Stránka 1 z 1

Octavia 1.9 TDi, diagnostika váhy vzduchu a turba - log

Napsal: 24 zář 2007, 08:04
od hopko
Zdravím. Tak som testoval váhu vzduchu a turbo. Mám problém, turbo sa na tiahlych kopcoch prepne do núdového režimu. Bolo tu toho popísaného dosť, preto žiadam aby ste sa mi mrkli na logy či je to fakt turbo alebo váha vzduchu. Osobne si myslím že je zasrané turbo od karbónu a treba ho vyčistiť a váha vzduchu je v poriadku, potrebujem ale vedieť názor odborníka.

Takže tu je test váhy vzduchu:

Obrázek

no a tu test turba:

Obrázek


Všimnite si že pri 2772ot bolo preplnenie až o vyše 600 mbar, následkom čoho bolo prepnutie do nudzového režimu. Ťahal som ho až na 2900ot, ale to už bolo bez výkonu.

Takže ma asi čaká demontáž turba.
Dík za každú radu.

čerpal som z http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/ ... aTurba.htm

Napsal: 26 zář 2007, 01:06
od Lany
Určitě to bude turbo. Ten tlak je fakt velkej.

Napsal: 26 zář 2007, 05:07
od hopko
Lany píše:Určitě to bude turbo. Ten tlak je fakt velkej.
dík, potreboval som to počuť od niekoho skúseného...

Napsal: 02 lis 2007, 16:04
od flint
Zdravim vsetkych,
skusim sa pripojit aj ja svojou troskou do mlyna. Som zatial zaciatocnik v diagnostike, iba sa s tym tak hram. Vcera som urobil nejake logy, tak by som poprosil mozno o nejaky komentar. Tie merane hodnoty prakticky kopiruju hodnoty pozadovane, tak dedukujem, ze turbo funguje spravne. Mam pochybnosti o vahe, kdesi som tu cital ze je okolo 1000mg a moja je 820 pri pozadovanej 845mg. Viete mi tiez povedat co znamenaju hodnoty EGR duty cycle (%) a duty cycle(%)? Hlavne to EGR ma zaujima, lebo ako vidiet na grafe spadne na 4,8% a ostane tam visiet a potom sa zasa rozkyva. Auto je OC1 81kW AHF combi, jazdim s nim vo Velkej Britanii (takze najma dialnice), mam ho asi rok. V lete som s nim bol aj doma na Slovensku co je zhruba 2400km streka a bol som prijemne prekvapeny ako vykonom tak aj spotrebou. Takze tu su tie spominane logy (nedari sa mi vlozit priamo obrazky, tak len takto,je tam aj csv subor):
http://www.ulozisko.sk/15764-OC1_81kW_A ... o.jpg.html
http://www.ulozisko.sk/15765-OC1_81kW_A ... a.jpg.html
http://www.ulozisko.sk/15766-LOG_02_001 ... 1.CSV.html

Za vsetky pripomienky a rady vopred dakujem.

Napsal: 02 lis 2007, 18:22
od Tomasvw
preco turbo ??? podla mna je to N75 a to je urcite lacnejsia zalezitost jak turbo. niekedy dokonca stačí keď po nom dobre poklepkáš. Ked to nebude ono, az potom sa pustaj do turba.

Napsal: 02 lis 2007, 18:29
od Tomasvw
:roll: teraz som si vsimol datum, takze neaktualne
to flint: EGR je ventil sa vyfuku co prepusta bordel spat do sania. Pod plynom by mal byt tych 4%, na volnobeh a ked brzdis motorom ma byt otvoreny neviem kolko %.

Napsal: 04 pro 2007, 13:29
od hopko
Tak mi brácho vyhodil z auta turbo a poslal som ho na repas do Prušánek.
Mal som veľkú vôľu na ložiskách, tak som zvedavý na tú cenu. :bang:

A to som sa dnes dozvedel že nám v práci zatrhli vianočné odmeny...
(wallbash)