Stránka 1 z 2
C5 1.8 Nereaguje na plyn. pedál--a jaký tlak paliva??
Napsal: 28 srp 2017, 18:28
od Jaroušek
Čest, dělá to na benzín i lpg . Když už to nastartuje tak volnobeh celkem o.k ale slapnu na plyn tak se to dusí, nechce to jet. Chyby posílám. Zatím jen omrknute hadicky a zmeren tlak paliva.o.k. nevíte na co se zaměřit??díy

Napsal: 28 srp 2017, 19:08
od proxima
Ono by bolo dobre podla mňa sa zaoberat hlavne chybou P0170 ak nemáš osciloskop skus si napojit multimeter na signálny pin vahý vzduchu a skus pridat plyn z volnobehu do vysokych otáčok.Napätie by malo byt na zdravej váhe nad 4 volty...poprípade to zmeraj za jazdy pri plnej akcelerácii či tiež ide nad 4 volty ale so spolujazdcom kvôli bezpečnosti.Sací systém pri tomto meraní musí byt tesný.
Napsal: 28 srp 2017, 20:28
od Jaroušek
proxima píše:Ono by bolo dobre podla mňa sa zaoberat hlavne chybou P0170 ak nemáš osciloskop skus si napojit multimeter na signálny pin vahý vzduchu a skus pridat plyn z volnobehu do vysokych otáčok.Napätie by malo byt na zdravej váhe nad 4 volty...poprípade to zmeraj za jazdy pri plnej akcelerácii či tiež ide nad 4 volty ale so spolujazdcom kvôli bezpečnosti.Sací systém pri tomto meraní musí byt tesný.
díky, bohužel to jede tak nějak jen na ten volnoběh, není schopno to jet......když dám plnej tak cca 1500 ot......a kucká, volnoběh vcelku o.k.
Napsal: 28 srp 2017, 20:45
od HonzaXM
Zkontroluj cívku, nejspíš bude v prdeli. Taky může být špatné čidlo teploty (nemusí nahodit sytič nebo naopak uchlastává). A nebo kabely od lambda sondy navštívila kuna.
Napsal: 28 srp 2017, 21:02
od Jaroušek
HonzaXM píše:Zkontroluj cívku, nejspíš bude v prdeli. Taky může být špatné čidlo teploty (nemusí nahodit sytič nebo naopak uchlastává). A nebo kabely od lambda sondy navštívila kuna.
lišta i lambda2 je cca 3 mésice stará,....kuny že tam má.....ale nic zatím nevidím.....zítra budu pokračovat
Napsal: 28 srp 2017, 21:05
od Jaroušek
HonzaXM píše:Zkontroluj cívku, nejspíš bude v prdeli. Taky může být špatné čidlo teploty (nemusí nahodit sytič nebo naopak uchlastává). A nebo kabely od lambda sondy navštívila kuna.
a cívku mu to posledně psalo na display v autě, teď nic...
Napsal: 30 srp 2017, 20:20
od Jaroušek
proxima píše:Ono by bolo dobre podla mňa sa zaoberat hlavne chybou P0170 ak nemáš osciloskop skus si napojit multimeter na signálny pin vahý vzduchu a skus pridat plyn z volnobehu do vysokych otáčok.Napätie by malo byt na zdravej váhe nad 4 volty...poprípade to zmeraj za jazdy pri plnej akcelerácii či tiež ide nad 4 volty ale so spolujazdcom kvôli bezpečnosti.Sací systém pri tomto meraní musí byt tesný.
váhu vzduchu to nemá. .......
Napsal: 30 srp 2017, 22:00
od octaviask
v prvom rade to prosim ta precitaj lexiou a nie vagcommom v OBD2 mode...
Jedine na čo je ten OBD2 mod dobry, je mazanie pamati zavad, na ostatne by to mali zakazat.
tie chybove kody maju v 70% pripadoch totalne zle popisky a akurat zabijes cas hladanim problemu tam kde nie je.
Napsal: 31 srp 2017, 05:21
od Jaroušek
octaviask píše:v prvom rade to prosim ta precitaj lexiou a nie vagcommom v OBD2 mode...
Jedine na čo je ten OBD2 mod dobry, je mazanie pamati zavad, na ostatne by to mali zakazat.
tie chybove kody maju v 70% pripadoch totalne zle popisky a akurat zabijes cas hladanim problemu tam kde nie je.
souhlasím, bohužel je to vše pro kamarády a nic jak origo vcds nemám.......zkusil jsem to jen omrknout, hadičky, dráty apod......
Napsal: 31 srp 2017, 10:34
od octaviask
bohuzial pri PSA sa nepohnes...ale sak lexiu ma hocikto..zbehni...
bez toho len stracas cas...
Napsal: 31 srp 2017, 18:52
od proxima
Nie každý ma na oem diagnostiky typu Lexia,Clip a pod.Každý sa snaží najprv pomôct jednoduchším spôsobom poprípade radou.
Napsal: 31 srp 2017, 18:55
od proxima
A su prípady ked aj oem diagnostika píše v pamäti neznáme závady.
Napsal: 31 srp 2017, 21:07
od octaviask
tak mozeme zacat radit...vestecka gula a ideš...tu vazne nemas z coho radit a kazda minuta debatou stravena je strateny cas pretoze treba najst v okoli niekoho kto ma lexiu a ist tam, za 10 minut vieš kde je problem.
Viac ti nik neporadi, všetko to budu len napady ktore preverit...a realne ich nemas ako overit, odmerat.
Napsal: 02 zář 2017, 15:08
od Jaroušek
Jj, ještě dnes a pak na to kašlu.jinak měřímtlak paliva a jak by to mělo správně být?? Po zapnuti klícku zavrčí a vyleti na 2 bary, poté hned spadne na nulu.začnu startovat a vyletí to na 2.5 baru a hned spadne na 1.5 baru a tento tlak se nemění, pokud startuji.stačí to?filtr palivato nemá, prošel jsem cele vedeni, palivové čerpadlo má najeto 5tis km, osobně jsem ho měnil...díky a další poznatek, že když mu stříkam sprej tak ho krásně držím v chodu, tlak paliva na budíku je 2 bary. Tak asi slabé čerpadlo nebo vstřiky? Měl jsem je venku a práší všechny, vyměnil jsem jen gumičky....
Napsal: 02 zář 2017, 19:58
od geo
Tlak má bejt 3.5 bar.Tak si to přeber sám.