Stránka 1 z 3
Staticka regenerace 1,6 TDI CAYC nesnizi hodnoty zaplneni
Napsal: 10 zář 2018, 20:07
od michalbo
Ahoj vsem. Na mem Golfu 1,6 TDI CAYC r.v.2011, 220 tkm se neustale spousti regenerace. Rekl bych tak kazdych 100 km. Tak 1x tydne sviti i kontrolka filtru. Rozhodl jsem se spustit regeneraci. Pred regeneraci bylo soot mass 23,9 g. Po 50 min regenerace stouplo na 24,7 g. Cekal jsem, ze se pocet gramu snizi. Celou dobu motor drzel asi 1500 otacek a huste bile kouril. Bude problem nekde v regeneraci, nebo uz se hodnoty nesnizi ? Kontrolka DPF mi potom prestala svitit, ale motor drzi porad 1000 ot/ min volnobeh...

Predem diky za rady
Napsal: 10 zář 2018, 21:47
od slovacek.milos
je potřeba do auta začít sypat a to vřádu desetitisíce, je to běh na dlouhou trat i o štěstí,
nový dpf, soft, egr, celá elektroinstalace,
michale přeji s cayc mnoho štěstí

Napsal: 10 zář 2018, 22:32
od salko
Ake mas celkove zaplnenie? Tu je limit 70g.
Napsal: 11 zář 2018, 05:06
od rami
Spis bych to videl na problem s Catem. Nevytvori teplotu na regeneraci proto to huli bile,kdyz je mala teplota a je z toho zadymovani
Jake mas teploty u dpf kdyz to regeneruje ? Neni treba nejake cidlo ko ?
Napsal: 11 zář 2018, 05:37
od roman1648
Hele, nic ve zlým ale zaje´d si za někým kdo se vyzná, akorát to dokurvíš
U nás jsou takový frajeři co pořád dokola spouští vynucený regenerace a podobný kokotiny, kontrolka na tři dny zhasne - to je kurva nějaká oprava ??
Každej kdo si koupí VAG si myslí že je mechanik a odborník a všechno zjistí na netu...(tím neútočím na nikoho konkrétního, jen konstatuju..

)
Re: Staticka regenerace 1,6 TDI CAYC nesnizi hodnoty zaplnen
Napsal: 11 zář 2018, 05:47
od ondrix
Zazil som si s tymto motorom peklo..zacalo to EGRkom, potom cerpadlo, vstreky, turbo, atd..prajem vela stastia.
Napsal: 11 zář 2018, 05:49
od roman1648
Jj dokud to jezdí dobrý ale pak to stojí za to..
Napsal: 11 zář 2018, 06:46
od imo17
Nieco podobne som zazil, ale s 2,0 CFFB.
pocas regeneracie vypocitana hodnota zanesenia neustale stupala az motor padol do nudzaku.
Ani na volnobeh neregerovalo, resp. regenerovalo, ale hodnota tiez stupala.
Nakoniec to bola vadna lambda sonda.
Nevykazovala ziadne zavady, ale posielala natolko zle udaje, ze vypocitana hodnota zanesenia DPF sa len zvysovala.
Ak mas odkial pozicat lambdu tak skus prehodit.

Napsal: 11 zář 2018, 08:09
od slovacek.milos
[quote="rami"] Nevytvori teplotu na regeneraci proto to huli bile,kdyz je mala teplota a je z toho zadymovani
mi caic hulil bíle, majitel se chtěl ale hojit na AAA

protože auto měl týden, poslal jsem ho do škodvky u nás, tam mu přehráli soft, udělali nějaké asi základní nastavení, problém zmizel
problém se vrátil za několik měsíců a měnil se nový dpf + dál nevím cca 50.000 kč
Napsal: 11 zář 2018, 09:45
od michalbo
O problémech s EGR na CAYC jsem se informoval, ještě než jsem golfa koupil.
Mám zatím najeto pouze 5 tkm od koupi. V paměti závad nebylo a není stále nic. Byl tam dělán originální chip na 92 KW. Při koupi jsem k tomu dostal i potvrzení. Nevím jakou jinou teplotu mám při regeneraci zadat. Nastavil jsem loc 354 a tady hodnota nepřesáhla za celou dobu 755 stupňů, respektive se na ní po pár minutách ustálila. Hodnota zaplnění je těch 24,7 g a maximum je 70 g. Myslel jsem, že ten bílý kouř je normální ? I ty regenerace za jízdy nejspíše probíhají správně, protože kontrolka filtru vždy po čase zhasne...
Napsal: 11 zář 2018, 10:15
od roman1648
Co znamená originální chip ? Ono VW něco takového ofiko povoluje jo ?
Když to dáš do autorizáku tak jako první se budou dotazovat na soft...
Kdyby to fungovalo jak má ani o tom nevíš a žádná kontrolka se nerozsvěcuje

Napsal: 11 zář 2018, 10:19
od octaviask
Vlastne je všetko ok

Napsal: 11 zář 2018, 10:30
od salko
Hodnota 24,7 je aktuálne zanesenie (aspoň myslím) a to je to, čo by sa mohlo vypáliť pri regenerácií. Potom je tam ešte iná hodnota, ktorá ukazuje celkovú hodnotu, ktorá sa už nedá vypáliť (oil ash residue). Limit je 70g, ale nevidím tú hodnotu, na tvojom obrázku to nevidím.
Ja mám najazdených 115k a oil_ash_residue mám 33g, ale mám prevažne jazdu v meste.
Napsal: 11 zář 2018, 11:56
od octaviask
To čo sa vypáliť nedá a len stúpa je popolček. Jeho hodnota sa len teoreticky dopočítava jednotkou.
Napsal: 11 zář 2018, 15:13
od michalbo
Ano, existuje schválený chip:
citace :
........
Tato úprava splňuje podmínky dané ministerstvem dopravy ČR pro hromadné schválení č. HP-0288 ze dne 29.5.2017. Doba úpravy je 3-6 hodin z důvodu nutnosti zkoušek dle podmínek MDČR.
Níže naleznete parametry před a po úpravě pro vozidlo: Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI - 105 HP. Modelová řada AJ5, vyráběná od roku 2009.
.........
Je to i s možností zápus do TP, kterou teda nemám
No nevim, co teda dál s tím...