Stránka 1 z 1

Passat B5(,5) - loupnutí v přední nápravě, nouzák atd.

Napsal: 13 kvě 2018, 12:18
od Divbol
Nazdar lidi,

jelikož je to můj první příspěvek, tak nevím jestli to píšu do správného tématu.

Vlastním už nějakou dobu Passata B5(,5) s motorem TDI-PD 74kW a nyní mám pár problémů.

1. Problém: Padání do nouzáku, když má motor větší zátěž, a zároveň tvrdá brzda po cca 2/3 sešlápnutí brzdy. Jen se chci ujistit že to je tandemové čerpadlo, popřípadně jestli nevíte, kde bych sehnal někoho na repas okolo Liberce.

2. Problém: Když zatočím více zprudka, tak něco loupne v přední nápravě, někdy to jde cítít, že to jakoby cukne trochu volantem, nesetkal jste se s tím někdo ? Asi to bude moct mít víc příčin, ale čepy byly měněný tak nevím...

3. Problém: Zaslepený EGR - je možný že kvůli tomu svítí kontrolka motoru?

Děkuji za jakoukoliv odpověď, a pokud nějaké z témat se zde již řešilo, tak smažu.

Napsal: 20 kvě 2018, 09:58
od Roman321
bod cislo 3:
mam zaslepeny EGR ale mam 2003 , myslim ze chybovu hlasku hadze az faceliftovy model 2004 a vis

Napsal: 20 kvě 2018, 11:36
od rami
bod 2.
Zkus kouknout zda nemas prasklou pruzinu na PN.

Bod 1.
Koukni zda nemas nekde popraskane hadicky,zda se ti nevikla natrubek na tandemu,zmer kolik ti dava tandem.
Uvolneny natrubek na tandemu opravuje CATDAVID

Napsal: 21 kvě 2018, 06:41
od roman1648
Teď jsem tam měl OI TDi 74kw a tandem dával podtlak něco mezi 0,1-0,2 nechápu že to vůbec ovládalo turbo, nátrubek pevnej, brzda na druhý šlápnutí jak šutr..