Stránka 1 z 1

2.0 HDi 66 Kw s VNT 15 81 Kw

Napsal: 22 úno 2017, 21:01
od Turbodiesel93
Zdravím, už delší dobu laboruju s tímto nápadem... bylo by to proveditelné? Je kvůli tomu potřeba měnit těsnění pod hlavou? Redukce na svody by se dala udělat a i napojení na výfuk by nemuselo být tak strašné,ale jak vyřešit regulaci lopatek?Na tomto videu to má udělané celkem jednoduše:

Kód: Vybrat vše

https://www.youtube.com/watch?v=VMfPiIxUUvI
(Sice to není HDi,ale mohlo by to fungovat snad podobně nebo stejně),hadička vede z baňky do sacího paroží... Musí se tedy toto turbo předělat na přetlak nebo by to mohlo zůstat na podtlaku? Díky za odpovědi a neukamenujte mě hned prosím,je to jen nápad.

Napsal: 24 úno 2017, 21:43
od pepe276
Co vidíš na videu? Že hadička vede ze sání motoru, kde je tlak od turba, na baňku obtokového turba, které se ovládá podtlakem od vývěvy. Takže z toho vyplývá, že je baňka předělaná z podtlaku na tlak.
S předělávkou baňky turba bude trochu problém, jak to naladíš správně tak, aby ti v určitých otáčkách motoru, dávalo turbo správný tlak, bude to asi hraní a laborování na delší dobu.
A proč bys chtěl u HDi měnit těsnění pod hlavou?!?!?!

Edit: Napsal jsem špatně "obtokového turba", správně se jedná o naklápěcí turbo.

Napsal: 25 úno 2017, 18:07
od Turbodiesel93
Jen jsem nevěděl,jestli není potřeba kvůli jinému turbu měnit těsnění pod hlavou... Tak jsem se chtěl ujistit.... Přesně to jsem potřeboval vědět,jestli to má být na podtlak nebo tlak,díky. S tím předěláním by to snad mohlo jít,poptám se známých. Ještě jednou díky za radu.

Napsal: 25 úno 2017, 18:42
od pepe276
Tak s tím předěláním baňky a nastavením turba dej pak vědět, to mě taky zajímá.

Napsal: 27 úno 2017, 15:55
od Turbodiesel93
No budu to dělat nejdřív až v červenci,takže si asi počkáte... Zatím jenom sbírám důležité informace.