Stránka 1 z 2

výber auta

Napsal: 25 bře 2017, 08:06
od NEVO
Caute rozmýšlam nad "rodinným autom" a rozhodujem sa medzi týmito troma autami mercedes B, mazda 5, a WV touran všetky okolo roku 2008 a vyššie a v benzíne.
napíšte mi neduhy týchto aut nech to viem lepšie posúdit?
A este v benzínoch od WV sa vobec nevyznám ale určite by som nechcel nejaku 1.2 alebo 1.4
od mazdy asi 2.0 benzín
a od mercedesu asi tiež 2.0 benzín?
:? :? :?
všetkým vdaka za rady

Napsal: 25 bře 2017, 22:46
od HonzaXM
Koupit zachovalou Mazdu, ošetřit podvozek a dutiny a bude jezdit 20 let.

Napsal: 26 bře 2017, 15:33
od jericho-3
Honzo XM a což XM nebo C 5 ? Řekni nám tvoje zkušenosti s těmito vozy... :)

Napsal: 26 bře 2017, 19:01
od NEVO
ved to u mazdy sa nebojim o spolahlivost, mam doma jednu 21 ročnu ja ju mam 7 rokov a motoricky takmer bez poruch
len som čital že tie novšie dost hrdzavejú a dokonca že ta mazda 5 je dvojča s fordom c-max čiže to bude skor ford a tie nemajú dobru povest s tým hrdzavením :D
dost sa i paci ten mercedes B len nemá tie posuvne dvere ako mazda (LOL)
a neviem do ktoreho motora íst :?

Napsal: 03 kvě 2017, 12:39
od knirzor
NEVO píše:ved to u mazdy sa nebojim o spolahlivost, mam doma jednu 21 ročnu ja ju mam 7 rokov a motoricky takmer bez poruch
len som čital že tie novšie dost hrdzavejú a dokonca že ta mazda 5 je dvojča s fordom c-max čiže to bude skor ford a tie nemajú dobru povest s tým hrdzavením :D
dost sa i paci ten mercedes B len nemá tie posuvne dvere ako mazda (LOL)
a neviem do ktoreho motora íst :?
Prsty mi svědí, abych napsal něco jako "nejlepší rodinné auto je jeep", ale nebudu psát blbosti (i když podle mě je, a to z mnoha hledisek).

U mazdy5 nevím, jak je to se rzí. Zatím jsem viděl spíš jen špatné zacházení, a ta rez tam opravdu byla (stačí mýt a udržovat v pořádku). Někdo si ale stěžoval na hluk od poběhů / motoru (a nebylo to žádnou poruchou), po správném vytlumení už vše bylo v pořádku.

Napsal: 03 kvě 2017, 18:03
od jericho-3
Já dávám dohromady Mazdu MX 5 a i když samozřejmě kabrio většinou často v zimě v soli nejezdí, je to lepší než jsem čekal, ale z důvodu váhy jsou plechy na tomto voze slabší, což mě moc nepotěšilo, mám rád tutovky...Ale na 26 let je to dobré. A mimochodem Jeep je dobrá volba. Dokonce i ty nové s Italskými motory mají dobré reference.. :)

Napsal: 03 kvě 2017, 18:30
od A6TDI
Snad nemyslíš to VM motor :D ?

Napsal: 03 kvě 2017, 18:59
od rudy5
ja by som asi išiel do mazdy 6 bud starší točivejší 108kw mimochodom ten istý je aj vo forde ale funguje dobre alebo disi 114kw model 6 GH už majú lepšiu ochranu a motor vydrží naveky ale podvozok by som ošetril , ani mercedes B nie je škaredý tam však neviem ako sú na tom benzínové motory ale miesta tam moc nie je , VW by som volil asi ako posledný

Napsal: 04 kvě 2017, 08:06
od roman1648
Mazda bude OK ale 100% v benzínu !!
Borec dvě dědiny vedle si koupil novou v naftě nějaký to SkyActive a jebe se mu to od nova, nevím jestli to dokonce už nevrátil..

Napsal: 04 kvě 2017, 12:42
od rudy5
Ano prvy model do roku 2013/)mal problemy aj zena ho mala ako firemne v praci bola na to zvolavacka rozoberali pol motora koli vymene nejakej suciastky ktora sa rychlo opotrebovala

Napsal: 04 kvě 2017, 19:56
od NEVO
tak ja som siel nakoniec do mazdy ale kupil som diese,
v benzíne ich bolo strašne málo a všetky boli bez výbavy
mam tam motorizáciu 2,2 MZR CD 95 KW
kto ma skúsenost s týmto motorom od mazdy? :?

Napsal: 04 kvě 2017, 20:26
od TDI tech
Pravdepodobne to bude Ford :blbe:

Napsal: 05 kvě 2017, 06:52
od jericho-3
A6TDI píše:Snad nemyslíš to VM motor :D ?
Je vidět, že o tom moc nevíš, zrovna tento motor má známý , který jej koupil když ChrYsler Voyager měl najeto 150000 km, a dnes má 360000, mění se jen olej a já mu měnil vodní pumpu. Auto už začíná sžírat koroze, ale motor chodí pořád jako zamlada.. Co by zato dal koncern, mít takovou spolehlivost..Má také OCTU Laurin Klement, ale v té nechce jezdit, že to je žebřinák , nehledě na to, že mu teď vyvádí převodovka, vydává mu zvuky, které se snaží zastavit novými oleji a různými přípravky, takže je dost zklamán.
A já ti řeknu, proč VM mnozí nemuseli, má /mimo provedení pro Forda/ dělené hlavy, a když ten moto uvaříš, tak oprava těsnění není žádná procházka uklizenou dílnou, a musí být přesný postup operace. Ale mnozí mistři odkojení Zetorem s chlupatými prackami k tomu přistoupili často jako před žněmi. Hlavně dovozci, kteří tenhle motor trápili v odtahovkách a jak známe tyhle kousky, jejich technika byla k pláči. Takže když vyměníš například jen jedno těsnění pod jednou hlavou, narušíš stabilní- stejnoměrné utažení všech hlav na blok a problém se vrátí..A pak se nadává.. Jinak má provedení motoru VM s čerpadlem ala Tdi , s kterým dodnes nebyl sebemenší problém..Není to obhajoba, ale upozornění na křivdu, která je v těchto lokalitách častá, Češi Němce vyhnali, ale dodnes jsou "posraní" z jejich výrobků. Já je mám taky rád, ale neupírám ostatním jejich UM..

Napsal: 05 kvě 2017, 07:49
od rudy5
NEVO píše:tak ja som siel nakoniec do mazdy ale kupil som diese,
v benzíne ich bolo strašne málo a všetky boli bez výbavy
mam tam motorizáciu 2,2 MZR CD 95 KW
kto ma skúsenost s týmto motorom od mazdy? :?
úprimnú sústrasť a plnú peňaženku ak s tým budeš jazdiť mesto a kolko to má najazdené? pri 150 tis treba meniť podložky pod vstreky a korekcia vstrekov sa robí na origo diagnostike každých 40 tis , nie je nič zvláštne že pri 150 tis budeš meniť aj rozvody a spojku záleží kto to pred tebou mal a všetko to je pálka a veľa krát len autorizovaný servis ale keď sa všetko robí preventívne ako má tak to šľape ako hodinky

Napsal: 05 kvě 2017, 08:44
od A6TDI
jericho-3 píše:
A6TDI píše:Snad nemyslíš to VM motor :D ?
Je vidět, že o tom moc nevíš, zrovna tento motor má známý , který jej koupil když ChrYsler Voyager měl najeto 150000 km, a dnes má 360000, mění se jen olej a já mu měnil vodní pumpu. Auto už začíná sžírat koroze, ale motor chodí pořád jako zamlada.. Co by zato dal koncern, mít takovou spolehlivost..Má také OCTU Laurin Klement, ale v té nechce jezdit, že to je žebřinák , nehledě na to, že mu teď vyvádí převodovka, vydává mu zvuky, které se snaží zastavit novými oleji a různými přípravky, takže je dost zklamán.
A já ti řeknu, proč VM mnozí nemuseli, má /mimo provedení pro Forda/ dělené hlavy, a když ten moto uvaříš, tak oprava těsnění není žádná procházka uklizenou dílnou, a musí být přesný postup operace. Ale mnozí mistři odkojení Zetorem s chlupatými prackami k tomu přistoupili často jako před žněmi. Hlavně dovozci, kteří tenhle motor trápili v odtahovkách a jak známe tyhle kousky, jejich technika byla k pláči. Takže když vyměníš například jen jedno těsnění pod jednou hlavou, narušíš stabilní- stejnoměrné utažení všech hlav na blok a problém se vrátí..A pak se nadává.. Jinak má provedení motoru VM s čerpadlem ala Tdi , s kterým dodnes nebyl sebemenší problém..Není to obhajoba, ale upozornění na křivdu, která je v těchto lokalitách častá, Češi Němce vyhnali, ale dodnes jsou "posraní" z jejich výrobků. Já je mám taky rád, ale neupírám ostatním jejich UM..
To zní jako hovadina no nevim ale v 350 tis o kterých ty básníš je motor v T4 lehce po zajetí . A ve 150ti je nový . Nehledě na to že výkon a dynamika toho šmejdu VM motori je v prdeli a je to snad nejhorší pohonná jednotka co znám .