Stránka 1 z 1
ARO 240 2.5 benzin dusí se ve vyšších a střílí
Napsal: 14 úno 2017, 12:36
od roman1648
Nikdy jsem neměl čest s těmito vozy, mrknul jsem na tlaky,předstih,ventily, tím asi končím
nemá někdo zkušenost ?
díky
Napsal: 14 úno 2017, 12:39
od syncon
a je tam karbec s obrovskou klapkou nebo nejakej favorit ?
a doma sem to lecil byl spatnej rozdelovat ladil sem dopradu a dozadu a porad nahore na prd
Napsal: 14 úno 2017, 12:58
od roman1648
Karbec origo,taky bych to videl na problem v rozdelovaci...
Napsal: 14 úno 2017, 20:17
od jericho-3
A má to opravdu dost benzínu? Akcelerační pumpička stříká při přidání plynu? Neškrtil to nějaký doveda a nejezdil jen na půl plynu? Jinak bych karbec vyhodil, dal tam Jikov 40 SOP, ale doporučuji karbec z T 603 , /je tam lepší/kde se klapky otevírají najednou..Jede to na něj parádně, výfuk vzadu má barvu jako na výstavu a spotřeba rozumná..Jinak pod autem byl takový plechový váleček v benz. potrubí , který je papírový filtr paliva. Zahodit a dát to napřímo..Zkus to nejdřív na kanistr hadičkou přímo na AC pumpu , ať máš jistotu. A mám zato, že základní předstih byl 0 , asi aby tě klika neporazila...Jinak tenhle ford Bedford je bezvadný a nezničitelný a v zimě chytá na kliku na otočení...
Napsal: 14 úno 2017, 21:11
od roman1648
Ok diky za cenne informace
Napsal: 15 úno 2017, 21:14
od slovacek.milos
optimal u euro oil a do toho čistič palivových soustav s karburátorem,
má to zasrané emulzní trubice

Napsal: 20 úno 2017, 09:31
od mog4x4
Pokud si vúz koupil,je veliká šance že je to "slepenec" motoru M461 a 24.Záleží jaké máš sání(jsou 3druhy),jaký karburátor,a jestli blok a hlava patří k "sobě".Komprese začínala na 4 st.a jak šel vývoj tak se postupně zvyšovala.Tvúj problém vypadá na rozdělovač.Karbec nech origo.jen seřídit.
Napsal: 20 úno 2017, 09:36
od roman1648
Ok dik