Stránka 1 z 1

Audi A4 - motorizace 3.0tdi

Napsal: 25 úno 2017, 18:15
od moravkajan
Zdravím pánové,

budu kupovat Audi A4 v kombiku cca do 400.000 Kč, takže počítám do roku 2011. Chci motorizaci 3.0tdi quatro co by jste doporučili za kód motoru a kterému se vyhnout. Připadně raději jinou motorizaci, roční nájezd cca 40.000 Km.


Děkuji za pomoc a názory

Napsal: 25 úno 2017, 21:31
od trhac
Sory chlapi.tento příspěvek měl byt k jinýmu tématu.Rači mažu

Napsal: 25 úno 2017, 22:38
od hansdob
jakej řemen pleskal o kryt???

Napsal: 26 úno 2017, 09:59
od mubarak
Napadá mě jen rozvodový řemen,který do MR 2012 pohání vstřikovací čerpadlo od vačky,ale to určitě není důvod k výměně motoru, rozvody jsou řešené řetězy...

Napsal: 26 úno 2017, 10:03
od hansdob
proto se ptám co je tím myšleno

Napsal: 26 úno 2017, 11:05
od eazy20
napr CAPA je fajn motor

Napsal: 26 úno 2017, 11:29
od Rolan
V roce 12. se měnili generace 3.0Tdi, novější je úplně jiná. Výhodou je jedna klapka místo vířivek v sání. CR čerpadlo je do rozvodů, rozvody na dva řetězy. Rozvody asi navrhovalo stejný pako, jako ty v Tsi, protože tam odchází napínák za 1000Kč. Jenomže tady je jeho výměna práce na dva dny. Odcházeli klidně už v záruce po pár desítkách tisíc km. Až na ten napínák a EGR bych řekl, že spolehlivý motor.
Starší verzi motoru moc neznám.
Zaměř se taky na převodovku - manuál, měničový automat, s-tronic (s přihmouřením oka) - ok. Multitronicu se vyhni.

Napsal: 27 úno 2017, 18:05
od honza.biker
2009 - 2012 se dával CCWA pro automat a CAPA pro manuál. Krom odcházející pravé výřivé klapky, která se dá za pár korun opravit, bez problému. Vstřiky a rozvody dle km nájezdu, jako všude.

Napsal: 27 úno 2017, 20:13
od Horyn
máme rok 2011 s automatem, kod nevím, na tachu orig od nova 195000 a přede si jako kocourek, servis po 30kkm

Napsal: 27 úno 2017, 22:24
od Huml
na té novější generaci řeším pořád problémy s únikem chladící kapaliny do prostoru mezi válce, komplikovanost je docela tragická, kvůli dvěma gumičkám je potřeba rozkuchat půl motoru