Stránka 1 z 3

volnoběh

Napsal: 18 zář 2017, 12:34
od balon
čus lidi, potřeboval bych poradit. Motor AHF. Když jedu a vyřadím, tak mi to jde jak kdyby na 3 válce dokud nezastavím, jakmile zastavím srovná se to. Když jsem se díval do měřených hodnot tak lítaj otáčky od nějakejch 860 do 920 a množství paliva od 1,5 do 5. Ale jakmile zastavím ,tak otáčky 904 a palivo 3,6 a pravidelný. Předvstřík je 55.

Napsal: 18 zář 2017, 18:45
od slovacek.milos
tak ten blok měřených hodnot víc probádej, co třeba spínač spojky a brzdy fachčí, zobrazuje se ti rychlost vozidla? já měl třeba stejný problém nakonec jsem zjistil že na plný plyn když na to dupneš tak jen 28, a volnoběh nebyl přesný 3 ,6 taky se pohl a prasklé pero v čerpadle

Napsal: 18 zář 2017, 19:12
od balon
Jakože to jak když šlápnu na spojku se jednička mění na nulu? Tak to ukazuje na spojku i na brzdy. To by mělo fungovat. Mě pořád nejde do hlavy, proč se to když zastavim srovná

Napsal: 18 zář 2017, 20:05
od trhac
Podívej se jestli nemáš prasklou podtlakovou hadici co de z posilovače do vývěvy.pořádně ji prohlídni.

Napsal: 18 zář 2017, 21:04
od balon
Ta je asi před dvěma rokama nová právě. Ale asi zkusim jít kolem podtlaku jestli neni někde něco

Napsal: 21 zář 2017, 19:10
od balon
nevim jestli to má souvislost, ale všim sem si, že mi netěsni žhavička. Nesetkal jste se s tím někdo?

Napsal: 02 říj 2017, 09:18
od balon
tak nikdo další nic, tak nenašel by se někdo v okolí KH kdo rozumí diagnostice a mrknul by mi na to?

Napsal: 02 říj 2017, 10:31
od Source
Skús si dať aktualizovať soft v RJ, myslím že pár krát sa tu inečo podobné riešilo a práve tou aktualizáciou to bolo vyriešené.

Napsal: 02 říj 2017, 11:19
od slovacek.milos
balon píše:tak nikdo další nic, tak nenašel by se někdo v okolí KH kdo rozumí diagnostice a mrknul by mi na to?
a máš celý vag že ti fachčí login, základní nastavení?

Napsal: 03 říj 2017, 06:12
od balon
slovacek.milos: měl bych mít, základní nastavení mi jde, třeba když jsem se koukal na předvstřík(pokud je to teda ono) a login by mi měl jít taky, protože mi jde i kódování a tak

Napsal: 03 říj 2017, 06:41
od slovacek.milos
[quote="balon"]slovacek.milos: měl bych mít, základní nastavení mi jde,

udělej základní nastavení podle vis, pak

Login 12233
Přispůsobení kanál 01
Hodnota např. 32768 - zvedni o 400


pak vlez do dalších kanálů poznač si hodnotu, a zvedni nebo sniž volnoběžnou dávku, zavři otevři eger,


prostě poměn hodnoty a zkus co tomu motoru chutná, všechno zas múžeš vrátit a uložit původní hodnoty

Napsal: 03 říj 2017, 06:48
od balon
ok díky moc, to zkusím. Jinak egr mám zaslepenej (jakože jen podložky u přírub)

Napsal: 03 říj 2017, 07:17
od slovacek.milos
balon píše:ok díky moc, to zkusím. Jinak egr mám zaslepenej (jakože jen podložky u přírub)

tak vlez do ostatních análů, de to i za chodu motoru, když na něco přijdeš testovat uložit,

příklad když jsem měl fábku a jezdil na metylester tak volnoběžná dávka chutnala motoru kolem 2

pokud se v zimě nalila nafta tak se motor při pádu na volnoběh mírně protřásl

Napsal: 03 říj 2017, 08:57
od balon
díky moc za rady, takle to zkusím testovat a uvídím. Jen mě právě přišlo divný že to dělá jen za jízdy a když se zastaví se to srovná

Source: aktualizovat soft jednotky zkusim tady teda někde pohledat, to ani nevim jak se dělá a funguje

Napsal: 03 říj 2017, 09:39
od jozef9
Píšeš, že ti netesní žhavič, pozri pri tom valci aké sú hodnoty, nerobí to odkedy si zaslepil EGR?