Stránka 1 z 2
Pořád to huli
Napsal: 31 bře 2017, 08:55
od martinnovak2402
Dobrý den. Mohl by mi někdo poradit? Mám Passat B6 2009 2.0 tdi 150kw. Byl jsem na aktualizaci softwaru v autorizovaném servisu. Po aktualizaci auto začalo strašně hulit do modra, pak zase přestalo. Pak se rozsvítila kontrolka motoru tak v servisu vyměnili lambda sondu, kontrolka zhasla a tyden to nehulilo. Včera jsem na to slapnul a začalo to zase ale žádná kontrolka se nerosvitila.
Děkuji za pomoc

Napsal: 31 bře 2017, 09:11
od roman1648
2.0tdi 150kw jo ? To je nějaká spešl verze ne...

Napsal: 31 bře 2017, 09:51
od Jarda S.
Napsal: 31 bře 2017, 11:23
od martinnovak2402
Originál je to 125kw. Je to chipnuty... Mám ho tři roky a nikdy mi to nedělalo.
Napsal: 31 bře 2017, 11:37
od roman1648
no a nebije se nějak ten novej soft s tím chipem ?? patrně jo ne

Napsal: 31 bře 2017, 11:38
od Jarda S.
je to pravděpodobný pokud VW změnil jenom některý mapy

Napsal: 31 bře 2017, 12:01
od martinnovak2402
Auto podle mě jede stejně akorát má vyšší spotřebu. Zajdu na diagnostiku a uvidím jestli tam něco ukáže. Jarda S. děkuji za ten článek.
Napsal: 01 dub 2017, 09:32
od Octava
kdyz to prehrali, tak to 100% prehrali komplet i s tim softem

takze ted bys mel byt serie
Napsal: 01 dub 2017, 11:48
od martinnovak2402
Včera večer to zase přestalo a jede to normálně

Napsal: 01 dub 2017, 17:55
od slovacek.milos
s čipnutým autem jet do autorizáku na aktualizaci softu to popřemýšlej jestli ty nepotřebuješ aktualizoovat sovft , možná máš v hajzlu řídící jednotku co nosíš na krku

Napsal: 01 dub 2017, 18:12
od vlubosh
človek by čakal že prehratím SW v autorizáku prepíšu komplet mapy...

Napsal: 01 dub 2017, 18:14
od Jarda S.
přepíšou

ale za jejich k ničemu

Napsal: 01 dub 2017, 18:18
od vlubosh
je šanca, že tým aj zničia RJ, naposledy mi to nejaky chalan z autorizáku spomínal že je taká pravdepodobnosť vraj 1/2

Napsal: 26 dub 2017, 09:04
od KUBAMIKLAS
Zdravím,nechci zakládat nové téma,tak přispěju aspon do tohohle protože mám už pár dní problém s kouřem co jde od auta. Auto je Golf 4 s TDI PD 74kw motorem po chipu na 96kw. Učil jsem přítelkyni řídit na letišti a jak brala zatáčku tak se ozvala rána,bouchnutí ( myslel jsem že asi od podvozku ) tak jsem neřešil a jelo se dál. Auto jí pak při špatném rozjedzdu zdechlo a po opětovém nastartování se za autem vyvalil bílý oblak který se pak následně neobjevoval. Jezdil jsem teda dál a před pár dny jsem si všim že při prudké akceleraci na 2 a 3 stupen dejme tomu do omezovače je za autem na zemi takový bílý pruh zapáchající po oleji. Děje se to pouze při prudké akceleraci a né pořád,třeba 3x za cestu ( 100km ) a když to tlačím na dvojku na prase v kopci z volnoběhu tak nic a na další kvalty to taky nedělá. Zkontroloval jsem olej a ten je OK neubývá,voda nemizí,auto se netřepe ani nepřehřívá,poměrně hezky startuje,hadice a trubky kde jsem v motoru viděl taky dobré,nepocituju ani ztrátu výkonu ani nouzový režim,výfuk od suchých sazí ( žádné kapky oleje ),víčko oleje bez emulze. Jelikož jsem dlouho v práci,tak nestíhám servisy,tak jsem tam aspon volal a mechanik řekl že po chipu a ježdění krátkých tras ( jezdil jsem často krátké ) je to prý normální,avšak i po 70km to stále zadýmí. Kde může být problém ? Poradil by mi někdo zhruba kdo se s tímto setkal ? Děkuji
Napsal: 28 dub 2017, 16:14
od Pája 19
Nesrkne si to olej z intercooleru?