Stránka 1 z 2
Jaký motor na zvyšování výkonu
Napsal: 20 zář 2007, 14:51
od Luk
Uvažuji o koupi Octavie I a chtěl bych vědět, jaký je nejlepší motor na úpravy (66KW, 74KW, 81KW)? Dále na jaký výkon bych se mohl dostat a odhad cca ceny. Zabývá se tímto zvýšením nějaká firma? (zavezl bych jim auto, oni vše provedou, zaplatím a jezdím

) Díky za info
Re: Jaký motor na zvyšování výkonu
Napsal: 20 zář 2007, 14:55
od warhead_cz
mno nevim jestli ma O1 74kw ale od toho jsou tu znalci , ja rikam 81 kW , a pak tri T

Trysky , Turbo , inTercooller

... pripadne jeste spojka a uz to trosku pojede , dalsi upravy dle chuti

Napsal: 20 zář 2007, 15:13
od Fantik
Spíš napiš na jaký výkon by si se chtěl dostat.
Re: Jaký motor na zvyšování výkonu
Napsal: 20 zář 2007, 16:51
od cupra
warhead_cz píše:mno nevim jestli ma O1 74kw ale od toho jsou tu znalci , ja rikam 81 kW , a pak tri T

Trysky , Turbo , inTercooller

... pripadne jeste spojka a uz to trosku pojede , dalsi upravy dle chuti

OCTA 1 ma aj 74 kw PD ale jedine stvorkolku...este ma aj 96 kw...ale ozaj ta 81 kw je najlepsia na tuning.o dost lacnejsie ju kupis ako napr 74 alebo 96 ku...potom ta investicia 3 T...aj zo spojkou cca 70 papierov a samozrejme nakoniec chip na mieru od niekoho kto to umi...

a si na necelych 200 HP a viac ako 400 NM...

a stvrt milu jemne pod 15 sek...

Re: Jaký motor na zvyšování výkonu
Napsal: 20 zář 2007, 16:54
od Sifon
cupra píše:warhead_cz píše:mno nevim jestli ma O1 74kw ale od toho jsou tu znalci , ja rikam 81 kW , a pak tri T

Trysky , Turbo , inTercooller

... pripadne jeste spojka a uz to trosku pojede , dalsi upravy dle chuti

OCTA 1 ma aj 74 kw PD ale jedine stvorkolku...este ma aj 96 kw...ale ozaj ta 81 kw je najlepsia na tuning.o dost lacnejsie ju kupis ako napr 74 alebo 96 ku...potom ta investicia 3 T...aj zo spojkou cca 70 papierov a samozrejme nakoniec chip na mieru od niekoho kto to umi...

a si na necelych 200 HP a viac ako 400 NM...

a stvrt milu jemne pod 15 sek...

81kw ojnice vydrzia bezpecnych 400Nm?

Nebude to uz na hranici?
Napsal: 20 zář 2007, 18:23
od Jim
Ahoj, nepsal jsi mi náhodou na ICQ?

odpovědel jsem ti a od tý doby nic...
Napsal: 20 zář 2007, 18:54
od Marek77
Ono je potřeba především vědět, který z motorů 81kW chceš upravovat.
Motor AHF je dobrý, ale rozhodně nevydrží tolik jako jeho mladší kolega ASV. Oba jsou v Octavii I, ale ASV má konstrukční vylepšení, větší turbo, jiné trysky a má na víc než AHF.
Napsal: 20 zář 2007, 19:05
od johny
A co takhle 66kw AGR. Vydrží? Já už se pustil do úprav, tak snad jo

Napsal: 20 zář 2007, 19:16
od Luk
OK, motor ASV 81KW,

ale 70 000Kč za úpravy se mi zdá hodně.
Myslel jsem, že bych dal větší turbo (130Ps) možná i IC, lepší trysky a chip. Cenově bych to odhadoval na 25-30 000Kč a výkon by mi stačil cca 160-170Ps. Nevím jestli by to takhle šlo a jestli je cena reálná.

Napsal: 20 zář 2007, 19:33
od Huml
johny píše:A co takhle 66kw AGR. Vydrží? Já už se pustil do úprav, tak snad jo

vydrží úplně stejně jak to to AHF nebo ASV, taky ladím AGR, a když si vemeš, že dáš jiný trysky, turbo, chladič oleje, sání, tak je jedno, kterej z těch tří motorů použiješ. Co se týče auta a O1 zvlášť, je rozhodně začít na 81kW, už jen kvůli kotoučovejm brzdám vzadu a odpadá předělávka na VTG u AGR
Napsal: 20 zář 2007, 19:43
od johny
jj, tak to si mě potěšil. Už to mám předělaný na VTG a ještě že toledo 66kw mělo v zadu kotouče

Napsal: 20 zář 2007, 19:48
od cupra
Luk píše:OK, motor ASV 81KW,

ale 70 000Kč za úpravy se mi zdá hodně.
Myslel jsem, že bych dal větší turbo (130Ps) možná i IC, lepší trysky a chip. Cenově bych to odhadoval na 25-30 000Kč a výkon by mi stačil cca 160-170Ps. Nevím jestli by to takhle šlo a jestli je cena reálná.

pokial bych ti stacilo tych 160 HP tak na 81 KW verzii das chip s tryskami a si tam plus minus 5 hp a stoji ta to 20 tis,lenze ja ratal turbo z ARL,(GT 1749B),velky koler,trysky min 764 powerplus(ak nie race)ale tie do 200 HP netreba,chip,spojka za 18 tis čo tu predava reescha...aby bola istota...a este čosi kdesi sa pritrafi pokazit a robota a si na 70 minimalne...

Napsal: 20 zář 2007, 20:08
od Luk
pokial bych ti stacilo tych 160 HP tak na 81 KW verzii das chip s tryskami a si tam plus minus 5 hp a stoji ta to 20 tis
..a co to turbo PD130? ..to by bylo zbatečné?

Napsal: 20 zář 2007, 20:19
od cupra
Luk píše:pokial bych ti stacilo tych 160 HP tak na 81 KW verzii das chip s tryskami a si tam plus minus 5 hp a stoji ta to 20 tis
..a co to turbo PD130? ..to by bylo zbatečné?

ja som napisal najlacnejsiu alternativu...

jasne že vetsie turbo je vzdy len k dobru...

ale pokial ti staci 160 HP tak ho as tak nieje treba...ale ja viem že každy chce viac a viac tak ho tam daj mas tak 170 HP ale bude to zhruba o 5-10 tis viac...

Napsal: 20 zář 2007, 22:21
od BH motor
70000 za fasa upravu ? dobre zacnite ratat . hlava do cerpadla, trysky, dobre turbo /podotykam dobre/. dobre ic samco hadice. myslim te 70 je dost malo. ja to vidim cez kiloAJ SO SPOJKOU. TAK ABY TO BOLO DOBRE.
ked to ma byt dobre a spolahlive tak to vidim tak okolo kilecka ci je ti PD alebo rotacka. za 40 to bude len zlepenec z jazdenych a nespolahlivych koko..n.