Stránka 1 z 2

Audi A3 - ASZ na 200PS

Napsal: 12 bře 2017, 15:49
od Hgi
Ahoj, rád bych se s Váma poradil, protože nemám takové zkušenosti, jako někteří ladiči zde na fóru.

Chci dostat +-200PS se seriovýma vstřikama na ASZ, tak aby auto bylo 100% spolehlivý (nechci mít díru v pístech apod).

Moje otázka zní, co mám všechno upravit.
1) Jaký turbo? Nějakou 1756 nebo 1752? Chci aby to turbo to vydrželo a nemusel sem ho tahat po 20 tisících ven.
2) Jakej větší kit intercooleru? Rád bych koupil něco hotový = plug@play.

Otázka zní ještě, jak dlouho to vydrží spojka a od koho si udělat čip, aby to nebyla dýmovnice, když na to šlápnu?

Moc díky za všechny rady.

Napsal: 12 bře 2017, 16:08
od marena tdi
Tady mas treba jednu Audi upravenou v Dieselpower -

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=152337

Napsal: 12 bře 2017, 17:28
od standa123
hlavně nekupuj ty kity tech IC + vedení. Stojí to za hovno a stejne to nepasuje přesně jak slibují. Nech si od nekoho udelat vedení a IC na míru, nebudes litovat ;)

Napsal: 12 bře 2017, 17:48
od Fantik
Na vedení s IC (případně výfuku) se domluv s marenou tdi a soft buď DP nebo TDI Fun.

Zamysli se nad úpravou podvozku a brzd při tomhle výkonu ;)

Ještě by si moch prozradit kolik sis na to ušetřil ;)

Napsal: 12 bře 2017, 22:21
od Ladas
spojka a brzdy jsou nutnost...

Napsal: 14 bře 2017, 20:50
od Hgi
Ahoj, děkuju všem za cenné rady, inspirace z DP v prvním odkaze je velmi zajimavá :) Abych popsal lépe svůj záměr....

Brzdy a podvozek mám hotovej, spojka komplet nová SACHS. Brzdy 312mm předek, 256mm zadek (možná na zadek dám časem něco většího), ale brzdí to dobře, takže zatím dostatečný. Všude komplet nový silentbloky (nápravnice, ramena, zadní náprava) - v ramenech plný puky z TT, zadek sem dal Powerflexi. Tlumiče KYB ultra SR + pružiny Eiebach -45mm. Pneu 17" 215/45. Auto sedí a chová se na silnici fakt dobře, je to trošku tvrdší než série, ale nic hroznýho. Cítím se v tom bezpečně.

No a teď k motoru. Plán byl 200PS max. z toho důvodu, že chci auto na normální ježdění (tzn. z práce do práce, občas dovolená, výlety atd...) a očekávám od toho, že když pojedu "normálně", tak pojedu pořád za cca 5L/100. To je důvod, proč tam chci nechat sériový vstřiky (respektive špičky), aby se nemuseli složitě upravovat veškerý mapy v ECO. Stačí, když mě to někdo softem nakrmí především ve vyšších otáčkách, aby mi neumřela hned dvouhmota.

Výrobě vedení sem se chtěl vyvarovat, protože vím, že to je hrozná jebačka (především na to nemám moc času), takže radši bych koupil něco hotovýho, co tam během jednoho víkendu dám a mám od toho pokoj... Druhá strana je, že se nechci dohadovat s policajtama, že tam mám něco nelegálního a do očí bijícího.

...ale pokud to je jak říkáte, tak mi nezbyde opět nic jinýho než nakoupit nerezový trubky a udělat si to všechno na míru. Moje otázka zní, co koupit za IC, aby to bez problémů s nějakejma rezervama uchladilo 200PS i v létě a zároveň to neprovokovalo policajty a vlezlo se to pohodlně pod nárazník A3? Nechci tam cpát nějakou obludu a kvůli tomu vyřezávat absorbér apod.... Musím to udělat tak, aby to bylo legální a nikoho to neprovokovalo! Výfuk budu muset nechat sérii, jak říkám, nechci se dohadovat s policajtama, že tam mám jenom trubku :D

Co byste doporučovali za turbo? Chci aby to jelo pořád relativně hezky od spoda, ale zároveň to turbo musí vydržet těch 200PS naprosto bezpečně, což u 1749VA mám pocit, že to dlouhodobě určitě nevydrží...

Napsal: 14 bře 2017, 21:09
od standa123
jak vellej IC se vleze do narazniku audiny a3 nevím...ale osobně bych pak ten IC + vedení nastříkal do černé barvy a samozrejme + i silikon spojky černé. nebude to tak být do očí. Jen muj názor ;)

Turbo když dáš VB tak to budes mít kus za kus ale potenciál max tak tech 190ps, pokud das 1756 tak potenciál vetsi +-220ps ale budes toho muset predelavat trochu víc. Já osobne bych se nebál nejakyho hybridu...... ;)

Napsal: 15 bře 2017, 09:00
od Gardner
Ja mam v A3 hybrid TSA220 od turbosportu, vyhoda je ze je to plug'n'play takze pohodlna instalace a spool je o malinko lepsi nez u 1756. V provozu asi prez rok a absolutni spokojenost.

Napsal: 15 bře 2017, 10:42
od standa123
Gardner píše:Ja mam v A3 hybrid TSA220 od turbosportu, vyhoda je ze je to plug'n'play takze pohodlna instalace a spool je o malinko lepsi nez u 1756. V provozu asi prez rok a absolutni spokojenost.
Taky ho plánuji na ARL během letoska.....

Napsal: 15 bře 2017, 17:02
od Hgi
Opět děkuji všem za reakci.

Ok, vedení bych nastříkal do černé barvy (jakej průměr doporučujete na moje požadavky)? Kde koupím černý silikonový hadice? Všude jsem viděl prodávat jenom ty modrý...

O 1756 jsem taky uvažoval, jenom co mě odrazuje je, že budu muset koupit O1 svody a předělávat to... Takže radši bych taky nějakýho hybrida, kterýho posadím na seriový svody, ale dávat za TSA220 20K se mi zrovna moc nechce, zvlášt když nevím jak to funguje (nemám s tím zkušenosti).

Co říkáte na 1752 hybrida od https://www.janousek-motorsport.cz/vsec ... di-2-0tdi/ Nějaké Vaše zkušenosti?

2Garner: Co tam na té A3 máš za IC?

Napsal: 15 bře 2017, 19:05
od standa123
turbo - 51mm - IC - 54mm - motor

Napsal: 15 bře 2017, 19:06
od shima
este nezacala ani uprava a uz sa setri.....

Napsal: 15 bře 2017, 19:41
od Jarda S.
toho hybrida bych se asi i bál, udělat něco co funguje stojí spoustu úsilí a nemyslim si že by to někdo dělal za tuhle cenu

Napsal: 15 bře 2017, 19:49
od Gardner
Janousek nevim, ale soude podle ceny je to past. Dobre turbo nikdy neni levne, tak to proste je to potvrdi kazdy kdo se trochu vyzna.

Cerne hadice koupis treba tady http://fmic.eu/7-silicone-hoses
sice Polsko ale zkusenost celkem dobra, myslim ze vice lidi tady z fora uz tam nakoupilo.

Ja mam vedeni 57mm komplet, 54mm by bohate stacilo, a cooler mam vodni na miste SMIC, rad experimentuji.

Teoreticky bych ti sve TSA220 mohl nabidnout, uz nejakou dobu premyslim o dalsim experimentu, tentokrat s jinym turbem.

Napsal: 15 bře 2017, 20:00
od standa123
Gardner píše:Janousek nevim, ale soude podle ceny je to past. Dobre turbo nikdy neni levne, tak to proste je to potvrdi kazdy kdo se trochu vyzna.

Cerne hadice koupis treba tady http://fmic.eu/7-silicone-hoses
sice Polsko ale zkusenost celkem dobra, myslim ze vice lidi tady z fora uz tam nakoupilo.

Ja mam vedeni 57mm komplet, 54mm by bohate stacilo, a cooler mam vodni na miste SMIC, rad experimentuji.

Teoreticky bych ti sve TSA220 mohl nabidnout, uz nejakou dobu premyslim o dalsim experimentu, tentokrat s jinym turbem.
z té stránky sem bral už několikrát, maj docela dobré ceny a rychlé dodání. Měl sem z tama i IC na toledo.....

Jinak v jakym stavu je to turbo a za kolik bys ho prodával?