Stránka 1 z 2

Špatné turbo?

Napsal: 22 zář 2017, 19:19
od Ajbi
Ahoj chlapáci. Mám Octu II, 1.9 tdi 77kw. Najeto 266 tis. Auto má původní turbo. Při jízdě píská nebo lehce pohoukává. Není to nic strašného, ale slyšet je. Olej to zatím nežere, vozidlo vůbec nekouří a táhne normálně. Vozidlo má lehký čip. Je nutné turbo vyměnit? Budu jezdit dálníční provoz v blízké době. Zvažuji, zda dát repas nebo jezdit dále s původním. Díky moc za rady.

Napsal: 22 zář 2017, 19:22
od Milda92
Nehledej problém tam kde neni a dát repas misto fungujícího origa je nesmysl.

Napsal: 22 zář 2017, 19:27
od Ajbi
Jasan. Taky se mi nechce vytahovat něco, co funguje. Navíc bych ani nevěděl, co za repas tam šupnout. Na dovoz z Polska a špatně provedený repas zvědav nejsem. Zkušenost z minulosti. Takže pískání neřešit. Díky

Napsal: 22 zář 2017, 19:31
od octaviask
specialturbo.cz factory repas cca 400€ a pokoj ;)

Inak piskanie a jemne hucanie je zaciatok...

Napsal: 23 zář 2017, 09:51
od jofa
octaviask píše:specialturbo.cz factory repas cca 400€ a pokoj ;)

Inak piskanie a jemne hucanie je zaciatok...
A koniec ked turbo chytne na olej a vycuca vsetko z motora,aj ked par krat som tento stav videl bez ziadnych znameni vadneho turba

Napsal: 23 zář 2017, 10:02
od octaviask
moze to ist este 50.000km a moze ho zajtra utrhnut..to u turba nikdy nevies.

Napsal: 23 zář 2017, 10:05
od hansdob
No u manuálu pohoda ale co já budu dělat s automatem nevím. Když mi lehlo v automatu naposled lehlo tak že se zadřelo nezlomilo a tím pádem jsem v nouzi dojel bez ztráty oleje.

Napsal: 23 zář 2017, 10:07
od octaviask
hansdob píše:No u manuálu pohoda ale co já budu dělat s automatem nevím. Když mi lehlo v automatu naposlet lelo tak že se zadřelo nezlomilo a tím pádem jsem v nouzi dojel bez ztráty oleje.
nic :D utekat...

Napsal: 23 zář 2017, 20:48
od sCitem
Neutečeš :D ani nevystoupíš... :D jak v Kobře 11 se seklým plynem... :D bude narážet do sudů s vodou :D

Napsal: 23 zář 2017, 21:00
od proxima
Najlepsie je mat auto bez turba a benzin predsa vacsia spolahlivost a nemusim riesit turbo,trysky,dpf filtre nudzove rezimy a pod.

Napsal: 24 zář 2017, 13:23
od jericho-3
Zlatá slova, ale milovníky hvizdošů nepředěláš i když jejich turba jsou už většinou stejně nepohyblivá a natáčení neschopná a jezdí v nouzáku.. :)

Napsal: 24 zář 2017, 13:50
od sCitem
V tom případě jste na špatném fóru :-)

Napsal: 24 zář 2017, 15:07
od NOVON
No me piska i fungl nove turbo.Po vycteni tady na foru jsem znejistel,bo stare turbo piskalo,houkalo,tak jsem koupil fungl nove a projev je naprosto stejny..
Podle piskani,ci houkani bych stav turba rozhodne neposuzoval..

Napsal: 24 zář 2017, 17:40
od jericho-3
sCitem píše:V tom případě jste na špatném fóru :-)
Ale já ho mám taky, ale přefukovací a maže ho olej 15W-40. Je to samozřejmě jen názor, ale turbo je u koncernu nejčastější problém závady. Jeho regulace a hlavně jeho zasrání a zablokování..Už mám z toho záchvaty smíchu, když sednu do koncernu a přidám plyn...Nouze je součást charekteristiky dieselů z koncernu. Už to ani nenadhodím, lidem to nevadí, většina motorů blafe v otáčkách Multicáry 22 a lidé jsou spokojeni. Dokonce si myslím, že kdyby koncern chtěl pořádně podvádět, klidně by mohl udělat motor se senzačně nízkou spotřebou, /stačilo by tak 35-40kw aby tlustoprdi vyjeli do kopce/, ale do papírů napsat dvakrát tolik a lidé by jim utrhli ruce a byli by spokojeni... :D

Napsal: 24 zář 2017, 17:44
od martinsidlo
V turbu proudí vzduch,je tam meluzína. Normální projev základní fyziky.
Tuhle jsem měnil nový zadní tlumič BOSAL na OI ASZ a to byla meluzína. Šel okamžitě dolů a zákazník si vyřizuje reklamaci u prodejce.