou , a mas treba i samosvor ? A ta vacka ma kolik stupnu ? Tipuju aspon 320/320 , ale urcite me oprav a rozepis se , co treba vyfuk a tak . Jinak to je velice povedeny

Napsal: 15 úno 2017, 21:18
od zero1724
Ano ano, slabina ohv jsou nízké otáčky, nedivím se, že to lítá, to co mají kluci na rally není serie a nikdy nebyla...
Napsal: 16 úno 2017, 09:34
od Vici
Hodně slušné. Je pod hlavou těsnění nebo je to při takové kompresi na kroužky?
Napsal: 16 úno 2017, 12:37
od playboy
Jak jsem psal hned nahoře, je to kámošovo auto - abych se nechlubil cizím peřím

Já se pak rád pochlubím tou 1,6, která doufám dosáhne 160-170PS
Převodovka je sériová a taky spotřeba převodovek za sezónu tomu odpovídá

Jelikož jde o setiny tak musí řadit strašně rychle, což v těch otáčkách převodovky nezvládají... Ani sebelepší olej nepomohl. Vždycky v podstatě po jednom dni sprintů úplně zčerná a jsou protočené ložiska v obalu i když se sestaví přesně na vůle atd... Prostě tyhle otáčky nezvládá nic
Kolik stupňů má vačka, to právě nikdo neví. Ta se objevila ale zatím nikdo nedokázal říct kolik to je

Možná vzít jí přímo za nějakým výrobcem vaček, dokázal by to změřit ale to zase nemá význam, hlavní je, že funguje
Svody a výfuk jsou samozřejmě na zakázku vzhledem k požadavkům a použití auta a zdá se že to také funguje správně
Pod hlavou je normálně těsnění, to kupodivu drží

Napsal: 17 úno 2017, 19:31
od turbo kamna power
Jestli je celý auto seskládaný z náhodně sebraných věcí bez jakýchkoliv základních znalostí, jako je časování vačky, tak to je docela zázrak, že z toho vyšly takový koně

Napsal: 18 úno 2017, 11:41
od tiff
Takhle se to v naší komunitě prostě dělá, já taky nevím jaké má moje vačka přesné parametry
Tohle je teda silniční motor na běžné ježdění, takže žádná pila, co točí přes 8t, ale předjet se tím dá

Napsal: 18 úno 2017, 16:54
od playboy
Podle toho co se na tom autě udělalo asi je jasný že znalostí motoráře je víc než dost
Není pouze známo jestli je to 304/304 nebo 320/320

Dle "oka" je to prý určitě víc než 304 ale přesně se to nezjišťovalo...
Hold to tady u toho není jako u TDI - nasadit trysky, turbo, cooler, spojku, udělat soft a nazdar

Je to motor co byl stavěný na 2000ot dědy z Prahy na chalupu o víkendu
A o tom, že tohle funguje svědčí výsledky na sprintech - první a druhá místa v kategorii kde jsou upravené Hondy V-TEC
TIFF - to je slušný výkon

To je to hnědé co taky bylo někde na sprintu?
Hejtům zdar
