Stránka 1 z 1
Nízký tlak 1.6 tdi
Napsal: 26 zář 2018, 09:16
od zx10r
Zdravím mám problém u 1.6 tdi 77 kw. Nízký tlak paliva nepřeleze přes 800 bar, ale jinak startuje do 2s. Jen při otáčkách má menší tlak než je požadován. A vstřikování je continental. Kde hledat ?
Napsal: 27 zář 2018, 07:17
od roman1648
vstřiky
Napsal: 27 zář 2018, 09:48
od slovacek.milos
roman1648 píše:vstřiky
jenže romane to na drba chytne jede ok ale jak mile se zvedne požadavek na tlak tak nouzák, kdyby vstřiky tak valí přepadem a nechytá co myslíš
Napsal: 27 zář 2018, 11:43
od roman1648
jo to jsem přehlídnul, tak asi čerpadlo / regulátor
teď jsem řešil Q7 3.0tdi s poddobným projevem, tam to ale i zdechalo a KO čerpadlo
Oprava 11tis. ( novej regulátor, nějaký elementy dovnitř )
Napsal: 27 zář 2018, 16:10
od Milan 83
Nechal bych vyzkoušet vstriky. Nedávno podobný problém yeti 90tis km najeto vstřiky k.o
Napsal: 27 zář 2018, 20:15
od zx10r
regulátor druhý který je na liště i vcv ventil na čerpadle. A žádná změna.
Napsal: 27 zář 2018, 21:26
od slovacek.milos
mně padaly vstřiky do nouzáku u jednoho bmw tlak půliva jsem tehdy neuměl změřit ale prozradil to přepadový test, ale start bylo dlooooohý, od té doby vždy vstřiky a špatný start, snad jednou byl podobný problém s tlakem to řešili týden, bylo to třípíseté čerpadlo a začali měnit hlavy a tlak naskočil,
vstříkování continetal to jsem ani neslyšel, radku řeš to stím kaláčem zatím jediný problém co jsem měl tak jsem měl v ruce střik na trafika s papírem že je OK ale řj motoru měla jiný názor a motor ani neštěkl jinak jsme vyřešili spolu všechno

uherský brod před luhačovicema biskupice kanovice