Stránka 1 z 2

Arl timing belt

Napsal: 08 črc 2018, 00:24
od MiroMNE
Jak se Mate kluci.
Nam tady zvlastni problem :D kamarad si uz nevy tady ...

Uz mu se treti krat podelal remen.

Prvni na 10.000km, druhy taky nak stejne, treti na 8.000km... uz nevy Co ma delat.
Jo sjem. Zapomel napsat. Je to golf mk4 1.9tdk ARL, ma tam 2260vk.

Co by to moglo bejt?
Obrázek

Napsal: 08 črc 2018, 09:23
od sniper--
Jak se točí vačkou? Už jsem jednou řešil že někdo měnil hlavu a klemy vačky použil původní (rofl)

Napsal: 09 črc 2018, 10:10
od roman1648
to by mohlo být,něco je extremně namáhané že se utrhají zuby po pár tisících km...

Napsal: 09 črc 2018, 12:24
od jericho-3
To potrhání je velmi destruktivní, pokud by byl třeba ulomený zub nebo 2 tak se to dá pochopit, ale tahle orvanina?..Něco tam muselo přijít , nebo v extrémech to napínací kladka neustojí a řemen se navaluje nebo o něco dře..Jak se tady píše, tak ty klemy se u nové vačky mají vyměnit? Copak ty klemy nejsou svrtané s hlavou ? A ty "nové " by se svrtaly podle vačky?/myslím klemy , ale dotyčný myslí šály, ne?/

Napsal: 09 črc 2018, 13:34
od Vici
kdybys pořádně četl, psal že někdo vzal jinou hlavu, ale klemy nechal z té původní..

Napsal: 09 črc 2018, 14:01
od blade6591
ze by soft ? :D

Napsal: 09 črc 2018, 16:20
od octaviask
vybrat vacku pozriet panvičky.

Napsal: 09 črc 2018, 16:56
od jericho-3
Vici píše:kdybys pořádně četl, psal že někdo vzal jinou hlavu, ale klemy nechal z té původní..
Děkuji za upozornění, jen mi je divné, že když to sežralo jeden řemen, uvěřilo se tomu, že to ty další vyřeší..Ale přesto děkuji, čtu často velmi zbrkle.. :)

Napsal: 09 črc 2018, 19:51
od dreizig5
to je jak kurva přepnutý,napínáte kladku správným směrem???

Napsal: 09 črc 2018, 22:00
od Huml
toto by se stalo spíš kdyby byl napnutej málo, ale pokud jde normálně točit vačkou, tak bych to taky viděl na soft, když tam vidím to 2260

Napsal: 09 črc 2018, 22:15
od dreizig5
no je divný že je to v jednom místě,na te napínací kladce sou ty zuby ok

Napsal: 10 črc 2018, 08:49
od sCitem
Chlapi, jen otázka, jak může špatný soft oddělat řemen ? :) není to rýpání...

Napsal: 10 črc 2018, 13:08
od jericho-3
Ono jde o to, zda se vačka točí normálně i za tepla, když se přidírala nebo zadřela vačka, motor se většinou potkal, nebo chcípl motor. Ale že je to v jednom místě může být tím, že je to právě v momentu vstřiku jednoho válce a jak píše Huml, je třeba brát v úvahu i úchylky v dopování motoru..Ale on nám to jistě jako expert vysvětlí.. :)

Napsal: 10 črc 2018, 14:22
od Tomas.cz
Tak on řemen na PD dostává koule nepravidelně při točení, viz. rozdílná zubová mezera na klice apod.
Dovedl bych pochopit že zvětšený tlak uvnitř spalovacího prostoru klade větší odpor při otevření výfukových ventilů a to se přenáší přes zdvihátka a vačku dále. A nebo jestli to dokážou ovlivnit i vstřikovače samotné...?

Napsal: 10 črc 2018, 15:49
od octaviask
vstrekovače/vahadla nastavené?