Stránka 1 z 2
1.9 TDI AVF passat 96kw rozjezd za studena
Napsal: 08 bře 2018, 07:15
od dist01
Zdar borci
nejsem si vědomí jestli se to tu řešilo ale když jsem hleda nic jsem nenasel.
Mam tu passata AVF a za studena hned po startu když se chcu rozjed tak to nemá vůbec zadny výkon az po par metrech (startuje za studena i při -12 excelentně žádný dým nic je jen jak se rozjiždí tak to skoro zdechne). Vaha nová bosch vstřiky udělany přímo v DP.
Napsal: 08 bře 2018, 07:40
od slovacek.milos
mrkni na filtr jestli ho máš s termoveltilem, dal jsem ještě malý filtřík před filtr a ráno vše ok po startu na drb se ale nešlo rozjet protože se z filtru vyvalily bubliny XS 1J0198247
Napsal: 08 bře 2018, 08:34
od dist01
Nejaká fotka? nemam predstavu o chybě
Napsal: 08 bře 2018, 09:57
od slovacek.milos
dist01 píše: nemam predstavu o chybě
podíváš se na palivový filtr a na něm je zasunutý termoventil, ten odjistíš vytíhneš přehodíš dvě gumičky a zatlačíš zpět
Napsal: 08 bře 2018, 11:06
od dist01
ty myslis to plastovy tečko aha ja to tam nemam ja tam mam ten vyměník

Napsal: 08 bře 2018, 11:13
od slovacek.milos
nevím přesně ale výměník tepla asi nebude filtr paliva co?
Napsal: 08 bře 2018, 11:14
od octaviask
a to ktora PD vie pri -5 ist okamzite po štarte? ved je to diesel!!!!
Napsal: 08 bře 2018, 11:22
od Sinister
zasa je otázne čo má na mysli pod pojmom, "nejde" po štarte.. čo tak spraviť log hned po štarte a potom keď sa trochu zohreje a možno budeš múdrejší.
Napsal: 08 bře 2018, 11:31
od dist01
slovacek.milos píše:nevím přesně ale výměník tepla asi nebude filtr paliva co?
Jo to asi vím podtim je filtr na šroubek
Napsal: 08 bře 2018, 11:33
od dist01
octaviask píše:a to ktora PD vie pri -5 ist okamzite po štarte? ved je to diesel!!!!
Jo to je jasny. ale tady je problém že se tim spatne rozjiszdi i při trochu pridani a nechce se tomu
Napsal: 08 bře 2018, 11:36
od dist01
Abych tedy byl přesny

Napsal: 08 bře 2018, 11:39
od slovacek.milos
[quote="dist01"]Abych tedy byl přesny
a tam bývá i ten filtr co popisuju, zkus přitánout ten šroubek i zespod odkalovač
taky zkus třeba destkrát po sobě zapnout kláček 5 vteřin vypnout klíček
a pak startuj, pak napiš co bude

Napsal: 08 bře 2018, 12:16
od dist01
dobře vyzkoušim. ono by asi nebylo zlé dat budik mezi filtr a tandem a navezt si ho do kabiny mrknout jesli tam je porad 0,5baru když při rozjezdu bude klesat tak je to jasny
Napsal: 08 bře 2018, 17:16
od slovacek.milos
začni od nádrže pak tlak v tandemu
Napsal: 08 bře 2018, 19:01
od Tomas.cz
To je ta varianta která nemá chladič nafty pod břichem, ale má výměníček nad palivákem a přídavný vodní okruh co vede do pravého předního rohu, kde je malý vodní chladič a přídavné vodní čerpadlo jako má T4 nebo Sharan...
Ale ten tvůj výměník mi přijde nějaký oslintaný od nafty, jestli tam není někde únik.