Stránka 1 z 2
prodloužení poloosy sharan
Napsal: 29 dub 2017, 11:23
od patrik.kloucek
Zdar kluci,máte někdo zkušenost z prodloužení m od výrobce GSP.? Je jasný že je to Čína ale jde mi o reálnou zkušenost kdo tyhle věci má na autě nebo je montuje. Ještě je na výběr Meyle. Díky za odpovědi
Napsal: 29 dub 2017, 11:32
od syncon
mam třetí možnost svar

Napsal: 29 dub 2017, 11:48
od hansdob
GSP už jsem montoval několikrát a zatím šlape nejvíc má najeto 70XXXkm a tahá pravidelně 1700kg vlek. S meyle mám špatnou zkušenost s tlumiči čepy a ložiskami deskami a kotouči tak už to neskouším nikam.
Napsal: 29 dub 2017, 14:58
od patrik.kloucek
hansdob píše:GSP už jsem montoval několikrát a zatím šlape nejvíc má najeto 70XXXkm a tahá pravidelně 1700kg vlek. S meyle mám špatnou zkušenost s tlumiči čepy a ložiskami deskami a kotouči tak už to neskouším nikam.
Ok koupim to gsp. Za 1500 je to super cena a pokud rikas ze ma najeto 70tkm tak to je dostaecny vykon za malo penez.
S Meyle ma podobnou zkusenost...koupil jsem ulozeni do ramen v HD kvalite a po roce jsem zjistil ze ta guma praska .Td uz tam je prasklina cca 3cm po dvou letech ale neresim to dokud to nezacne mlatit az se to utrhne cely. Brzdovy desky jsou zas od nich tvrdy a nez se to ohreje tak je to jalovy.
Napsal: 29 dub 2017, 15:06
od patrik.kloucek
syncon píše:mam třetí možnost svar

svareny jsem to mel a drzelo to jak prase. Pak mi ale odesla prevodovka a musel jsem to odbrousit aby jsem to mhl prehodit na druhou .
Jinak prevodovka sla vyndat i s tou navarenou bez sundaní.
Jenze tedka se me z neznamiho duvodu utrhlo to vnitrni lozisko takze me poloosa visí v ty objimce no a jak se provesila tak to vymlelo i tisicihrany v prodlouzení.
Napsal: 29 dub 2017, 17:52
od dejdar
To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
Napsal: 29 dub 2017, 18:08
od patrik.kloucek
dejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
nene... uz to zavareny pak po vymenene prevodovky nebylo
Napsal: 29 dub 2017, 18:16
od A6TDI
dejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
Tak zavařit to a jezdit s tim nad 80 a dálnice je celkem s podivem.. Ale jako provizor , nebo pro nějaký OFF to muže posloužit dobře.
Napsal: 29 dub 2017, 19:27
od syncon
no nevim jezdim max 150-160 bez problemu vybrace nebo jiny cukaní nepocituju
Napsal: 29 dub 2017, 19:33
od dejdar
No, já jsem to původně provizorně zavařil na zkoušku a nakonec to několikrát projelo Evropou i se zapřaženým karavanem.
Napsal: 29 dub 2017, 19:46
od patrik.kloucek
A6TDI píše:dejdar píše:To ložisko se utrhlo kvůli tomu navaření. Měl jsem to taky svařené a po cca 50 tkm se to ložisko utrhlo. Nikdy to nedokážeš svařit aby to neházelo.
Mě se trhlo ložisko, pak povolil ten svár, poloosa vyskočila nahoru a propíchla hadici od turba k intercooleru.Takže ten svár se fakt vyplatil....
Jo a ještě ten svár ti dokonale roznese i malou vůli z vnitřního kloubů do celého auta.
Tak zavařit to a jezdit s tim nad 80 a dálnice je celkem s podivem.. Ale jako provizor , nebo pro nějaký OFF to muže posloužit dobře.
se zavarenym jsem jezdil 6let bez problemu
Napsal: 29 dub 2017, 20:22
od hansdob
Kdysi kdyz to stavalo raketu taky jsem to varil stejne jako jsem kdysi svaroval japonsky poloosy co praskaji pod vyvazovakama ale dnes uz delat tyhle prasarnicky kdyz se repli da koupit za par susnu.
Napsal: 29 dub 2017, 20:57
od A6TDI
pár korun a na pár kilometrů ..
Napsal: 30 dub 2017, 04:29
od hansdob
to nebylo nikdy na pár kilometrů některé ty auta stím jezdí dodnes
Napsal: 30 dub 2017, 11:30
od jericho-3
Samozřejmě, pokud je to uděláno kvalitně, není problém. Jak asi zkracují kardanky a jiné pohony firmy k tomu určené? Samozřejmě pro závodníka, který nahazuje KW jako přidavač lopatou to riziko je. ale tihle hoši zničí stejně všechno...
